-
...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:13
فهرست شکل ها شکل (۲-۱): مولفه ها و ویژگی های اساسی یک نظام شکل(۲-۲): مولفه های یک نظام اطلاعات شکل (۳-۲): طبقه بندی نظام های اطلاعات شکل (۴-۲): حوزه های مسائل سیستم های اطلاعاتی شکل (۵-۲): فناوری اطلاعات شکل (۶-۲): مدل عوامل موفقیت سیستم های اطلاعات دلون و مک لین شکل (۷-۲): مدل مفهومی پژوهش شکل (۱-۴): مدل نهایی تحقیق...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:13
۲-۳-۴- مرحله چهارم:مشارکت( participation ) 16 ۲-۳-۵- مرحله پنجم:کنترل( control ) 16 فصل سوم جایگاه زنان عربستان در آموزش ۳-۱- مقدمه ۱۸ ۳-۲- حجاب ۱۹ ۳-۳- وضعیت اشتغال زنان در عربستان ۱۹ ۳-۴- تحصیل زنان ۲۰ ۳-۵- دشواری های زنان عربستان در آموزش ۲۰ ۳-۵-۱- زبان دانش دینی ۲۰ ۳-۵-۲- متون آموزشی ۲۱ فصل چهارم جایگاه زنان در...
-
دانشگاه ازاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:12
کاربرد مدل خود کنترلی ۵۲ نشانه شناسی ۵۲ سبب شناسی ۵۴ درمان. ۵۴ درماندگی آموخته شده سلیمگن: ۵۶ مدل رفتاری- شناختی سلیمگن. ۵۷ تجدیدنظر تئوری درماندگی فرمولبندی جدید: ۵۸ وضعیت مفهومی تبیین و سبک تبیین: ۶۱ تبیین های علی و سبک تبیین، سازه های فرضی: ۶۵ سبک تبیین در مقابل واقعیت: ۶۶ روش تحقیق. ۶۸ ابزار گردآوری داده ها ۶۸...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:12
مطلب دیگر : راهنمایی بیشتر برای تولید سایت با کیفیت
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:12
دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه روانشناسی عنوان : مفهوم هوش هیجانی، توانمندی تاکتیکی در عملکرد فردی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده : پژوهش حاضر، به منظور مقایسه هوش هیجانی و جرأت ورزی در دانش آموزان دختر و پسر نابینا و عادی مقطع متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی ۸۵-۱۳۸۴ صورت گرفته است. بدین منظور ۱۸۰ دانش...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:11
فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری ۵-۱- بحث در مورد فرضیه ها و تبیین آن ۷۰ ۵-۳-محدودیتها ۷۷ ۵-۴-پیشنهادات پژوهشی.۷۷. ۵-۵-پیشنهاد کاربردی ۷۸ منابع ۷۹ الف) منابع فارسی ۷۹ ب) منابع لاتین . ۸۴. چکیده سلامت روان یکی از ملاک های اصلی ارزیابی یک جامعه است و بی شک نقش چشمگیری در کارآمدی وپیشرفت آن بازی می کند هدف : از پژوهش حاضر...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:11
۲ – ۲۷ – ۳ نظریه پاپز ۴۳ ۲ – ۲۷ – ۴ نظریه واتسون. ۴۳ ۲ – ۲۷ – ۵ نظریه های انگیزشی و فیزیولوژیک هیجان. ۴۴ ۲ – ۲۷ – ۶ نظریه آیسنک ۴۷ ۲ – ۲۷ – ۷ نظریه سولومون-کوربیت. ۴۸ ۲ – ۲۸ عوامل درونی و بیرونی هیجان. ۵۰ ۲ – ۲۹ پیشینه پژوهش ۵۲ ۲ – ۲۹-۱پژوهش های داخلی . ۵۲ ۲ – ۲۹- ۲ پژوهش های خارجی. ۵۳ فصل سوم : روش پژوهش ۳-۱ روش. ۵۶...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:10
فرضیه کلی بین کیفیت ارتباط، رضایت زناشویی و شادمانی زنان متاهل شاغل و خانه دار شهر هرسین تفاوت وجود دارد. فرضیه های فرعی بین کیفیت ارتباط و مولفه های آن در زنان متاهل شاغل و خانه دار شهر هرسین تفاوت وجود دارد. بین رضایت زناشویی و مولفه های زنان در متاهل شاغل و خانه دار شهر هرسین تفاوت وجود دارد. بین شادمانی زنان متاهل...
-
دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاه...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:10
الگوی پزشکی و روانپزشکی ۵۵ الگوی روانکاوی ۵۷ سبک های فرزندپروری ۶۱ شیوه های فرزندپروری ۶۵ نگرش های فرزندپروری ۷۲ جنسیت و فرزندپروی ۷۸ روابط خواهر و برادران ۸۲ اشتغال مادر ۸۴ کاربرد تقویت و تنبیه از سوی والدین ۸۵ پیشینه پژوهش ۸۷ فصل سوم: روش پژوهش ۹۰ روش تحقیق ۹۱ متغییرهای پژوهش ۹۱ جامعه آماری ۹۱ نمونه و شیوه نمونه...
-
دانشگاه آزاد واحدعلوم و تحقیقات کرمانشاه...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:09
فصل سوم. ۴۶ روش پژوهش. ۴۶ ۳-۱- طرح پژوهش. ۴۷ ۳-۲-جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه. ۴۷ ۳-۳-متغیرهای پژوهش. ۴۷ ۳-۴-ابزارپژوهش. ۴۸ ۳-۴-۲ طرح درمان شناختی – رفتاری ( CBT ) در درمان افسردگی اساسی: ۵۰ بخش اول: افکار ۵۰ بخش دوم: رفتار ۵۱ بخش سوم: ارتباطات ۵۱ ۳-۵-روش اجرای پژوهش. ۵۲ ۳-۶-روشها و ابزار تجزیه و تحلیل...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:09
چکیده: مقدمه :در پژوهش حاضر اثر بخشی رفتار درمانی شناختی در مقایسه با هیپنوتراپی در درمان مبتلایان به چاقی مورد بررسی قرار گرفت هدف ازاین پژوهش دستیابی به شواهد تجربی در تعیین –میزان اثربخشی هر دو شیوه درمانی و مقایسه نتایج حاصل از آنها بود. روش: جامعه آماری پژوهش شامل زنان چاقی است که به مرکز مشاوره رضوان شهر...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:08
فصل پنجم نتیجه گیری۱۰۱ محدودیت پژوهش۱۱۲ پیشنهادات کاربردی.۱۱۲ منابع.۱۱۵ چکیده انگلیسی۱۳۰ ضمائم.۱۳۱ چکیده: در این پژوهش به بررسی عوامل مستعد کننده افسردگی بعداززایمان پرداخته ایم.این پژوهش از نظر هدف کاربردی و پیمایشی می باشدکه شیوه اجرای آن از نوع همبستگی می باشد . روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش عمدتاً به صورت...
-
دانشگاه آزاداسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:08
یادداری : ۲۲ نقش حواس در یادگیری ویادداری : ۲۳ چند رسانه ای های آموزشی : ۲۵ پیشینه پژوهش : ۲۶ فصل سوم روش شناسی تحقیق پیش درآمد فصل سوم: ۳۲ روش پژوهش : ۳۲ ویژگی های ساختار نرم افزار : ۳۲ متغیر ها : ۳۳ جامعه آماری : ۳۳ نمونه وروش نمونه گیری : ۳۳ روش اجرا : ۳۴ روش جمع آوری اطلاعات : ۳۴ روایی وپایایی : ۳۴ محتوای آزمون :...
-
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:07
مقدمه فصل پنجم: ۶۹ ۵-۱- خلاصه پژوهش: ۶۹ ۵-۲- یافته های پژوهش: ۷۱ ۵-۲-۱- فرضیه اصلی پژوهش: ۷۱ ۵-۲-۲- فرضیه فرعی اول پژوهش: ۷۲ ۵-۲-۳- فرضیه فرعی دوم پژوهش: ۷۳ ۵-۲-۴- فرضیه فرعی سوم پژوهش: ۷۴ ۵-۳- بحث و نتیجهگیری: ۷۶ ۵-۴- محدودیتهای پژوهش: ۷۷ ۵-۵- پیشنهادها ۷۷ ۵-۵-۱- پیشنهادهای کاربردی ۷۷ ۵-۵-۲- پیشنهادهای پژوهشی ۷۸...
-
پیام نور استان مرکزی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:07
تعریف مفاهیم و اصطلاحات ۸ فصل دوم : مبانی نظری و پیشینۀ پژوهش مبانی نظری پژوهش ۱۱ مقایسه شغل معلمی در جوامع مختلف. ۱۱ وظایف آموزش و پرورش و عوامل مؤثر بر ارتقاء سطح زندگی معلمان. ۱۱ تعریف نهاد آموزش و پرورش و اهداف آن. ۱۴ وظایف آموزش و پرورش از دیدگاه جامعه شناسان ۱۵ شناخت دانش آموزان و عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت...
-
واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:06
بحث و تفسیر نتایج : ۷۴ پیشنهاد های پژوهش. ۷۷ الف) پیشنهادهای پژوهشی ۷۷ ب) پیشنهاد های کاربردی ۷۸ محدودیت های پژوهش. ۷۷ منابع و ماخذ. ۷۹ ضمائم. ۸۶ مقدمه امروزه در سراسر جهان بر اهمیت بهداشت روانی تأکید می شود و روز به روز با انجام تحقیقات وسیع و گوناگون اهمیت و نقش آن در زندگی فردی اجتماعی آشکارتر میگردد. به طوری که...
-
دانشگاه ازاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:06
مطلب دیگر : راهنمایی بیشتر برای تولید سایت با کیفیت
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:05
۳- ۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۰۹ فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق ۴-۱- مقدمه ۱۱۱ ۴-۲- بخش توصیفی . ۱۱۲ ۴-۳- بخش استنباطی ۱۱۳ فصل پنجم: بحث ونتیجه گیری ۵-۱- مقدمه ۱۴۶ ۵-۲- بحث و نتیجه گیری. ۱۴۶ ۵-۳- محدودیتهای پژوهش. ۱۵۴ ۵-۴- پیشنهادها ۱۵۵ منابع و مآخذ. ۱۵۶ چکیده انگلیسی ۱۶۵ مقدمه درعصر حاضر این امر...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:05
برخی از مطالعات صورت گرفته در داخل کشور. ۵۴ مروری بر برخی از مطالعات خارج از کشور. ۵۶ فصل سوم: روش پژوهش. ۵۸ جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه. ۵۹ جامعه آماری ۵۹ روش نمونه گیری و حجم نمونه. ۶۰ طرح پژوهش. . ابزار پژوهش. ۶۱ شیوه اجرای پژوهش. ۶۴ تجزیه و تحلیل داده ها ۶۴ فصل چهارم: یافته های پژوهش. ۶۵ داده های...
-
پایان نامه :...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:04
حقیق از نظرروش تحقیق ۳۴ جامعه آماری ۳۴ نمونه آماری . ۳۴ ابزار جمع آوری(کتابخانه ای- میدانی) ۳۵ پایایی و روایی پرسشنامه . ۳۶ روش های آماری تحلیل داده ها . ۳۶ فصل چهارم(تجزیه و تحلیل داده و یافته های تحقیق) مقدمه ۳۸ الف)یافته های توصیفی پژوهش ۳۸ ب)یافته های مربوط به فرضیه پژوهش ۳۹ فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری) نتیجه گیری ....
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:04
الف ) یافته های توصیفی ۸۸ جدول ۱- میانگین و انحراف معیار پنج عامل بزرگ شخصیت در زنان و مردان. ۸۸ جدول ۲- میانگین و انحراف معیار مولفه های حل تعارض در زنان و مردان. ۸۹ جدول ۳ – میانگین و انحراف معیار سازگاری زناشویی در زنان و مردان. ۸۹ ب) یافته های استنباطی ۹۰ جدول ۴- همبستگی بین پنج عامل بزرگ شخصیت با سازگاری زناشویی...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:03
فصل چهارم- یافته های پژوهش ۴-۱-آمار توصیفی۶۸ ۴–۲آمار استنباطی۷۰ فصل پنجم- بحث و نتیجه گیری ۵-۱- بحث و تفسیر نتایج۷۴ ۵-۲- نتیجه گیری۷۶ ۵-۳- محدودیت های پژوهش۷۶ ۵-۴- پیشنهادات۷۶ ۵-۴-۱-پیشنهادات پژوهشی۷۶ ۵-۴-۲-پیشنهادات کاربردی۷۷ الف) منابع فارسی ب) منابع انگلیسی ج) پیوست ها چکیده انگلیسی مقدمه خانواده به عنوان واحدی...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:03
ب) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. ۶۵ فصل سوم: روش پژوهش. ۶۹ روش پژوهش. ۷۰ جامعه آماری ۷۰ روش نمونه گیری و حجم نمونه. ۷۰ ابزار مورد استفاده ۷۰ شرح کامل روش و شیوه اجرا ۷۲ روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها ۷۲ فصل چهارم: تحلیل یافته های پژوهش. ۷۳ آمار توصیفی ۷۵ آمار استنباطی (آزمون فرضیه ها). ۷۹ فصل پنجم: بحث و...
-
عنوان :...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:02
ت ب) پرسشنامه پرخاشگری باس و پری (The Aggression Questionnaire- AQ). 109 پیوست ج) پرسشنامه ویژگی شخصیتی نئو (NEO – FFI ). 112 مقدمـه و بیان مسـاله این فصل با مقدمه آغاز می شود. سپس بیان مسئله و ضروت انجام پژوهش مورد بررسی قرار می گیرد. در ادامه فرضیهها و متغیرهای پژوهش تشریح می شوند و در پایان، تعریف مفهومی و عملیاتی...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:02
مشکلات جنسی. ۲۶ عوامل موثر بر صمیمیت جنسی ۲۷ سبک های دلبستگی ۲۸ نظریه بالبی. ۲۹ نظریه های دلبستگی. ۳۰ موضوع اصلی نظریه دلبستگی ۳۱ تعریف دلبستگی. ۳۱ الگوهای دلبستگی اینثورث. ۳۲ پیشینه پژوهش. ۳۶ فصل سوم: روش پژوهش ۴۳ فصل چهارم: یافته های پژوهش ۴۶ فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری ۷۰ منابع. ۷۶ چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی...
-
واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:01
۴-۴ بررسی آمار توصیفی متغیرهای مربوط به والدین کودکان عادی ۷۳ ۴-۵ آزمون نرمال بودن دادهها ۷۴ ۴-۶ تحلیل استنباطی داده ها ۷۵ ۴-۷ بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق ۷۵ ۴-۷-۱ بررسی وضعیت مؤلفه سلامت روانی ۷۶ ۴-۷-۲ بررسی وضعیت مؤلفه خودکارآمدی والدین کودکان عادی ۷۷ ۴-۷-۳- بررسی وضعیت مؤلفه خودکارآمدی والدین کودکان مرزی ۷۸ ۴-۸...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:01
۲-۴-۶-۳ دیدگاه تعاملی ۵۳ ۲-۴-۷ عقاید مثبت ومنفی نسبت به تعارض ازنظر ویلموت وهاکر. ۵۳ ۲-۴-۸ هشت کارکرد مثبت تعارض از نظر ترنر. ۵۴ ۲-۴-۹ عوامل تعارض. ۵۴ ۲-۴-۱۰ زمینه های تعارضات زناشویی ۵۵ ۲-۴-۱۱ مراحل تشدید تعارض زناشویی ۵۶ ۲-۵ الگوهای ارتباطی ۵۷ ۲-۶تجزیه وتحلیل تعارض. ۵۸ ۲-۷ روش های حل تعارض ۵۸ ۲-۸ سبک ها و استراتژی...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:00
قیمت : ۱۴۷۰۰تومان مطلب دیگر : راهنمایی بیشتر برای تولید سایت با کیفیت
-
موضوع :...
دوشنبه 21 مهر 1399 19:00
آموزش این مهارتها به خود پندارهء دانش آموز دیدگاهی مثبت و واقع بینانه می دهد تا بتواند در جهت افزایش انگیزه خود در راه پیشرفت تحصیلی گام بردارد. ۱-۴ اهداف پژوهش هدفهای کلی پژوهش به شرح زیر است : تأثیر مشاوره بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و خود پنداره دانش آموزان آموزش و پرورش تهران می باشد. از دیگر اهداف،...
-
دانشگاه آزاد اسلامی...
دوشنبه 21 مهر 1399 18:59
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل دادهها ۴-۱- مقدمه. . ۱۱۱ ۴-۲- توصیف کمی داده ها. . ۱۱۱ ۴-۲-۱- اطلاعات مربوط به سبک های عشق ورزی. ۱۱۱ ۴-۲-۲- اطلاعات مربوط به صمیمیت. ۱۱۲ ۴-۳- آمار استنباطی. ۱۱۳ ۴-۳-۱- بررسی همگنی واریانس، نرمال بودن و شیب رگرسیون متغیرها . ۱۱۳ الف: بررسی همگنی واریانس متغیرها. ۱۱۴ ب: بررسی نرمال بودن...