-
پایان نامه بکارگیری مدیریت دانش در افزایش یادگیری نیروی انسانی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:50
5-2-2 چهار عنصر یادگیری سازمانی.. 49 6-2-2 چرخه یادگیری… 50 7-2-2 یادگیری سازمانی به مثابه تسلط بر دانش….. 52 8-2-2 ویژگیهای یادگیری سازمانی… 53 9-2-2 انواع یادگیری سازمانی.. 54 1-9-2-2 یادگیری فردی، گروهی و سازمانی… 54 2-9-2-2 یادگیری یک حلقه ای، دوحلقه ای و دوگانه. 57 3-9-2-2 یادگیری درون سازمانی و برون سازمانی.. 57...
-
پایان نامه تاثیر پارامترهای سن و سابقه ی بازنشستگی بر منابع
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:49
2- 5- 1 سن بازنشستگی 30 2- 5- 2 آماری از سن وضعیت بازنشستگی در صندوق 30 2- 5- 3 سابقهی بازنشستگی 34 2- 6 مرور سیستمهای بازنشستگی 36 2- 7 جنبههای کلیدی طراحی سیستمهای بازنشستگی 38 2- 7- 1 لایهی اول،طرحهای باز توزیعی 38 2- 7- 2 لایهی دوم،طرحهای بیمهای 38 2- 8 درآمد مبنای تعیین حقوق بازنشستگی 39 2- 8- 1...
-
پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:49
فصل سوم: روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………..68 3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….69 3-2 روش تحقیق…………………………………………………………. ……………………………………………………………70 3-3 فرضیه های تحقیق……………………………………………….. …………………………………………………………….72 3-4 جامعه آماری………………………………………………………………………...
-
پایان نامه بررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:48
3-5-2) روش میدانی………………………………………………………………………………………………… 73 3-6) روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………….. 78 3-6-1) روایی………………………………………………………………………………………………………… 78 3-6-2) پایایی………………………………………………………………………………………………………… 79 3-7) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………… 82 3-7-1) مدل معادلات...
-
پایان نامه تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت در ارتقاء کارکنان
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:48
2-7. اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت ………………………………………………………………………………… 26 2-8. اصول آموزش ضمن خدمت …………………………………………………………………………………………………. 31 2-8-1. فعال بودن یادگیرنده ………………………………………………………………………………………………. 31 2-8-2. احترام به یادگیرنده ……………………………………………………………………………………………….. 32 2-8-3. اصل مسأله محوری...
-
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:47
فصل سوم:روش تحقیق مقدمه 2-1 روش تحقیق 3-2 جامعه آماری 3-3 روش نمونه گیری 3-4 روش گردآوری اطلاعات 3-5 ابزار گردآوری اطلاعات 3-5-1 اعتبار پرسشنامه 3-5-2 روایی پرسشنامه 3-6 روش تجزیه وتحلیل داده ها 3 -7- روش های آزمون آماری 3-7-1- مدل یابی معادلات ساختاری 3-7-2- تحلیل مسیر 3-7-3- تحلیل عاملی 3-7-4- آزمون های برازندگی مدل...
-
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:47
2-2-1 پژوهشات خارجی.. 57 2-2-2 پژوهشات داخلی.. 60 مدل مفهومی پژوهش… 63 فصل سوم: روش اجرای پژوهش… 65 3-1 مقدمه. 66 3-2 روش پژوهش… 66 3-3 جامعه آماری و تعیین حجم نمونه. 67 3-4 ابزار گردآوری داده ها 68 3-5 فرضیات پژوهش… 69 فرضیه اصلی: روابط عمومی بر وفاداری مشتریان تأثیر معنی داری دارد . 69 فرضیات فرعی: 69 3-6روش تجزیه...
-
پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:46
2-13 نظریه رابرت لوتربورن………………………………………………………………………………………………………29 2-13-1 ارزشهای مشتری پسند………………………………………………………………………………………………….29 2-13-2 هزینه های مشتری……………………………………………………………………………………………………….30 2-13-3سهولت در خرید……………………………………………………………………………………………………………31 2-13-4 روابط...
-
پایان نامه تأثیر شایستگی ارتباطی بر انعطاف پذیری زنجیره تأمین
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:46
2-2-16 یکپارچه سازی زنجیره تأمین جهت افزایش ارزش مشتری.. 30 2-2-17 دستهبندی مشتریان بر اساس ارزش مشتری.. 33 2-2-18 دسته بندی مشتریان و ارزش مشتری.. 34 2-2-19 فرآیند ارزش مشتری.. 36 2-2-20 اجزاء محاسبه ارزش مشتری.. 37 2-2-20-1 قابلیت پایه. 37 2-2-20-2 قابلیت رشد. 37 2-2-20-3 قابلیت شبکهای.. 37 2-2-20-4 قابلیت...
-
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتارهای سیاسی کارکنان
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:46
فهرست جداول عنوان صفحه جدول 1.2. دیدگاه های تاریخی اندیشه های مدیریت در خصوص مسئولیت اجتماعی ………………………… 31 جدول 2.2. خلاصه ی پیشینه تحقیق در سطح ملی ………………………………………………………………………………. 53 جدول 2.2. خلاصه ی پیشینه تحقیق در سطح بین المللی ……………………………………………………………………. 55 جدول 1.3. متغیرها،نوع و نحوی محاسبه ی آنها...
-
پایان نامه تأثیر نوع استراتژی بر عملکرد سازمان و نقش کنکاش محیطی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:45
عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 1 1-1-بیان مسأله …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 1 1-2-اهمیت و ضرورت تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………. 2 1-2-1- اهمیت و ضرورت نظری تحقیق ………………………………………………………………………………………………………… 3 1-2-2-اهمیت و ضرورت کاربردی تحقیق...
-
پایان نامه تأثیر هوش هیجانی بر سرمایه انسانی در شرکت نفت
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:45
2-27- مفاهیم وتعاریف سرمایه انسانی ……………………………………………………………………………………………. 55 2-28- خاستگاه و منشأ اصطلاح سرمایه انسانی ……………………………………………………………………………….. 59 2-29- فرآیند تشکیل سرمایه انسانی ……………………………………………………………………………………………….. 60 2-30- اهمیت سرمایه انسانی …………………………………………………………………………………………………………. 61 2-31- طبقه بندی...
-
پایان نامه بررسی چالشها و راهکارهای جلوگیری از رباخواری
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:44
2-6-5-4- قرضالحسنه و سیاستهای پولی، اعتباری.. 49 2-7-ارائه خدمات.. 50 2-7-1-خدمت در بازار کالا و خدمات.. 51 2-7-2-تفاوت خدمات.. 51 2-7-3-ویژگیهای خدمات.. 52 2-7-3-1-سازمانهای خدماتی. 54 2-7-3-2-ارائهی خدمات بانکی. 55 2-8-سرمایهگذاری.. 57 2-8-1-افزایش تولید کل و کاهش تورم 60 2-9- معامله با بانکهای ربوی.. 61...
-
پایان نامه رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:44
2-2-2-2- رسمیت…. 35 3-2-2-2- پیچیدگی… 37 3-2-2- سیر تکامل ساختارهای سازمانی 39 3-2- پیکربندی ساختار و استراتژی… 42 1-3-2- رویکردهای مرتبط برای پیکربندی ساختار و استراتژی… 43 4-2- دیدگاه های مطرح در زمینه ارتباط استراتژی و ساختار. 44 1-4-2- رویکرد اقتضایی… 45 1-4-2- رویکرد مبتنی بر منابع 51 5-2- عملکرد سازمانی… 54...
-
پایان نامه بررسی رابطه استفاده ازفناوری اطلاعات و جذب منابع
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:43
2-2-2-1-انقلاب اطلاعات…………………………………………………………………………………………………….. 16 2-2-2-2-جامعه اطلاعاتی……………………………………………………………………………………………………… 16 2-2-2-3-داده و اطلاعات……………………………………………………………………………………………………… 17 2-2-3-فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………… 17 2-2-4-تاریخچه فناوری...
-
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:43
2-3-7- از وفاداری مالی مشتری تا ماندگاری مشتری…. 34 2-3-8- ارتباط بین رضایت شغلی کارکنان و وفاداری مشتری…. 35 2-4- بخش سوم: پیشینه تحقیق… 36 2-4-1- پیشینه تحقیق در خارج… 36 2-4-2- پیشینه تحقیق در داخل کشور.. 39 فصل سوم: مواد و روشها 3-1- مقدمه.. 42 3-2- فرضیههای تحقیق… 43 3-3- روش تحقیق… 43 3-4- جامعه آماری و روش...
-
پایان نامه بررسی رابطه پذیرش فناوری اطلاعات و چابکی سازمانی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:42
2-3-2- ضرورت و اهمیت چابکی سازمانی………………………………………………………………………………………………29 2-3-3- سیر تحول چابکی سازمانی……………………………………………………………………………………………………….. 30 2-3-4- قابلیتهای کلیدی چابکی در سازمان……………………………………………………………………………………………31 2-3-5- ابزارهای مورد نیاز برای تحقق چابکی سازمانی……………………………………………………………………………..32 2-3-6- اصول...
-
پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندسازی حسابرسان و بهرهوری آنها
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:42
2-3-1-2) مطالعات داخلی.. 29 2-3-2) بهرهوری.. 35 2-3-2-1) مطالعات خارجی.. 35 2-3-2-2) مطالعات داخلی.. 37 2-4) شناخت از دیوان محاسبات………………………………………………………………………………………41 2-5) خلاصه و جمعبندی.. 42 فصل سوم. 44 3) روششناسی تحقیق.. 44 3-1) مقدمه. 44 3-2) نوع تحقیق.. 44 3-3) مدل تحقیق.. 45 3-4) فرضیههای تحقیق.. 46 3-4-1)...
-
پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:41
2-9) عوامل موثر و توانمندی.. 48 2-9-1) تکنیکهای مدیریتی .. 48 2-9-1-1) مدیریت کیفیت فراگیر . 49 2-9-1-2) درگیر ساختن کارکنان . 49 2-9-1-3) ویژگیهای سازمان توانمند .. 50 2-9-2) رهبری سازمانی .. 52 2-10) سبک رهبری متناسب با توانمندی.. 54 2-10-1) ترازهای بالندگی و روشهای رهبری .. 54 2-10-2) چرخه بالندگی رهبری توانمند...
-
پایان نامه رابطه بین خود ارزیابی سازمانی و اتخاذ نوآوری مدیریتی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:41
2-3-5-ارزش های مدیریتی.. 48 2-4-عملکرد سازمانی.. 48 2-4-1-ضرورت اندازه گیری و ارزیابی عملکرد. 51 2-4-2-شاخص های متوازن عملکرد. 56 2-4-3-ابعاد مثلث عملکرد سازمانی.. 56 2-4-4-مفهوم معیارهای سنجش عملکرد. 56 2-5-تحقیقات انجام شده 57 2-5-1- تحقیقات انجام شده داخلی.. 57 2-5-2- تحقیقات انجام شده خارجی.. 58 فصل سوم: روش...
-
پایان نامه رابطه بین سبک رهبری تحولی با رفتارهای اخلاق کاری
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:41
2-16-1- جو اخلاقی سازمانی.. 35 2-16-2- منشور اخلاقیات سازمان. 36 2-16-3- رضایت شغلی کارکنان. 36 2-16-4- شرایط محیط کار. 37 2-16-5- ایجاد فرهنگ اخلاقی مناسب 37 2-16-6- عدالت سازمانی 37 2-17- رهبری تحولی و اخلاق کاری کارکنان. 38 2-18- تحقیقات داخلی.. 39 2-19- تحقیقات خارجی.. 41 2-19- مدل مفهومی پژوهش… 42 فصل سوم: روش...
-
پایان نامه رابطه بین مدیریت سرمایه در گردش با مدیریت نقدینگی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:40
2-2-2-13 تاثیر مدیریت سرمایه در گردش در عملکرد مالی………………………………………..41 2-2-2-14 سیاست های سرمایه در گردش و عملکرد………………………………………………….41 2-2-2-15 شاخص های مدیریت سرمایه در گردش و عملکرد…………………………………….43 2-2-2-16 نقدینگی و شاخص های مدیریت سرمایه درگردش……………………………………..43 2-2-2-17 سودآوری و شاخص های مدیریت سرمایه در...
-
پایان نامه رابطه بین منابع قدرت مدیران و اثربخشی ارتباطات
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:40
2-2-2- تعاریف قدرت…………………………………………………………………………………………………………………………….. 53 2-2-3- قدرت در سطوح مختلف سازمان ……………………………………………………………………………………………….. 55 2-2-4- منابع قدرت بر اساس پژوهشهای فرنچ و راون…………………………………………………………………………… 62 2-2-5- انواع رویکردها به قدرت……………………………………………………………………………………………………………… 64 ب- پیشینه پژوهشهای...
-
پایان نامه رابطه یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:39
2-4-3-2 زیر گروه های متغیر استراتژی تمرکز شامل: 36 2-4-3-3 زیر گروه های متغیر استراتژی رهبری در هزینه شامل: 36 2-5 عملکرد صادراتی: 37 2-5-1 شناسایی عوامل تعیین کننده عملکرد صادراتی: 37 2-5-2 عوامل تعیین کننده عملکرد صادراتی: 38 2-5-4 ویژگی های عینی عملکرد صادراتی: 40 2-5-5 متغیرهای ادارکی مرتبط با صادرات: 41 2-5-6...
-
پایان نامه تصمیمات ساختار سرمایه مدیران شرکتهای فعال در بورس
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:39
2-14-2-4 دارائیهای وثیقهای ————————————– 39 2-14-2-5 فرصتهای رشد—————————————- 41 2-14-2-6انحصار ———————————————– 42 2-14-2-7 سپر مالیاتی بدون بدهی ———————————– 42 2-14-2-8ثبات جریانات نقدی ————————————– 43 2-14-2-9نرخ رشد فروش —————————————- 43 2-15نگرشهای مدیریت ——————————————– 43 2-16ریسک تجاری ———————————————–...
-
پایان نامه رابطه ریسک نقد شوندگی و کیفیت سود با قیمتگذاری دارایی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:38
1-9-3-1 پایداری سود 13 1-9-3-2 ضریب واکنش سود 14 1-9-3-3 مربوط بودن سود 14 2-1 مقدمه. 17 2-2 مفهوم بازده 19 2-2-1 سود دریافتی.. 19 2-2-2 سود (زیان) سرمایه. 20 2-3 مفهوم ریسک… 22 2-3-1 اجزاء ریسک: رویکرد بنیادی.. 23 2-3-1-1 ریسک سیاسی.. 23 2-3-1-2 ریسک تجاری.. 23 2-3-1-3 ریسک نرخ بهره 23 2-3-1-4 ریسک نرخ تورم. 24...
-
پایان نامه بررسی سرمایه اجتماعی سازمانی و توانمندسازی کارکنان
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:38
بلافاصله پس از پرداخت، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال می شود
-
پایان نامه رابطه عدم اطمینان جریان نقدی و سود تقسیمی
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:37
2-3-1-4- محدودیت های قانونی………………………………………………………………………………… 25 2-3-2- سیاست های متداول تقسیم سود………………………………………………………………………… 25 2-3-2-1- نسبت سود تقسیمی ثابت…………………………………………………………………………….. 25 2-3-2-2- سود ثابت…………………………………………………………………………………………………. 26 2-3-2-3- پرداخت منظم سود ثابت همراه با مبلغ اضافی……………………………………………………...
-
پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:37
2-6-2- ماهیت تصویر شرکت… 59 2-6-3- مدل تحقیق 60 فصل 3-روش شناسی تحقیق.. 63 3-1- مقدمه…………. 63 3-2- روش تحقیق.. 63 3-3- جامعه و نمونه آماری.. 64 3-4- روش جمعآوری دادهها 65 3-5- ابزار تحقیق.. 65 3-6- روایی و پایایی پرسشنامه. 66 3-7- روش تجزیه و تحلیل دادهها 67 فصل 4-تجزیه و تحلیل تحقیق.. 70 4-1- مقدمه………. 70 4-2-...
-
پایان نامه رابطه معنویت در محیط کار با شادی کارکنان
چهارشنبه 26 شهریور 1399 15:36
2-2-5-2) انواع شادی در اسلام——————————————–55 2-3) بخش سوم: معنویت در محیط کار و شادی——————————–57 2-4) بخش چهارم: پیشینه تحقیق——————————————-58 2-4-1)تحقیقات خارجی————————————————-58 2-4-2) تحقیقات داخلی————————————————-63 (2-5 بخش پنجم: مدل مفهومی تحقیق:—————————————65 فصل سوم:روش اجرای تحقیق 3-1) مقدمه...