پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

-…… آموزش… 71

-…… انگیزش… 72

-…… پرورش… 73

2-10- امکانات وشواهد فیزیکی.. 74

2-11- فرآیند.. 76

2-11-1- استراتژی های فرآیند. 78

2-12- مفهوم برند.. 80

2-13- مزایای برند.. 81

2-14- اهمیت ارزیابی برند.. 81

2-14-1- سنجههای موثر در ارزیابی برند. 82

2-15- تعریف ارزش ویژه برند.. 83

جدول 2-3: تعاریف ارزش ویژه برند از دیدگاه صاحبنظران مختلف… 85

2-16- ارزش برند  / ارزش ویژه برند.. 86

2-17- اندازهگیری ارزش ویژه برند.. 87

2-18- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند.. 88

2-18-1- رویکرد درون بیرون. 88

2-18-2- رویکرد بیرون به درون. 91

2-19- ارزش برند مشتری محور. 91

2-19-1- معنای ارزش ویژه برند مشتری محور. 92

2-19-2- ساخت ارزش ویژه برند مشتری محور. 93

2-19-3- اندازهگیری ارزش ویژه برند مشتری محور. 97

2-19-4- الگوهای ارزیابی ارزش ویژه برند مشتری محور. 100

2-21- دیدگاه های مختلف در مورد ابعاد ارزش ویژه برند.. 100

جدول2-4: ابعاد ارزش ویژه برند از دیدگاه صاحب نظران مختلف… 100

2-22- ارزش ویژه برند مدل آکر. 101

جدول 2-5 : نمونه هایی از مطالعات صورت گرفته. 102

2-23- قیمت و ارزش ویژه برند.. 103

2-24- محصول و ارزش ویژه برند.. 103

2-25- توزیع و ارزش ویژه برند.. 104

2-26- ترویج و ارزش ویژه برند.. 105

نمودار 2-4:  برآمد و پیش آمدهای ارزش ویژه برند. 107

2-27- ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند.. 109

2-27-1- بعد مشتری گرای ارزش ویژه برند.. 110

2-27-2- بعد مالی ارزش ویژه برند.. 111

2-27-3- بعد مرکب ارزش ویژه برند.. 111

جدول 2-6: تحقیقات صورت گرفته در خصوص ارزش ویژه برند. 112

2-28- کیفیت ادراک شده. 114

2-29- ارزش ادراک شده مبتنی بر هزینه. 114

2-30- منحصر به فرد بودن.. 115

2-31- تمایل به پرداخت قیمت بالاتر. 116

2-32-  آگاهی از برند.. 117

2-33- آشنایی با برند.. 118

2-34- محبوبیت برند.. 119

نمودار 2-5 :  وظایف ساخت برند. 121

3-35- پایداری تصویر برند.. 121

دانلود پایان نامه


2-36- پیشینه پژوهش… 122

2-36-1- پیشینه داخلی.. 122

2-36-2- پیشینه خارجی.. 124

3-1-  مقدمه. 129

نمودار  3-1: مراحل انجام تحقیق.. 130

3-2- روش انجام تحقیق.. 131

3-3- نوع تحقیق.. 132

3-4- روش گردآوری اطلاعات.. 132

3-5- ابعاد و شاخص های متغییرها. 134

جدول3-1: جدول تناظر شاخص و سوالات پرسشنامه. 134

3-6- روایی و پایایی تحقیق.. 137

3-6-1- پایایی پرسشنامه. 137

جدول 3-2: مقدار آلفای کرونباخ مؤلفه های تحقیق.. 138

3-6-2- روایی  پرسشنامه. 139

https://urlscan.io/result/3f866d10-a843-47e3-b625-31fe84d27ae0/


3-7- جامعه آماری.. 140

3-8- روش نمونه گیری.. 141

3-9- تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها. 143

4-1- مقدمه. 145

4-2) ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه آماری.. 145

جدول 4-1) ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 146

4-2-1) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیت.. 146

شکل 4-1 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت.. 147

4-2-2) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان سابقه کاری.. 147

شکل 4-2 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان سابقه کاری.. 147

4-2-3) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر سن.. 147

شکل 4-3 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن.. 148

4-2-4) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان تحصیلات.. 148

شکل 4-4 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات.. 148

4-3) تحلیل استنباطی داده ها. 148

4-3-1) تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای تحقیق.. 149

جدول 4-2) راهنمای شناسایی علائم اختصاری متغیرهای مدل. 149

پایان نامه مطالعه تطبیقی عملکرد بانکهای تازه خصوصی شده

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

3-1.مقدمه …………………………………………………………………………………………..78

3-2. روش تحقیق…………………………………………………………………………………….78

3-3- روش گردآوری داده ها …………………………………………………………………………..78

3-4- روش های مورد نظر برای تجزیه و تحلیل اطلاعات …………………………………………………….79

3-5- جامعه آماری …………………………………………………………………………………..79

3-6- مدل تحقیق………………………………………………………………………………………80

3-7- محدودیت های تحقیق …………………………………………………………………………… 82

 

 

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها

 

مقدمه  …………………………………………………………………………………………….84

4-1. معرفی شاخصها…………………………………………………………………………………84

4-2. مدل اول ……………………………………………………………………………………….88

4-3- مدل دوم ……………………………………………………………………………………..103

4-4- مدل سوم …………………………………………………………………………………….108

 

فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهادها و بیان محدودیت ها

 

مقدمه …………………………………………………………………………………………… 114

نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………117

پیشنهاداها  ………………………………………………………………………………………….118

محدودیت ها ……………………………………………………………………………………….120

 

منابع ومآخذ

فهرست منابع فارسی ………………………………………………………………………………….121

فهرست منابع غیر فارسی ……………………………………………………………………………….125

چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………..126

        

چکیده

 

خصوصی سازی در واقع، حرکتی در جهت سپردن تعیین اولویت ها به مکانیسم بازار است و این تعریف شاید جامع ترین تعریف از خصوصی سازی باشد. از این دیدگاه ، مفهوم خصوصی سازی علاوه بر تغییر مالکیت به معنای انطباق عملیات یک بنگاه اقتصادی در قالب نظم نیروهای بازار نیز است. هدف از این تحقیق پاسخ به این سوال است که ” آیا عملکرد بانکهای تازه خصوصی شده پس از ورود به بورس بهبود یافته است یا خیر ؟”

به این منظور ، با تبیین مسئله و ذکر اهمیت و ضرورت آن  و  بحث در باره اصل 44  قانون اساسی، محاسبه و تحلیل شاخصهای مالی و عملکردی بانکهای مورد بررسی طی سه سال اخیر پس از خصوصی سازی نسبت به دوره مشابه قبل، (90-1385) انجام شده است . تحلیل آماری فوق در سه مدل جداگانه انجام گرفته است .

بر اساس مدل اول، اگر بانکهای خصوصی حاضر در بورس را به عنوان الگوی عملکردی بانکهای دولتی تازه وارد بورس قرار دهیم، ورود بانکهای دولتی در بورس سبب بهبود عملکردآنها خواهد شد.

بر اساس مدل دوم، عملکرد بانکهای تازه خصوصی شده در اکثر شاخصها نسبت به دوره قبل و به صورت مطلق بهبود یافته است. اما رشد میانگین شاخصهای بانکهای تازه خصوصی شده در اکثر موارد بدتر شده است.

و بر اساس تحلیل مدل سوم ، شکاف منفی عملکرد بانکهای دولتی خصوصی شده نسبت به بانکهای خصوصی، پس از خصوصی سازی افزایش و بنابراین بدترشده است. در نهایت پاسخ به سوال مذکور باتوجه به تحلیلهای انجام گرفته منفی بود. نتایج  تحقیق با توجه به بازه زمانی باید در نظر گرفته شود.

کلمات کلیدی: بانک های خصوصی، اصل 44 قانون اساسی، خصوصی سازی بانک ها

 

فصل اول

 

کلیات ، مفاهیم وتعاریف

 

 

  • مقدمه:

بررسی پیرامون موضوع کلی خصوصی سازی موضوع نسبتا جدیدی نمی باشد. مطالعات متعددی در خصوص کارایی شرکتها قبل و پس از خصوصی سازی انجام گرفته است . اما آنچه نو بودن تحقیق حاضر را نمایانگر می سازد : در وهله اول بحث خصوصی سازی بانکها و در وهله دوم تحلیل شاخصهای بانکها در بورس و در نهایت بررسی موردی هر بانک بطور جداگانه است که تاکنون صورت نگرفته است. از طرف دیگر، عمده مطالعات انجام گرفته قبلی پیرامون چالشهای کلی واگذاری شرکتهای دولتی و بانکها به بخش خصوصی و بررسی تجربیات سایر کشورها در این زمینه است .

البته به ندرت مطالعه موردی در زمینه یک بانک با بررسی دقیق شاخصهای مالی نیز صورت گرفته است. بعنوان مثال وضعیت شرکتهای واگذار شده از طرف بانک صنعت و معدن

دانلود مقاله و پایان نامه

 مورد بررسی قرار گرفته است. به این منظور ابتدا برمبنای مدل کارت امتیازی شاخصها و معیارها ، ارزیابی شرکتها از چهار دیدگاه مالی، مشتری/ بازار ، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری شناسایی شده است.و با استفاده از تکنیک تاسیس مورد تحلیل قرار گرفته است. بر اساس نتایج حاصل شده هر چند نتیجه واگذاری برخی شرکتها مثبت بوده است اما آفتها و پتانسیلهای بالایی برای تغییر وضعیت کنونی و منفی شدن اثرات خصوصی سازی وجود دارد که در صورت عدم کنترل صحیح آنها به وضعیتی به مرتب بدتر از قبل از واگذاری به بانک صنعت و معدن عودت خواهند شد. (حسینی و دیگران ، 1387)

1-2- بیان مساله : ( توضیح در مورد ابعاد مختلف موضوع )

در اقتصاد بانک محور کشور ، حدود ۹۰ درصد نقدینگی کل ،از سوی بانک ها مدیریت می شود و تقریبا هر سال بانک ها در ابتدای فهرست صد شرکت برتر کشور از لحاظ شاخص

https://urlscan.io/result/1fd7eea6-14f8-4dac-b2b5-9a6b55a048c5/

 های مختلف مانند درآمد (فروش) قرار دارند . از این رو عملکرد آنها به طور مستقیم بر منافع گروه های سهامداران، سپرده گذاران، تسهیلات گیرندگان، مشتریان و تمامی واحدهای اقتصادی کشور تاثیرگذار است.

تاریخچه صنعت بانکداری کشور را پس از انقلاب ، می توان به سه دوره اساسی تقسیم نمود.

دوره اول: اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 بود که با ملی شدن بانکها و سپس تصویب قانون بانکداری بدون ربا مصادف بود.

دوره دوم: اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 است که مقارن با تصویب مجوز تاسیس بانک خصوصی در قانون برنامه سوم توسعه و آغاز فعالیت بانکهای خصوصی در کشور مقارن بود.

دوره سوم: اواخر دهه 80 یا همان سال 1388 است که پس از فراهم شدن الزامات قانونی در سالهای قبل، با ورود عملی سه بانک بزرگ دولتی به بورس (ملت، تجارت و صادرات) آغاز گردید.

سیاست خصوصی سازی و واگذاری تصدی گری بانکهای دولتی به بخش خصوصی جدا از چالشهای روبرو نظیر : سهام عدالت و نیز سایه همچنان پررنگ فعلی دولت بر آنها چشم انداز روشنی را پیش رو خواهد داشت . به نظر می رسد با گذشت زمان و افزایش فعالیت بانکهای دولتی با عنوان شرکت خصوصی مسایل حاشیه ای این بانکهای تازه وارد به پایان خود نزدیک گردد.

هدف از این بررسی نیز بررسی اثرات مثبت خصوصی سازی بانکها و چالشهای پیش رو می باشد که با ارایه شاخصهای مالی و عملکردی جهت بررسی فعالیت بانکهای پذیرفته شده در بورس و بانکهای تازه وارد به بورس انجام می گیرد . در این راستا با تکیه بر آمار و ارقام صورتهای مالی حسابرسی شده سه سال اخیر، دو بانک نمونه دولتی که اخیرا به سهامی عام تبدیل شده اند و دو بانک خصوصی حاضر در بورس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قابل ذکر می باشد که علی رغم گذشته ، در حال حاضر حضور بانک‌های دولتی در بورس و الزامات افشای اطلاعات حاصل از آن، دسترسی شفاف به اطلاعات مالی و عملکردی آنها را که از صافی های متعددی چون حسابرسی های بازرسین قانونی گذر نموده، قابل اطمینان تر گردانده است.

  • اهمیت و ضرورت انجام تحقیق : ( توجیه اجرای طرح و فواید ناشی از آن به طوری که ضرورت آن احساس و اهمیت آن آشکار گردد )

بر اساس تحقیقات سازمان های بین‌المللی در 18 کشور جهان، بطور کلی خصوصی سازی می‌تواند میزان درآمد سالانه دولت را دو درصد افزایش دهد[1]. از این رو بررسی پیرامون خصوصی سازی موضوع نسبتا جدیدی نمی باشد. مطالعات متعددی در خصوص کارایی شرکتها قبل و پس از خصوصی سازی انجام گرفته است. اما آنچه نو بودن تحقیق حاضر را نمایانگر می سازد در وهله اول بحث خصوصی سازی بانکها ، در وهله دوم تحلیل شاخصهای بانکها در بورس و در نهایت بررسی موردی هر بانک بطور جداگانه است که تاکنون صورت نگرفته است. همچنین دستیابی به جدیدترین شاخصهای مالی و عملکردی بانکهای مورد بررسی در بورس از جوانب دیگر ضرورت و جدید بودن مطالعه مذکور است . با این توصیف کارنامه عرضه سهام بانکهای دولتی در بورس در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی به معرض نقد و ارزیابی گذارده می شود که کمک شایانی به شناسایی نقاط قوت و ضعف تداوم اجرای اصل 44 و خصوصی سازی شرکتهای مالی دولتی می نماید.

لازم به ذکر است به دلیل تازه وارد بودن (حضور بانکهای دولتی در بورس در سال 1388)، تاکنون، عملکرد این بانکها تحت تاثیر ورود به بورس ( قبل و پس از ورود به بورس ) مورد ارزیابی قرار نگرفته است.

تحقیق حاضر، بر آن است تا بعد از خصوصی سازی، با ارزیابی فعلی عملکرد بانکهای تازه وارد، این مهم را به بوته نقد کشاند. بنابراین موضوع پژوهش حاضر کاملا به روز می باشد و مطالعات قبلی که در بخش پیشینه تحقیق نیز به آن اشاره گردید، هیچ یک پیرامون پژوهش فعلی نمی باشند. زیرا عرضه سهام بانکها به بورس اخیرا صورت گرفته است و بنابراین به دلیل عدم تقارن زمانی ،امکان ارزیابی آن در تحقیقات گذشته وجود نداشته است.

  • روش تحقیق:

روش تحقیق توصیفی1 می باشد که به دلیل ماهیت آن و محدودیت های موجود از این روش استفاده می گردد. تحقیق توصیفی در مورد زمان حال به بررسی می‌پردازد. این نوع تحقیق به توصیف و تفسیر شرایط و روابط موجود می‌پردازد این گونه تحقیق وضعیت کنونی پدیده یا موضوعی را مورد مطالعه قرار می‌دهد و دارای انواع گوناگونی است.

نوع ابزار تحقیق بصورت کتابخانه ای و همچنین  استفاده از کتب ، مجلات و ابزار بین المللی اینترنت  است تا آخرین اطلاعات موجود اخذ گردد. همچنین مراجعه حضوری به دو ارگان سازمان بورس اوراق بهادار و بانکهای نمونه مورد بررسی در صورت عدم دسترسی به اطلاعات مورد نیاز ، از طریق سایت سازمان بورس اوراق بهادار و سایت اختصاصی بانک ها میسر شد.

 

پایان نامه زمینه های جذب و نگهداری نیروهای انسانی کارآفرین

ب) جذب سرمایه انسانی از خارج سازمان.. 24

2-6-6- نظام نگهداری منابع انسانی.. 25

2-6-6-1- فرآیند نگهداری منابع انسانی.. 26

2-6-6-2- عوامل موثر بر نگهداری منابع انسانی.. 27

2-6-7- ابعاد نظام نگهداری منابع انسانی.. 28

2-6-7-1- بهداشت و ایمنی.. 28

2-6-7-2- بیمه و بازنشستگی.. 29

2-6-7-3- مزایا و خدمات پرسنلی و رفاهی.. 29

2-6-7-4- اثرات رضایت و عدم رضایت از کار در نگهداری منابع انسانی.. 29

2-6-7-5- اثرات جبران خدمات در جهت نگهداری کارکنان.. 30

2-6-7-6- تاثیر جامعه پذیری بر نگهداشت نیروی انسانی.. 30

2-6-7-7- تاثیر بهبود مسیر شغلی بر نگهداری نیروی انسانی.. 31

2-6-7-8- تاثیر ارتباطات بر نگهداری نیروی انسانی.. 31

2-6-8- راهبردهایی برای حفظ منابع انسانی شایسته. 31

2-6-9- مبانی نظری کارآفرینی.. 34

2-6-9-1- کارآفرین.. 35

2-6-9-2- کارآفرینی.. 36

2-6-9-3- سابقه تاریخی کارآفرینی.. 36

2-6-9-4- مفهوم کارآفرینی.. 38

2-6-9-5- ضرورت و اهمیت کارآفرینی.. 41

2-6-9-6- انواع کارآفرینی.. 42

2-6-9-6-1- کارآفرینی فردی (مستقل) 42

2-6-9-6-2- کارآفرینی سازمانی یا درون سازمانی.. 43

2-6-9-6-3- کارآفرینی شرکتی.. 43

2-6-9-6-4- کارآفرینی اجتماعی.. 44

2-6-9-7- ابعاد و مدل های کارآفرینی سازمانی.. 45

2-6-9-8- عوامل سازمانی مؤثر بر ابعاد کارآفرینی سازمانی.. 47

2-6-9-8-1- حمایت مدیریت عالی.. 47

2-6-9-8-2- فرهنگ سازمانی.. 47

2-6-9-8-3- استراتژی سازمان.. 47

2-6-9-8-4- ساختار سازمانی.. 48

2-6-9-8-5- ارتباطات اثربخش…. 48

2-6-9-8-6- سیستم های سازمانی.. 48

2-6-9-8-7- کنترل و ارزیابی سازمان.. 49

2-6-9-8-8- نهادینه سازی کارآفرینی.. 49

2-7- پیشینه پژوهش…. 50

2-7-1- تحقیقات انجام شده در ایران.. 50

2-7-2- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 52

2-8- مدل مفهومی تحقیق.. 54

2-9- خلاصه فصل دوم. 56

فصل سوم: روش شناسی تحقیق… 57

3-1- مقدمه. 58

3-2- روش تحقیق.. 58

3-2-1- متغیرهای تحقیق(طراحی مدل) 59

3-3- جامعه آماری پژوهش…. 65

دانلود مقاله و پایان نامه


3-4- روش نمونه گیری.. 65

3-5- تعیین حجم نمونه. 65

3-6- ابزار گردآوری داده ها 65

3-7- مقیاس اندازه گیری.. 66

3-8- روایی پرسشنامه. 66

3-9- پایایی پرسشنامه. 67

3-10 روش های تجزیه و تحلیل داده ها 68

3-11- خلاصه فصل سوم. 68

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها. 69

4-1- مقدمه. 70

4-2-1- آمار توصیفی.. 71

4-2-1-1- جنسیت… 71

4-2-1-2- وضعیت تأهل.. 71

4-2-1-3- سن.. 72

https://urlscan.io/result/6fe4b4f3-07e2-4203-9317-2c1259f3c120/


4-2-1-4- سطح تحصیلات.. 72

4-2-2- آمار استنباطی.. 73

4-2-2-1- آزمون T تک نمونه ای سؤالات تحقیق.. 73

4-2-2-1-1- آزمون فرضیه اول.. 73

4-2-2-1-2- آزمون فرضیه دوم. 74

4-2-2-1-3- آزمون فرضیه سوم. 75

4-2-2-1-4- آزمون فرضیه چهارم. 76

4-2-2-1-5- آزمون فرضیه پنجم. 77

4-2-2-1-6- آزمون فرضیه ششم. 78

4-2-2-1-7- آزمون فرضیه هفتم. 79

4-2-2-1-8- آزمون فرضیه هشتم. 80

4-2-2-2- آزمون فریدمن (اولویت بندی متغیرها) 81

4-3- خلاصه فصل چهارم. 83

فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات… 84

5-1- مقدمه. 85

5-2- نتایج حاصل از یافته های پژوهش…. 85

5-2-1- نتایج حاصل از آمار توصیفی.. 85

پایان نامه مهندسی مجدد فرآیندهای تامین و تدارکات پروژه ها

2-4-3 مورد استفاده در تحقیق.. 27

2-5 رویکرد سهام در خرید الکترونیکی.. 27

2-5-1 تشریح موضوع. 27

2-5-2 تجزیه و تحلیل.. 30

2-5-3 موارد مورد استفاده 31

2-6 اجرای فرآیندهای تامین و تکمیل الکترونیکی یک مقایسه از دو نمونه صنعت موتور سیکلت… 31

2-6-1 شرح موضوع. 31

2-6-2 تجزیه و تحلیل.. 34

2-6-3 موارد مورد استفاده 34

2-7 ارزیابی و بهینه کردن فرآیند جستجوی کاتالوگ در ساختار تامین الکترونیکی.. 34

2-7-1 شرح موضوع. 34

2-7-2 تجزیه و تحلیل: 35

2-7-3 موارد استفاده 35

2-8 تطابق فرآیندهای تامین تجهیزات و خرید با سیستمهای تامین الکترونیکی.. 36

2-8-1 شرح موضوع. 36

2-8-2 تجزیه و تحلیل.. 39

2-8-3 موارد مورد استفاده 39

2-9 متدولوژی برای رشد و همگرایی اقتصادی.. 39

2-9-1 تشریح موضوع. 39

2-9-2 موارد مورد استفاده 40

2-10 حرکت سیستمهای تامین به سمت اینترنت: تطبیق و استفاده از مدلهای فن آوری تامین الکترونیکی.. 40

2-10-1 شرح موضوع. 40

2-10-2 تجزیه و تحلیل.. 43

2-10-3 موارد استفاده 44

2-11 تعریف تجارت الکترونیکی و تامین الکترونیکی.. 44

2-12 سطوح تجارت الکترونیکی  و تامین الکترونیکی.. 45

2-13 تجارت فروشنده با فروشنده (B2B) 47

2-14 مزایا و معایب معاملات الکترونیکی.. 47

2-15  بسترهای لازم برای تامینالکترونیکی.. 48

فصل سوم

روش تحقیق

3-1 هدف تحقیق.. 50

3-2 روش تحقیق.. 51

3-3 متدولوژی انجام تحقیق.. 52

3-4  فرآیندهای اصلی تامین تجهیزات… 53

3-5 دریافت و بررسی درخواست مشتری (فرآیند اصلی شماره یک) 54

3-6 طرح ریزی سفارش / پروژه (فرآیند اصلی شماره دو) 55

3-7 تعریف / تائید بسته خرید (فرآیند اصلی شماره سه) 58

3-8  تهیه لیست سازندگان و تامینکنندگان (فرآیند اصلی شماره چهار) 59

3-9 استعلام و بررسی پاسخهای نهایی تامینکنندگان (فرآیند اصلی شماره پنج) 60

3-10 مدارک استعلام و ارسال اطلاعات کامل و یکسان برای تامینکنندگان. 61

3-11 جمع آوری پیشنهادهای تامین‌کنندگان. 62

3-12 بررسی فنی پیشنهادهای تامینکنندگان و تهیه جداول ارزیابی فنی و برگزاری جلسات مذاکره فنی.. 62

3-13  بررسی بازرگانی پیشنهادهای تامینکنندگان و تکمیل چک لیستهای بازرگانی.. 63

3-14  بازگشایی پاکتهای مالی.. 63

3-15 چانه‌زنیهای مالی و اخذ قیمت بهینه از تامین‌کنندگان. 64

پایان نامه - مقاله - متن کامل


3-16 تهیه جدول مقایسه نهایی فنی و مالی.. 64

3-17 انتخاب تامینکننده برنده (فرآیند اصلی شماره شش) 65

3-18 انعقاد قرارداد یا گذاشتن سفارش خرید (فرآیند اصلی شماره 7) 66

3-19 مدیریت اعتبارات ارزی )فرآیند اصلی شماره هشت( 68

3-20 مدیریت قرارداد  یا سفارش (فرآیند اصلی شماره نه) 69

3-21 حمل و تحویل به سایت مشتری (فرآیند اصلی شماره 10) 70

3-22 خدمات پس از تحویل (فرآیند شماره 11) 72

3-23 جامعه آماری.. 72

3-24 نمونه آماری.. 73

3-25 ابزار جمعآوری اطلاعات… 73

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم جدید

4-1 مقدمه: تامین چیست؟. 79

4-2 طراحی مفهومی سیستم جدید. 80

https://urlscan.io/result/53cff249-6317-46ec-aa2f-b045e3530f7b/


4-3 بخش اول: SCM…. 84

4-4 طراحی تفصیلی E-Sourcing.. 86

فصل پنجم

جمع بندی و نتیجه گیری

5-1 معرفی شرکت سیفکو. 109

5-1-1 چارت سازمانی شرکت و زیرچارتهای بخش ها 110

5-1-2 ماموریت شرکت تامین تجهیزات: 110

5-1-3 خط مشی کیفی و اهداف کلان : 110

5-2 جمع بندی.. 111

5-3 نتیجه گیری.. 114

5-4 محدودیت های پروژه 115

5-5 پیشنهادات برای تحقیقات آینده 115

پیوست… 116

منابع: 136

Abstract.. 141

 

پایان نامه نقش بدبینی سازمانی در بی تفاوتی سازمانی

2-1-11-4-1-درمان دارویی: 33

2-1-11-4-2-پیش آگهی بیماران سوء ظنی و بدبینی(پارانویید): 33

2-2-روان شناسی مثبت گرایی- 34

2-2-1- مزیت ها و کاستی های مثبت گرایی برای سازمان- 34

2-2-3-خصایص مثبت– 35

2-2-4-پنج خصیصه شخصیتی: 35

2-2-4-1-خود ارزیابی- 36

2-2-4-2-خصایص روان شناسانه مثبت– 36

2-2-4-3-قابلیت های حالت گونه مثبت گرا 37

2-2-5- سرمایه روان شناختی- 38

2-2-6-خودکارآمدی- 39

2-2-7-امید- 39

2-2-8-خوش بینی- 40

2-4-بی تفاوتی- 43

2-4-1-مفهوم پدیده بی تفاوتی : 43

2-4-2-نمادها، مظاهر و نشانه های بی تفاوتی سازمانی: 45

2-4-3-عوامل و دلایل بی تفاوتی سازمانی : 46

2-4-4- راه حل ها و راه کارهایی تحدید و تضعیف علل و عوامل ایجاد کننده بی تفاوتی سازمانی: 48

2-4-5-پیشینه و بحث نظری در مورد بی تفاوتی(بی تفاوتی اجتماعی در ایران): 50

2-5-پیشینه تحقیق- 57

2-6- الگوی مفهومی تحقیق- 59

فصل سوم: روش تحقیق

3-1-مقدمه- 60

3-2- روش تحقیق- 61

3-3- جامعه آماری- 61

3-4- نمونه آماری- 61

3-5-ابزار اندازه گیری- 62

3-6- نحوه امتیاز گذاری پرسشنامه- 62

3-7-روش گردآوری اطلاعات– 62

3-8: روش تجزیه و تحلیل اطلاعات– 63

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

4-1-مقدمه- 65

4-2- توصیف آماری دادهای پژوهش– 65

4-2-1) وضعیت تاهل جامعه آماری- 65

4-2-2) وضعیت تحصیلات جامعه آماری- 66

4-4-2)تحلیل بخش دوم پرسشنامه: تحلیل رتبه ای داده ها 74

4-4-3) بررسی فرضیات تحقیق- 74

4-4-3-1)آزمون فرضیه اول- 74

4-4-3-2)آزمون فرضیه دوم- 75

4-4-3-3)آزمون فرضیه سوم- 76

4-4-4-4 )آزمون فرضیه اصلی- 77

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1) مقدمه- 80

5-2) مرور نتایج تحقیق- 80

5-3)بحث و تفسیر نتایج- 80

دانلود پایان نامه


مرحله دوم:نتایج آزمون فرضیات– 81

5-4)پیشنهادات تحقیق- 84

5-5)محدودیتها و موانع تحقیق- 85

منابع- 86

منابع فارسی- 86

منابع انگلیسی- 88

 

 

 

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                     صفحه

جدول 1: مقایسه تعاریف روانشناختی در مورد بدبینی- 10

https://urlscan.io/result/5d80f574-0b39-4ae8-8dab-07eff0c401c4/


جدول 2: مقایسه رویکردهای گوناگون بدبینی- 12

جدول 2: متغییر در مطالعات در زمینه بدبینی در سازمان- 14

جدول4-1: توزیع فراوانی « وضعیت تاهل» کارکنان شعب بانک صادرات ساوه بر حسب جنسیت– 65

جدول4-2: توزیع فراوانی « وضعیت تحصیلات» کارکنان شعب بانک صادرات ساوه بر حسب جنسیت– 66

جدول4-3: توزیع فراوانی « وضعیت سنی» کارکنان شعب بانک صادرات ساوه بر حسب جنسیت– 67

جدول4-4: توزیع فراوانی « وضعیت سابقه کاری» کارکنان شعب بانک صادرات ساوه بر حسب جنسیت– 68

جدول4-5-آزمونKMO  و بارتلت– 70

جدول 4-5:بررسی مرتبه  تاثیرگذاری عوامل در انتخاب برندبراساس آزمون فریدمن- 74

جدول 4-6: نتایج حاصل از آزمون t  برای فرضیه‌ی دوم- 75

جدول 4-7: نتایج حاصل از آزمون t  برای فرضیه‌ی دوم- 76

جدول 4-8: نتایج حاصل از آزمون t  برای فرضیه‌ی دوم- 77

جدول 4-9: نتایج حاصل از آزمون t  برای فرضیه‌ی پنجم- 78