2-8-1-2.ویژگیهای نام………………………………………………………………………………………………43
2-8-1-3.دسته بندی نام ها………………………………………………………………………………………..48
2-8-1-4.مراحل نام گذاری……………………………………………………………………………………….49
2-8-2.نام دامنه برند…………………………………………………………………………………………………50
2-8-3.لوگوونماد……………………………………………………………………………………………………..51
عنوان شماره صفحه
2-8-3-1.تعریف یک لوگوی خوب طراحی شده…………………………………………………………..53
2-8-3-2.انواع مختلف لوگو……………………………………………………………………………………….54
2-8-3-3.عناصریک لوگو…………………………………………………………………………………………..55
2-8-3-4.مزایای لوگوهادربرندسازی……………………………………………………………………………56
2-8-4.کاراکتر…………………………………………………………………………………………………………..58
2-8-4-1.طراحی کارکترها…………………………………………………………………………………………60
2-8-4-2.آشنایی باکارکترچندبرند……………………………………………………………………………….61
2-8-4-3.روش ساخت کاراکتربرند…………………………………………………………………………….63
2-8-4-4.مزایای کارکترها………………………………………………………………………………………….65
2-8-5.شعار……………………………………………………………………………………………………………..66
2-8-5-1.ویژگی شعارهای تبلیغاتی……………………………………………………………………………68
2-8-5-2.مزایای شعار………………………………………………………………………………………………73
2-8-5-3.طراحی شعارها………………………………………………………………………………………….75
2-8-5-4.تغییرشعار…………………………………………………………………………………………………76
2-8-6.طنین……………………………………………………………………………………………………………76
2-8-7.بسته بندی……………………………………………………………………………………………………78
2-8-7-1.ویژگی بسته بندی……………………………………………………………………………………..81
2-8-7-2.مزایای بسته بندی……………………………………………………………………………………..82
2-9.نام گذاری ومارک گذاری محصول……………………………………………………………………..83
2-10.استراتژی های مارک گذاری…………………………………………………………………………….84
2-11.تعریف تصویرنام تجاری…………………………………………………………………………………87
2-12.بنیان واساس تصویرذهنی………………………………………………………………………………..89
2-13.اهمیت تصویرذهنی ازبرند………………………………………………………………………………90
عنوان شماره صفحه
2-14.نگرش مصرف کننده ونحوه شکل گیری آن………………………………………………………….93
2-15.مروری برمفاهیم تصویرمحصول………………………………………………………………………….94
2-16.اندازه گیری تصویرمحصول………………………………………………………………………………..99
2-17.انواع تصویرمحصول…………………………………………………………………………………………100
2-17-1.تصویرعلامت تجاری……………………………………………………………………………………100
2-17-2.تصویرمحصول…………………………………………………………………………………………….101
2-17-3.تصویرتداعی کننده……………………………………………………………………………………….101
2-17-4.تصویراستفاده کننده………………………………………………………………………………………101
2-17-5.تصویراستفاده………………………………………………………………………………………………102
2-18.مطالعات انجام شده درایران وجهان…………………………………………………………………….103
2-18-1.مطالعات انجام شده درایران…………………………………………………………………………..103
2-18-2.مطالعات انجام شده درجهان…………………………………………………………………………104
2-19.صنایع دستی درساوه………………………………………………………………………………………. 108
فصل سوم:روش شناسی تحقیق
3-1.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….111
3-2.روش انجام تحقیق……………………………………………………………………………………………..111
3-3.جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………..112
3-4.نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………112
3-4-1.روش های نمونه گیری…………………………………………………………………………………..112
3-5.روش وابزارجمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………113
3-6.مقیاس های اندازه گیری……………………………………………………………………………………..114
3-7.روایی وپایایی ابزاراندازه گیری…………………………………………………………………………….115
عنوان شماره صفحه
3-7-1.روایی…………………………………………………………………………………………………..115 3-7-1-1. روایی محتوی………………………………………………………………………………………..115
3-7-1-2. روایی ملاک…………………………………………………………………………………………..115
3-7-1-3. روایی سازه……………………………………………………………………………………………116
3-7-2.پایایی(قابلیت اعتماد)…………………………………………………………………………………..116
3-7-3.اجرای دوباره آزمون(روش بازآزمایی)…………………………………………………………..116
3-7-4.روش موازی(استفاده ازآزمون همتا)……………………………………………………………….117
https://urlscan.io/result/d9cb3955-5ee6-4b95-b6d2-c49febd42459/
3-7-5.روش دونیم کردن………………………………………………………………………………………..117
3-7-6.روش آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………….117
3-8 . روش تجزیه وتحلیل داده ها…………………………………………………………………………..118
3-8-1.مدل تصمیم گیری ورتبه بندی topsis………………………………………………………….119
3-8-2.مزایامدل…………………………………………………………………………………………………….119
3-8-3.مراحل مدل…………………………………………………………………………………………………120
فصل چهارم:تجزیه وتحلیل یافته ها
4-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………123
4-2.تحلیل آمارتوصیفی…………………………………………………………………………………………….123
4-3.تحلیل آماراستنباطی……………………………………………………………………………………………127
4-3-1.آزمون کولموگروف – اسمیرونوف………………………………………………………………….127
4-3-2.آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………….132
4-3-3.آزمون تی مستقل………………………………………………………………………………………….144
…………………………………149 TOPSIS 4-4.شناسایی ورتبه بندی وتصمیم گیری براساس مدل
4-4-1.مراحل تحلیل ونتایج مدل …………………………………………………………………………….149
2-12- پروفسور گودز. 61
2-13- پروفسور اشپیگل. 63
2-14- اهمیت مهندسی مجدد در فرآیند اجرای استراتژی.. 63
2-15- اهمیت جذب نیروهای توسعه یافته و رهبری و مدیریت در اجرای استراتژی.. 64
2-16- اهمیت نقش مدیران عالی در اجرای استراتژی.. 65
2-17- استراتژی و عوامل موثر در اجرای آن. 65
2-18-1- پیشینه داخلی.. 66
2-18-2- پیشینه خارجی.. 70
3-1- مقدمه. 75
3-2- روش انجام تحقیق. 77
3-3- نوع تحقیق. 77
3-4- روش گردآوری اطلاعات.. 78
3-5- روایی و پایایی تحقیق. 82
3-5-1- پایایی پرسشنامه. 82
3-5-2- روایی پرسشنامه. 85
3-6- قلمرو تحقیق. 86
3-6-1- قلمرو زمانی.. 86
3-6-2- قلمرو مکانی.. 86
3-6-3- قلمرو موضوعی.. 87
3-7- جامعه آماری.. 87
3-8- نمونه آماری.. 87
4-1- مقدمه. 94
4-2- آمار توصیفی.. 95
4-2-1- آمار توصیفی مربوط به آزمون شوندگان. 95
4-3- داده های اختصاصی.. 100
4-4- تجزیه و تحلیل استنباطی (آزمون فرضیه ها) 113
4-4-1- آزمون فرضیه اول. 113
4-4-2- آزمون فرضیه دوم. 116
4-4-3- آزمون فرضیه سوم. 120
4-4-4- آزمون فرضیه چهارم. 123
4-4-5- آزمون فرضیه پنجم. 126
4-4-6- آزمون فرضیه ششم. 130
4-3-2- اولویتبندی موانع اجرای استراتژی.. 132
5-1- مقدمه. 136
5-2- خلاصه تحقیق. 136
5-3- نتیجه گیری.. 137
5-3-1- نتایج مرتبط با تحلیل یافته های اختصاصی: 137
5-3-1-1) نتایج مرتبط با ابعاد فرضیات تحقیق. 137
5-3-1-2- نتایج مرتبط رتبه بندی ابعاد پژوهش… 143
5-4-4)نتایج مرتبط با تحلیل یافته فرضیه های تحقیق: 144
5-3- پیشنهادهای مبتنی بر فرضیه ها: 145
5-4- پیشنهادهای برای تحقیقات آتی: 146
5-5- محدودیتهای تحقیق: 146
منابع. 148
چکیده
این پژوهش به منظور بررسی موانع پیاده سازی استراتژی های منابع انسانی صورت گرفته است که به منظورجمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است.این پرسشنامه میان 35 نفراز مدیران عالی، میانی و اجرایی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال توزیع گردیده است. به منظورتجزیه وتحلیل داده ها و ارائه نتایج، از نرم افزار SPSS استفاده شده است.نتایج حاصل از این پژوهش نشان میدهد که موانع مدیریتی، نیروی نسانی، فرهنگی، ادراکی، ساختاری و عملیاتی در این موسسه به عنوان موانع پیاده سازی استراتژی های منابع انسانی شناسایی گردید که بر این اساس در متغیر موانع مدیریتی مولفه جاه طلبی فردی مدیران با میانگین 3.6528 و در متغیر موانع نیروی انسانی مولفه برنامه ریزی استراتژیک با میانگین 3.6587، در متغیر موانع فرهنگی مولفه سبک ها و الگوها با میانگین 3.5482، در متغیر موانع ادارکی مولفه ابهام در مورد فن آوری، واژگان ویژه و رویه ها با میانگین 3.5985، در متغیر موانع ساختاری مولفه ارتباطات ضعیف داخلی بین واحدهای وظیفه ای در رابطه با برنامه ریز ی استراتژیک با میانگین 3.5896 و همچنین در متغیر موانع عملیاتی مولفه عدم تخصیص منابع با میانگین 3.45218 بیشترین رتبه بالاترین رتبه را کسب نموده اند.
کلید واژه ها : استراتژی، برنامه ریزی راهبردی، موانع پیاده سازی
اساسا پس از تدوین استراتژیهایی که باید اجرا شوند، فرایند مدیریت استراتژیک پایان نمی یابد، بلکه باید به افکار استراتژیک جامه عمل پوشانید . تدوین استراتژی به تنهایی متضمن موفقیت شرکت نخواهد بود و تا زمانی که این استراتژیها به اجرا در نیایند، هیچ تأثیری در موفقیت و بقای سازمان نخواهند داشت چرا که همیشه انجام دادن کار (اجرای استراتژی) از گفتن آنچه باید انجام شود(تدوین استراتژی) مشکل تر است، ضمن این که اجرای استراتژی بر سازمان، از بالا تا پایین و بر همه سطوح بخشی و وظیفه ای اثر خواهد گذاشت (بومن،
http://www.derby.ir/member.php?u=68359&vmid=77463#vmessage77463
کلیف، 1992). اصولا اجرای استراتژی با تدوین استراتژی تفاوت هایی زیربنایی دارند و میتوان وجه تمایز بین تدوین و اجرای استراتژی را به صورت زیر برشمرد:
بر اساس آنچه گفته شد و با توجه به اهمیت اجرای استراتژی لازم است تا مدل های مدیریت استراتژیک ارائه شده مورد بررسی قرار گیرند تا بتوان فرایند اجرای استراتژی رانیز تعیین کرد و موانع آن را شناخت.
استراتژی و استراتژی سازی به عنوان یکی از مهمترین نقش های مدیریتی اهمیت روز افزونی را در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و غیر اقتصادی به خود اختصاص داده است . به وجود آمدن پست مدیریت برنامه ریزی استراتژیک در بسیاری از سازمان ها و تاسیس انبوه شرکت هایی که برنامه ریزی استراتژیک را به عنوان خدمت اصلی خود به صاحبان کسب و کار ارائه می دهند، گویای افزایش اهمیت مفاهیم استراتژیک برای مدیران و سازمان ها می باشد )گوردون،1989) به موازات این اهمیت، محبوبیت برنامه ریزی استراتژیک نیز از زمان مطرح شدن آن به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در دسترس مدیران، به نحو چشم گیری در حال افزایش بوده است، پژوهشی که در سال 2001 از سوی موسسه مشاوره مدیریت Bain & Company صورت گرفته است، نشان می دهد در میان 12 ابزار اصلی و عمده در اختیار مدیران برای راهبری کسب و کار، برنامه ریزی استراتژیک به عنوان محبوب ترین گزینه ممکن است.
با وجود اهمیت و محبوبیت برنامه ریزی استراتژیک که سبب افزوده شدن قطر پرونده های برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها شده است و نیز توسعه ی مفاهیم نوین و مدل هایی که مدیران را در طی نمودن فرایند برنامه ریزی استراتژیک یاری می کنند، همچنان آمارهای جالبی از عدم کارایی و شکست در طرح های استراتژیک به چشم می آید . این عدم کارایی ناشی از نگرش یکسویه و ایستا به برنامه ریزی استراتژیک و خلاصه نمودن این مفهوم در تدوین استراتژی است )هکس، 1980) فرایند مدیریت استراتژیک فارغ از نگرش جامع بدان یا محدود کردن آن به یک حوزه ی وظیفه ای سازمان، فرایندی پویاست که در نتیجه ی کنش و واکنش های متوالی میان برنامه ریزان و مجریان به پیش می رود و با تدوین مجموعه ای از گزاره های راهبردی به پایان نمی رسد . هر استراتژی برای حصول اهدافی که در مرحله ی استراتژی سازی به عنوان فلسفه و چیستی آن مطرح شده اند، نیازمند پیاده سازی و نهادینه شدن در بستر سازمانی است، بنابراین نه تنها باید به هنگام استراتژی سازی از فرایند های علمی بهره برد، بلکه بایستی در طی پیاده سازی استراتژی با تکیه بر مبانی علمی و عملی توام، نیل به فلسفه ی اتخاذ استراتژی را ممکن ساخت)هیل چارلز، 1992) .
در مطالعاتی که توسط مجله ی اکونومیست بر نمونه ای بالغ بر 276 مدیر ارشد در خصوص چالش های برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک صورت گرفته است، 57 % از مدیران چالش اصلی خود را در مرحله ی اجرای استراتژی معرفی نموده اند . جدیدترین تحقیقات علمی در سال 2010 میلادی نشان می دهد حدود 60 % از استراتژی ها به طور موفقیت آمیز اجرا نمی شوند و این حیات سازمان ها را به خطر انداخته است . مطالعه ی مشابه دیگری نیز در شرکت های آسیایی حاکی از آن است که 83 % از مدیران ارشد اذعان به ناتوانی در اداره ی فرایند پیاده سازی استراتژی در سازمان های خود نموده اند . وجود این گونه آمارها به وضوح نشان می دهد که پیاده سازی و اجرای استراتژی به مهمترین عامل در اداره ی سازمان ها تبدیل شده است و از این حیث می تواند مبنای ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان هایی باشد که از مهارت و توانایی کافی برای اداره ی فرایند اجرای استراتژی برخوردار هستند .
2-9-2- دیدگاه شخصیت برند- 32
2-9-3- دیدگاه فرهنگ برند- 34
2-9-4- دیدگاه روابط برند- 34
2-9-5- انعکاس مشتریان برند- 34
2-9-6-منظر تصوّر از خود برند- 35
2-10- ارزش حفظ مشتریان- 36
2-11- انتخاب یک نام تجاری- 37
2-12- معانی نام و نشان تجاری- 38
۲-۱۳-انواع نام نشان تجاری- 39
2-14-طراحی نام و نشان تجاری- 40
2-15-راهبردهای نامگذاری- 40
2-17-برند و منابع انسانی- 45
2-18-برندینگ کارفرما 48
2-19-تعریف چهار آمیخته بازاریابی در مفهوم برندینگ کارفرما 49
2-20-برند محصول و برند کارفرما 50
۲-21-پایه تئوریک برندینگ کارفرما 51
2-22- تغییر بازار کار: گزینه کارفرما و علامتگذاری کارفرما 53
2-23-نظریه کارفرمای انتخابی- 53
2-24-برند سازی کارفرما 54
2-25-پیوند دادن منابع انسانی و عناوین تجاری: اهمیت مدیریت شهرت و محبوبیت شرکت- 56
2-26-علامتگذاری تجاری و منابع انسانی- 59
2-27-شواهد در خصوص رابطه بین منابع انسانی و علامتگذاری تجاری- 59
فصل سوم: روش تحقیق
3- 1- مقدمه 68
3- 2- نوع تحقیق- 68
3-3- روشها و ابزار گردآوری اطلاعات- 69
3-3-1- روش بررسی اسناد و مدارک– 69
3-3-2-روش میدانی- 69
3-4-مقیاسهای اندازهگیری متغیرها 69
3- 5- مقیاس اندازهگیری نگرشها 69
3-6-طرح تحقیق- 70
3-6-1-هدف مطالعه 70
3-6-2- نوع مطالعه 70
3-6-3-میزان دخالت محقق در پژوهش– 70
3-6-4- مکان بررسی: طبیعی و ساختگی- 70
3-6-5-واحد تجزیه و تحلیل:افراد ، زوجها، گروهها، سازمانها 71
3-6-6-افق زمانی: بررسی مقطعی در برابر بررسی دورهای- 71
2-6-7-جامعه و نمونه آماری مورد پژوهش– 71
3-6-8- حجم نمونه آماری- 71
3- 6- 1- ثبات سنجهها 72
3-6 -2 – سازگاری درونی سنجه ها 72
3-7- روش تجزیه و تحلیل دادهها 73
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده های آماری
4-1-مقدمه 75
4-2-بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی- 75
4-2- آمار توصیفی- 75
4-2-1- جنسیت پاسخگویان- 75
4-2-2-مدرک تحصیلی پاسخگویان- 76
4-2-4- وضعیت شغلی پاسخگویان- 78
4-2-5- وضعیت سنی پاسخگویان- 79
4-3- آمار استنباطی- 80
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه 88
5-2- نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق- 88
5-2) جمع بندی- 91
5-3- پیشنهادات تحقیق- 92
5-4-محدودیت های تحقیق- 93
منابع- ………………………………………………………………………………………………………………………………………..94
منابع لاتین- 95
https://voipshop.ir/forum/members/3141-rambodijan
چکیده لاتین- 109
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول3-1: مقدارضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه شاخص های برند. 72
جدول 4-1: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت… 75
جدول4-2: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک مدرک تحصیلی.. 76
جدول4-3:توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سابقه کاری.. 77
جدول4-4: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک وضعیت شغلی.. 78
جدول4-5: توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سنی.. 79
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 2-1: تأثیر برند در ارزش محصول. 14
2-4-8-مهارتهای گفتگو و مذاکره 20
2-4-9-مهارتهای اطلاعاتی 20
2-4-10-مهارت کامپیوتری 20
2-5-فرآیند شایستهسالاری و ارتباط میان آنها 20
2-5-1- شایسته پنداری 20
2-5-2- شایسته خواهی 20
2-5-3- شایسته شناسی 20
2-5-4- شایسته سنجی 21
2-5-5- شایسته گزینی 21
2-5-6- شایسته گماری 21
2-5-7- شایسته پروری 21
2-5-8- شایسته داری 21
2-6-سطوح شایستگی 21
2-6-1-سطح فردی 22
2-6-2-سطح سازمانی 22
2-6-3-سطح راهبردی 22
2-7-جنبههای شایستگی 22
2-7-1-دانش 22
2-7-2-مهارت 22
عنوان شماره صفحه
——————————————————————-
2-7-3-توانائی 23
2-7-4-نگرش 23
2-8-چرخه حیات شایستگی 23
2-8-1-ترسیم شایستگی 23
2-8-2-تشخیص شایستگی 23
2-8-3-توسعه شایستگی 23
2-8-4-نظارت بر شایستگی 23
2-9-مدل شایستگی 23
2-10-خصوصیات مدلهای شایستگی 26
2-11-الزام پیادهسازی نظام شایستهسالاری 27
2-12-ادبیات تحقیق 28
2-12-1-مروری بر مطالعات داخلی 28
2-12-2-مرورب بر مطالعات خارجی 32
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه 38
3-2- روش پژوهش 38
3-3- جامعه آماری پژوهش 38
3-4- نمونه آماری و روش نمونهگیری 39
3-5- ابزار گردآوری اطلاعات 41
3–6- روایی و پایایی ابزار 42
3-7- روش تجزیهوتحلیل اطلاعات 42
3-8- ملاحظات اخلاقی در پژوهش 42
فصل چهارم: نتایج تحقیق
4-1- مقدمه 45
عنوان شماره صفحه
——————————————————————-
4 – 2 – دادههای توصیفی 45
4 – 3 – یافتههای توصیفی 52
4 – 3 – 1 پرسش اول پژوهش: چه عواملی در شایستهسالاری مدیران در سازمان مؤثر است؟ 52
4 – 3 – 2 پرسش دوم پژوهش: آیا بین شایستهسالاری و انگیزش کارکنان ارتباط
معنیداری وجود دارد؟ 57
4 – 4 – یافتههای استنباطی 58
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
5 – 1 – مقدمه 78
5 – 2 – خلاصه یافتهها و نتایج 78
5 – 3 – تحلیل نتایج تحقیق: 80
https://www.tarfandestan.com/forum/member549807.html#vmessage329279
5 – 4 – بحث و نتیجهگیری 81
5 – 5 – محدودیتهای تحقیق 82
5 – 6 – پیشنهادهای کاربردی 82
5 – 7 – پیشنهادهای پژوهش 82
فهرست منابع
منابع فارسی 84
منابع غیرفارسی 89
پیوستها
پرسشنامه:تعیین اولویتبندی عوامل شایسته سالاری 94
پرسشنامه:شایسته سالاری و اثر آن بر انگیزش کارکنان 96
چکیده انگلیسی 101
2-3- ریسک برون سپاری فناوری اطلاعات.. 50
2-3-1-تعریف ریسک… 50
2-3-2-تئوری های ریسک برون سپاری.. 51
2-3-3-مدیریت ریسک پروژه های فناوری اطلاعات.. 53
2-3-4-نحوی شناسایی ریسک موجود در پروژه های فناوری اطلاعات.. 54
2-3-5-ارزیابی ریسک برون سپاری سیستم های اطلاعاتی.. 55
2-4-پیشینه تحقیق.. 55
2-4-1-پیشینه داخلی.. 55
2-4-2-پیشینه خارجی.. 59
2-5-آشنایی با دانشگاه فنی و حرفه ای.. 63
2-5-1-تاریخچه دانشگاه. 64
2-5-2- چارت سازمانی.. 66
2-6-خلاصه فصل.. 68
فصل سوم- روش تحقیق
3-1-مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………. 72
3-2-مدل مفهومی تحقیق.. 72
3-3-روش تحقیق.. 73
3-4-جامعه آماری.. 75
3-5-روش گردآوری اطلاعات.. 75
3-6-ابزار جمع آوری داده ها 75
3-6-1- مقیاس بندی پاسخ سوالات پرسشنامه. 76
3-6-2- روش توزیع پرسشنامه. 78
3-7-تعیین روایی تحقیق.. 78
3-8-پایایی تحقیق.. 79
3-9-روش و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها 79
3-10-مدل های تصمیم گیری چند شاخصه (MADM)مورد استفاده در این تحقیق.. 81
3-10-1- فرایند تحلیل سلسله مراتبی.. 81
3-10-2- نرخ ناسازگاری روش سلسله مراتبی AHP. 84
فصلچهارم- تجزیه وتحلیل اطلاعات و ارائه یافته های تحقیق
4-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………….. 88
4-2-تجزیه و تحلیل داده ها 88
4-2-1-گام اول:شناسایی عوامل فرعی هر یک از عوامل اصلی فاکتورهای ریسک برون سپاری.. 88
4-2-2-گام دوم:تدوین درخت سلسله مراتبی (AHP)مساله تحقیق.. 91
4-2-3-گام سوم:محاسبه وزن عوامل اصلی (سطح یک). 93
4-2-4-گام چهارم:محاسبه وزن عوامل سطح دوم(اوزان محلی). 99
4-2-5-گام پنجم:محاسبه وزن نهایی عوامل.. 102
فصل پنجم- بحث، نتیجه گیری و ارائه پیشنهادها
5-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………….. 106
5-2-یافته های تحقیق.. 106
5-2-1 یافته های سئوال اصلی.. 106
5-2-2-یافته های سئوال فرعی (1). 108
5-2-3-یافته های سئوال فرعی (2). 109
5-3-پیشنهادات.. 111
5-3-1-بحث و پیشنهادباتوجه به یافته هایت حقیق: 111
5-3-2-پیشنهادات برای انجام تحقیقات آتی: 115
5-4- محدودیتهای تحقیق: 115
پیوست ها. . 116
منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………. 123
https://urlscan.io/result/b8e3db6e-fe96-42a1-8fae-bd199bd37050/
فهرست جداول
2-1-ابعاد فناوری اطلاعات.. 35
3-1-مقیاس بندی پاسخ سوالات پرسش نامه 1. 77
3-2-مقیاس بندی پاسخ سوالات پرسش نامه 2. 77
3-3-مقیاس AHP. 83
3-4-شاخص تصادفی IIR. 86
4-1-خلاصه اطلاعات مربوط به عوامل فرعی قرارداد A.. 89
4-2-خلاصه اطلاعات مربوط به عوامل فرعی کارفرما B. 90
4-3-خلاصه اطلاعات مربوط به عوامل فرعی تامین کننده C. 86
4-4-معرفی عوامل اصلی و فرعی با علامت اختصاری.. 92
4-5-ماتریس تلفیق شده (هندسی) مقایسات زوجی گروهی سطح یک (عوامل اصلی). 93
4-6-ماتریس نرمالیزه شده مقایسات زوجی.. 96
4-7-ماتریس تلفیق شده (هندسی) مقایسات زوجی گروهی سطح دو (عوامل فرعی قرارداد –A ) 99
4-8-ماتریس تلفیق شده (هندسی) مقایسات زوجی گروهی سطح دو (عوامل فرعی کارفرما –B ) 100
4-9-ماتریس تلفیق شده (هندسی) مقایسات زوجی گروهی سطح دو (عوامل فرعی تامین کننده –C ) 101
4-10-رتبه بندی فاکتور های ریسک برون سپاری پروژه های فناوری اطلاعات بر اساس روش تحلیل سلسله مراتبی 102
5-1-فاکتورهای ریسک برون سپاری پروژه های فناوری اطلاعات.. 106
فهرست نمودارها
1-1-فرایند انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………. 18
2-1-تئوری هزینه مبادله و تاثیر فناوری اطلاعات.. 39
2-2-هزینه نمایندگی و فناوری اطلاعات.. 41