4-3- خلاصه فصل چهارم……………………………………………………………………………………………………………………………… 67
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 69
5-2- مروری بر چهارچوب کلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………. 69
5-3- یافته های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………. 69
5-4- بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………….. 70
۵-۵- پیشنهادات پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………….. 77
5-6- محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………… 77
5-7- خلاصه فصل پنجم……………………………………………………………………………………………………………………………….. 81
منابع و مآخذ
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 82
منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 83
پیوست ها
پرسشنامه مشتریان………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 85
پرسشنامه AHP………………………………………………………………………………………………………… 87
تحلیل های آماری SPSS……………………………………………………………………………………………………………………………… 91
تحلیل هایAHP……………………………………………………………………………………………………… 105
جدول 2-1 خلاصه مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………………………….. 29
جدول 2-2خلاصه مطالعات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….. 30
جدول 3-1 منابع پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………. 32
جدول 3-2 متغیر های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… 37
جدول 3-3ضریب پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………… 38
جدول 4-1 فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………… 42
جدول 4-2 فراوانی سن پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………. 43
جدول 4-3 فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………… 43
جدول 4-4 آمار توصیفی متغیر های تحقیق……………………………………………………………………………………………………….. 44
جدول 4-5 ضریب همبستگی اسپیرمن متغیر ها ………………………………………………………………………………………………….. 45
جدول 4-6 تحلیل واریانس تعامل مشتری………………………………………………………………………………………………………….. 46
جدول 4-7 تحلیل واریانس حضور مشتریان دیگر………………………………………………………………………………………………. 46
جدول 4-8 تحلیل واریانس محیط ارائه خدمات ………………………………………………………………………………………………… 46
جدول 4-9 تحلیل واریانس تسهیلات ………………………………………………………………………………………………………………. 47
جدول 4-10 تحلیل واریانس فرآیند خدمات……………………………………………………………………………………………………… 47
جدول 4-11 تحلیل واریانس ترکیب فعالیت های بازاریابی و فروش ……………………………………………………………………… 48
جدول 4-12 تحلیل واریانس عناصر کارکردی آنلاین ………………………………………………………………………………………… 48
جدول 4-13 تحلیل واریانس افزایش ارزش ……………………………………………………………………………………………………… 49
جدول 4-14 تحلیل واریانس سرعت ……………………………………………………………………………………………………………….. 49
جدول 4-15 تحلیل واریانس خدمات اصلی………………………………………………………………………………………………………. 49
جدول 4-16 تحلیل واریانس عناصر خوشایند آنلاین ………………………………………………………………………………………….. 50
جدول 4-17 تحلیل واریانس فضای هنری آنلاین ………………………………………………………………………………………………. 50
جدول 4-18 تحلیل واریانس کارکنان………………………………………………………………………………………………………………. 51
جدول 4-19 تحلیل واریانس سفارشی سازی …………………………………………………………………………………………………….. 51
جدول 4-20 تحلیل رگرسیون تعامل مشتری………………………………………………………………………………………………………. 52
جدول 4-21 تحلیل رگرسیون حضور مشتریان دیگر…………………………………………………………………………………………… 53
جدول 4-22 تحلیل رگرسیون محیط ارائه خدمات…………………………………………………………………………………………….. 54
جدول 4-23 تحلیل رگرسیون تسهیلات……………………………………………………………………………………………………………. 54
جدول 4-24 تحلیل رگرسیون فرآیند خدمات……………………………………………………………………………………………………. 55
جدول 4-25 تحلیل رگرسیون ترکیب فعالیت های بازاریابی و فروش…………………………………………………………………….. 56
جدول 4-26 تحلیل رگرسیون عناصر کارکردی آنلاین……………………………………………………………………………………….. 57
جدول 4-27 تحلیل رگرسیون افزایش ارزش…………………………………………………………………………………………………….. 57
جدول 4-28 تحلیل رگرسیون سرعت………………………………………………………………………………………………………………. 58
جدول 4-29 تحلیل رگرسیون خدمات اصلی…………………………………………………………………………………………………….. 59
جدول 4-30 تحلیل رگرسیون عناصر خوشایند آنلاین…………………………………………………………………………………………. 59
جدول 4-31 تحلیل رگرسیون فضای هنری آنلاین……………………………………………………………………………………………… 60
جدول 4-32 تحلیل رگرسیون کارکنان…………………………………………………………………………………………………………….. 61
جدول 4-33 تحلیل رگرسیون سفارشی سازی……………………………………………………………………………………………………. 61
جدول 4-34 ماتریس مقایسات زوجی معیارهای اصلی پژوهش…………………………………………………………………………… 62
جدول 4-35 اولویت بندی معیارهای اصلی موفقیت بر تجربه مشتری…………………………………………………………………….. 62
جدول 4-36 ماتریس مقایسات زوجی زیر معیارهای بعد حسی……………………………………………………………………………… 63
جدول 4-37 اولویت بندی زیر معیارهای بعد حسی…………………………………………………………………………………………….. 63
جدول 4-38 ماتریس مقایسات زوجی زیر معیارهای بعد انگیزشی…………………………………………………………………………. 63
جدول 4-39 اولویت بندی زیر معیارهای بعد انگیزشی………………………………………………………………………………………… 64
جدول 4-40 ماتریس مقایسات زوجی زیر معیارهای بعد شناختی…………………………………………………………………………… 64
جدول 4-41 اولویت بندی زیر معیارهای بعد شناختی………………………………………………………………………………………….. 64
جدول 4-42 ماتریس مقایسات زوجی زیر معیارهای بعد رفتاری…………………………………………………………………………… 65
جدول 4-43 اولویت بندی زیر معیارهای بعدرفتاری……………………………………………………………………………………………. 65
جدول 4-44 ماتریس مقایسات زوجی زیر معیارهای بعد ارتباطی………………………………………………………………………….. 65
جدول 4-45 اولویت بندی زیر معیارهای بعد ارتباطی………………………………………………………………………………………….. 66
جدول 4-46وزن نهایی و اولویت بندی معیارها و زیرمعیارهای موفقیت بر تجربه مشتری در بانک مسکن…………………….. 67
جدول 5-1 مقایسه نتایج پژوهش با پژوهش های قبلی…………………………………………………………………………………………. 74
شکل 1-1 مدل مبتنی بر AHP برای ارزیابی تجربه مشتری در بخش بانکداری ……………………………………………………….. 5
شکل 2-1 مدل مفهومی ارزیابی اثرات تجربه مشتری بر قصد و نیت خرید……………………………………………………………… 17
2-2-8- چالش های بازاریابی اینترنتی………………………………………………………………………………………………….59
2-3- بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی اینترنتی ………………………………………………………………………………….63
2-4- اثربخشی بازاریابی اینترنتی………………………………………………………………………………………………………….65
2-5- ابعاد مولفه های شناسایی شده …………………………………………………………………………………………..75
2-6- پژوهش های مرتبط…………………………………………………………………………………………………………………..76
2-6-1- پیشینه پژوهش در جهان…………………………………………………………………………………………………………76
2-6- 2- پیشینه پژوهش در ایران……………………………………………………………………………………………………….77
2-7- جمع بندی………………………………………………………………………………………………………………………………….79
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………81
3-1- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….81
3-2- جامعه آماری و نمونه تحقیق……………………………………………………………………………………………………….82
3-3- روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….84
3-4- پایایی دادههای جمعآوری شده…………………………………………………………………………………………………..85
3-5- ابزار جمعآوری دادهها و اطلاعات………………………………………………………………………………………………85
3-6- روش تجزیه و تحلیل دادهها ……………………………………………………………………………………………………..90
3-6-1- آزمون t………………………………………………………………………………………………………………………………….91
3-6-2-روش تاپسیس…………………………………………………………………………………………………………………………92
3-6-2-1- مراحل روش تاپسیس خاکستری………………………………………………………………………………………..92
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………97
4-1-متغیرهای توصیفی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….97
4-1-1- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر جنسیت……………………………………………………………97
4-1-2-مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر میزان تحصیلات………………………………………………..98
4-1-3- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر تجربه کاری……………………………………………………..99
4-1-4- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر تجربه کاری……………………………………………………100
4-2-پرسش های تحقیق و نتایج حاصل ازپاسخ به آن ها……………………………………………………………………100
4-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………..101
4-3-1- آزمون اعتبار یابی ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………………….102
4-3-2-انجام آزمون تعیین توزیع داده ها(تبعیت داده ها از توزیع نرمال)……………………………………..103
4-3-3- آزمون فرضیه های مرتبط با تایید عوامل مورد بررسی…………………………………………………………..105
4-4- تاپسیس خاکستری جهت تعیین اهمیت نسبی عوامل شناسایی شده……………………………………………131
5-1- جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………………..138
5-2- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………138
5-3- نتیجه گیری و یافته ها ……………………………………………………………………………………………………………..140
5-4- محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….142
5-5- پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..143
5-5-1- پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………143
5-5-2- پیشنهادات پژوهشی برای پژوهش های آینده………………………………………………………………………..144
فهرست منابع
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………….146
منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………147
پیوست ها
پیوست شماره 1: پرسشنامه شماره 1……………………………………………………………………………………………………151
پیوست شماره 2: پرسشنامه شماره 2……………………………………………………………………………………………………153
پیوست شماره 3: محاسبه پایایی…………………………………………………………………………………………………………..155
پیوست شماره 4: محاسبات تاپسیس……………………………………………………………………………………………………157
چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….173
فهرست جداول
جدول 2-1: مراحل تکوین و تبدیل فلسفه بازاریابی……………………………………………………………………….21
جدول 2-2: جنبه های مدل 7s……………………………………………………………………………………………………40
جدول 2-3: مزایای بازاریابی اینترنتی از دیدگاه کینگ و چی……………………………………………………………58
جدول 2-4: بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی اینترنتی……………………………………………………………………64
جدول 3-1- نتایج آزمون پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ…………………………………………………..85
جدول 3-2 جزئیات سؤالات جمعیت شناختی……………………………………………………………………………….87
جدول 3-3 – مدل تحلیلی پژوهش (گویه های اصل پرسشنامه) برای «عوامل موثر بر بازار یابی اینترنتی»…………………………………………………………………………………………………………………………………….87
جدول 3-4 – طیف امتیازدهی به عوامل در پرسشنامه اول……………………………………………………………….89
جدول 3-5- طیف امتیازدهی وزن معیارها…………………………………………………………………………………….89
جدول 3-6 – طیف امتیازدهی رتبه عوامل……………………………………………………………………………………..90
جدول 4-1- ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………103
جدول 4-2: ماتریس فردی مقایسه عوامل……………………………………………………………………………………132
جدول 4-3: ماتریس فاصله از بهترین و بدترین گزینه به ازای هر تصمیم گیرنده……………………………..134
جدول 4-4: نسبت نزدیکی به راه حل ایده آل مثبت به ازای هر تصمیم گیرنده………………………………..135
جدول 4-5: متوسط هندسی نسبت نزدیکی کلیه تصمیم گیرندگان………………………………………………….136
جدول 4-6: رتبه هر یک از عوامل بر اساس نسبت نزدیکی کل …………………………………………………….136
جدول 5-1: رتبه هر یک از عوامل برآمده از تاپسیس خاکستری…………………………………………………….140
فهرست نمودارها
شکل 2-1) مدل آمیخته بازاریابی الکترونیکی…………………………………………………………………………….46
شکل 4-1) توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر جنسیت……………………………………………………………….97
شکل 4-2) توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر تحصیلات……………………………………………………………98
3-6-1. عوامل فضایی و مکانی.. 48
3-6-2. عوامل اجتماعی و فرهنگی.. 48
3-6-3. عوامل سیاست گزاری و نهادی.. 49
3-6-4. عوامل سازمانی.. 50
3-6-5. عوامل اقتصادی.. 51
3-7. جامعه آماری و روش نمونه گیری.. 53
3-8. روش تحلیل دادهها 54
3-8-1. روش مدلسازی ساختاری تفسیری.. 54
3-8-2. فرایند تحلیل شبکه ای داده ها 58
فصل چهارم تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق.. 64
مقدمه. 65
4-1. عوامل شناسایی شده موثر بر توسعه و رشد خوشه های صنعتی.. 65
4-2. برآیند نظرخواهی از متخصصان در مورد ارتباط متغیرها 67
4-3. تشکیل ماتریس دستیابی.. 68
4-4. تشکیل ماتریس دسترسی نهایی.. 70
4-5. تعیین سطوح مدل. 71
4-6. ترسیم مدل نهایی سطوح علی عوامل موثر بر توسعه و رشد خوشه های صنعتی.. 76
4-8. تشریح ناحیه ها در نمودار. 78
4-8-1. ناحیه خودمختار. 78
4-8-2. ناحیه وابسته. 79
4-8-3. ناحیه پیوندی.. 79
4-8-4. ناحیه مستقل.. 79
4-9. فرایند تحلیل شبکهای.. 80
4-9-1. تشکیل ماتریس مقایسات زوجی و آزمون سازگاری.. 80
4-9-2. تشکیل ابر ماتریس ناموزون. 81
4-9-3. تشکیل ابر ماتریس موزون. 81
4-9-4. تشکیل ابر ماتریس محدود. 82
4-9-5. رتبه نهایی هر یک از عوامل.. 83
جمع بندی.. 84
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات… 85
5-1. مقدمه. 86
5-2. نتیجه گیری و خلاصه تحقیق.. 86
5-3. پیشنهادات کاربردی.. 90
5-3-1. پیشنهادات به مسئولان و تصمیم گیرندگان حوزه خوشه های صنعتی.. 90
5-3-2. پیشنهاد به محققان آتی.. 94
5-4. محدودیت های تحقیق.. 96
منابع. 97
پیوست ها 105
فهرست جدول ها
جدول 1. عوامل و زیرعوامل شناسایی شده مرتبط با رشد و توسعه خوشه های صنعتی.. 26
جدول 3-1. عوامل و زیرعوامل شناسایی شده مرتبط با رشد و توسعه خوشه های صنعتی.. 52
جدول 3-2. خوشه های صنعتی استان فارس: شامل 12 خوشه صنعتی و 3 خوشه غیر صنعتی.. 54
جدول 4-1. عوامل موثر بر توسعه و رشد خوشه های صنعتی.. 66
جدول 4-3. برایند نظرخواهی در مورد ارتباط عوامل.. 68
4-4. تشکیل ماتریس دستیابی.. 69
4-5. تشکیل ماتریس دسترسی نهایی.. 70
4-6. تعیین عوامل سطح 1. 71
4-7. تعیین عوامل سطح 2. 73
4-8. تعیین عوامل سطح 3. 75
4-9. تعیین عوامل سطح 4. 75
4-10. تعیین عوامل سطح 5. 76
4-11. تعیین عوامل سطح 6. 76
جدول 4-12. ابر ماتریس ناموزون.. 81
جدول 4-13. ابر ماتریس موزون.. 82
جدول 4-14. ابر ماتریس محدود. 83
جدول 4-15. رتبه نهایی عوامل سطح دوم مدل.. 83
جدول 5-1. رتبه نهایی عوامل سطح دوم مدل.. 90
فهرست شکل ها
شکل 2-1. مدل هیل و برنان (2000): 34
شکل 3-1. شکل عمومی یک ابرماتریس… 59
شکل 3-2. مقایسه ساختار سلسلهمراتبی و یک ساختار شبکهای.. 60
شکل 3-3. نمایش گرافی سوپرماتریس… 61
شکل 4-1. مدل نهایی هفت سطحی عوامل موثر بر توسعه و رشد خوشه های صنعتی.. 77
شکل 5-2. مدل نهایی چهار سطحی عوامل موثر بر توسعه و رشد خوشه های صنعتی.. 89
فهرست نمودار ها
شکل4-2. نمودار MICMAC… 79
شکل5-1. نمودار MICMAC… 90
چکیده :
تأثیر گذار بودن خوشه های صنعتی در رشد اقتصادی منطقه، موجب شده برنامه ریزی در مورد آن نیاز به توجه و صرف دقت مسئولان داشته باشد. هدف آرمانی این تحقیق ارائه الگویی جهت شناسایی،
2-4-8 مدل برنامه ریزی استراتژیک برایسون. 33
2-4-9 متدولوژی برنامهریزی استراتژیک 36
2-5 موانع اجرای استراتژی ها و برنامه ریزی استراتژیک… 49
2-5-2 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک از دیدگاه جان ام برایسون. 52
2-5-3 موانع اجرای استراتژی ها (تحقیق وارتون- گارتنر) 52
2-5-4 نتایج تحقیق وارتون و گارتنر: رتبهبندی موانع. 53
2-5-6 موانع اجرای برنامهریزی استراتژیک از دیدگاه دیوید. 55
2-5-7 موانع و چالشهای اجرای استراتژی ها از دیدگاه هربینیاک.. 55
2-5-8 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک از نظر نورتون و کاپلان. 58
2-5-8 موانع اجرای استراتژیها از نظر آکر. 58
2-5-9 موانع اجرای استراتژی از دیدگاه اش… 58
2-5-10 در نظریه دیگری موانع اجرای استراتژی به سه سطح قابل تقسیم است… 59
2-6 مروری بر تحقیق های پیشین(پیشینه تحقیق) 60
فصل سوم – روش تحقیق
3-1 مقدمه. 64
3-2 روش تحقیق.. 64
3-2-1 ویژگیهای اصلی روش دلفی.. 66
3-2-2 انواع دلفی.. 66
3-2-3 مراحل روش تحقیق دلفی.. 67
3-3 مراحل تحقیق حاضر. 69
3-4 ابزار گردآوری داده ها 70
3-4-1 روایی و پایایی پرسشنامه. 71
4-5- جامعه آماری.. 72
3-6- نمونه آماری و روش نمونه گیری.. 72
3-7 تکنیکهای آزمون داده ها 72
فصل چهارم – نتایج
4-1 مقدمه. 74
4-2 مراحل تحقیق.. 74
4-2-1 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز اوّل. 74
4-2-2 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز دوم. 75
4-2-3 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز سوم. 78
4-2-4 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز چهارم. 85
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
5-1 مقدمه. 90
5-2 نتایج و یافته های تحقیق.. 90
5-2-1 نتایج فاز اول تحقیق.. 90
5-2-2 نتایج فاز دوم تحقیق.. 91
5-2-2-1 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه ساختار، فرآیندها، رویه و روشها 91
5-2-2-2 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه ی مدیریتی.. 91
5-2-2-3 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه نیروی انسانی(کارکنان) 92
5-2-2-4 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه فناوری.. 92
5-2-2-5 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه منابع مالی و تجهیزات و امکانات فیزیکی.. 92
5-2-2-6 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه نیروهای رقابتی و تامین کنندگان. 92
5-2-2-7 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه نیروهای اقتصادی و بازار. 93
5-2-3 نتایج فاز سوم تحقیق.. 93
2-4-8 مدل برنامه ریزی استراتژیک برایسون. 33
2-4-9 متدولوژی برنامهریزی استراتژیک 36
2-5 موانع اجرای استراتژی ها و برنامه ریزی استراتژیک… 49
2-5-2 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک از دیدگاه جان ام برایسون. 52
2-5-3 موانع اجرای استراتژی ها (تحقیق وارتون- گارتنر) 52
2-5-4 نتایج تحقیق وارتون و گارتنر: رتبهبندی موانع. 53
2-5-6 موانع اجرای برنامهریزی استراتژیک از دیدگاه دیوید. 55
2-5-7 موانع و چالشهای اجرای استراتژی ها از دیدگاه هربینیاک.. 55
2-5-8 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک از نظر نورتون و کاپلان. 58
2-5-8 موانع اجرای استراتژیها از نظر آکر. 58
2-5-9 موانع اجرای استراتژی از دیدگاه اش… 58
2-5-10 در نظریه دیگری موانع اجرای استراتژی به سه سطح قابل تقسیم است… 59
2-6 مروری بر تحقیق های پیشین(پیشینه تحقیق) 60
فصل سوم – روش تحقیق
3-1 مقدمه. 64
3-2 روش تحقیق.. 64
3-2-1 ویژگیهای اصلی روش دلفی.. 66
3-2-2 انواع دلفی.. 66
3-2-3 مراحل روش تحقیق دلفی.. 67
3-3 مراحل تحقیق حاضر. 69
3-4 ابزار گردآوری داده ها 70
3-4-1 روایی و پایایی پرسشنامه. 71
4-5- جامعه آماری.. 72
3-6- نمونه آماری و روش نمونه گیری.. 72
3-7 تکنیکهای آزمون داده ها 72
فصل چهارم – نتایج
4-1 مقدمه. 74
4-2 مراحل تحقیق.. 74
4-2-1 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز اوّل. 74
4-2-2 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز دوم. 75
4-2-3 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز سوم. 78
4-2-4 تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج حاصل از فاز چهارم. 85
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
5-1 مقدمه. 90
5-2 نتایج و یافته های تحقیق.. 90
5-2-1 نتایج فاز اول تحقیق.. 90
5-2-2 نتایج فاز دوم تحقیق.. 91
5-2-2-1 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه ساختار، فرآیندها، رویه و روشها 91
5-2-2-2 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه ی مدیریتی.. 91
5-2-2-3 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه نیروی انسانی(کارکنان) 92
5-2-2-4 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه فناوری.. 92
5-2-2-5 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه منابع مالی و تجهیزات و امکانات فیزیکی.. 92
5-2-2-6 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه نیروهای رقابتی و تامین کنندگان. 92
5-2-2-7 موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک در حوزه نیروهای اقتصادی و بازار. 93
5-2-3 نتایج فاز سوم تحقیق.. 93
5-2-4 نتایج فاز چهارم تحقیق.. 94
5-3 پیشنهادات تحقیق.. 95
5-3-1 پیشنهادات مرتبط با نتایج تحقیق.. 95
5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقهای آتی.. 98
5-4 محدودیت های تحقیق.. 98
فهرست منابع
منابع فارسی.. 100
منابع غیر فارسی.. 102
چکیده انگلیسی.. 105
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول 1-2- عوامل مورد استفاده در محورهای ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک… 18
جدول4-1- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 79
جدول4-2- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 79
جدول4-3- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 80
جدول4-4- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 80
جدول4-5- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 81
جدول4-6- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 81
جدول4-7- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 82
جدول4-8- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 82
جدول4-9- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 83
جدول4-10- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 83
جدول4-11- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 84
جدول4-12- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 84
جدول4-13- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 85
جدول4-14- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 85
جدول4-15- پاسخ های پرسشنامه ی فاز چهارم. 86
جدول4-16- جمع امتیازات هریک از موانع براساس تعداد در اولویت… 88
جدول5-1- موانع درون سازمانی و برون سازمانی شناسایی شده در فاز اول. 90
5-2-4 نتایج فاز چهارم تحقیق.. 94
5-3 پیشنهادات تحقیق.. 95
5-3-1 پیشنهادات مرتبط با نتایج تحقیق.. 95
5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقهای آتی.. 98
5-4 محدودیت های تحقیق.. 98
فهرست منابع
منابع فارسی.. 100
منابع غیر فارسی.. 102
چکیده انگلیسی.. 105
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول 1-2- عوامل مورد استفاده در محورهای ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک… 18
https://urlscan.io/result/4e903ca7-0fcc-4ea5-b86c-fde2a5223b07/
جدول4-1- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 79
جدول4-2- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 79
جدول4-3- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 80
جدول4-4- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 80
جدول4-5- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 81
جدول4-6- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 81
جدول4-7- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 82
جدول4-8- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 82
جدول4-9- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 83
جدول4-10- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 83
جدول4-11- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 84
جدول4-12- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 84
جدول4-13- آماره های آزمون T تک نمونه ای.. 85
جدول4-14- نتایج آزمون T تک نمونه ای.. 85
جدول4-15- پاسخ های پرسشنامه ی فاز چهارم. 86
جدول4-16- جمع امتیازات هریک از موانع براساس تعداد در اولویت… 88
جدول5-1- موانع درون سازمانی و برون سازمانی شناسایی شده در فاز اول. 90
2-5-3. بودجهریزی برنامهای.. 22
2-5-3-1. نظام برنامهریزی، برنامهنویسی و بودجه. 24
2-5-4. بودجهریزی بر مبنای صفر. 25
2-5-5. بودجهریزی فرمولی.. 25
2-5-6. بودجهریزی عملیاتی.. 25
2-6. مهمترین ویژگیهای بودجهریزی عملیاتی.. 27
2-7. عوامل موثر در انتخاب شیوههای بودجهریزی.. 27
2-8. درآمدی بر بودجهریزی عملیاتی.. 28
2-9. تعاریف بودجهریزی عملیاتی.. 30
2-10. تاریخچه بودجهریزی عملیاتی در دنیا 31
2-11. تاریخچه بودجهریزی عملیاتی درایران.. 34
2-12. مزایای بودجهریزی عملیاتی در سازمان.. 36
2-13. اهداف بودجهریزی عملیاتی در سازمان.. 37
2-14. مراحل تکامل بودجهریزی عملیاتی.. 38
2-15. ارکان بودجهریزی عملیاتی.. 38
2-15-1. برنامهریزی.. 39
2-15-2. ارزیابی عملکرد سازمان.. 41
2-15-3. بهای تمامشده خروجیها 42
2-15-3-1. بودجهریزی عملیاتی طبق حسابداری قیمت تمامشده 42
2-15-3-2. تنظیم بودجهریزی عملیاتی طبق روش اندازهگیری کار یا کارسنجی.. 42
2-15-3-3. روش هزینهیابی بر مبنای فعالیت(ABC) 43
2-16. اصول بودجهریزی عملیاتی در سازمانهای فرهنگی.. 45
2-17. مدل کارت امتیازی متوازن.. 46
2-18. ویژگی مدل ارزیابی متوازن.. 48
2-19. مناظر مدل کارت امتیازی متوزان.. 50
2-19-1. منظر مالی.. 50
2-19-2. منظر مشتری (خدمت گیرندگان). 51
2-19-3. منظر فرآیندها 52
2-19-4. منظر رشد و یادگیری.. 53
2-19-5. منظر رضایت کارکنان.. 55
2-19-6. منظر محیط و جامعه. 55
2-20. پیشینه تحقیق.. 56
فصل سوم: روش تحقیق.. 62
3-1. مقدمه. 63
3-2. چارچوب نظری تحقیق.. 63
3-3. دسته بندی روشهای تحقیق.. 64
3-3-1. دسته بندی روشهای تحقیق بر اساس هدف… 64
3-3-2. دسته بندی روشهای تحقیق بر اساس نحوه گردآوری دادهها 64
3-3-2-1. تحقیق پیمایشی.. 65
3-4. روش تحقیق.. 65
3-5. جامعه و نمونه آماری.. 66
3-5-1. جامعه آماری.. 66
3-5-2. واحد تجزیه و تحلیل.. 66
3- 5- 3. شیوه نمونه گیری.. 67
3-5-4. نمونه آماری.. 67
3-6. روش و ابزار گردآوری و سنجش دادهها 67
3-6-1. نوع پرسشنامه. 69
3-7. تحلیلی بر ابزار تحقیق.. 69
3-8. نحوه بررسی روایی و پایایی ابزار تحقیق.. 70
3-8-1. روایی پرسشنامه. 70
3-8-2. پایایی پرسشنامه (یا قابلیت اعتماد ابزار اندازهگیری). 71
3-9. روشهای تجزیه و تحلیل دادهها 72
3- 10. گامهای اجرایی این پژوهش…. 72
فصل چهارم: تحلیل یافتهها 74
4-1. مقدمه. 75
4-2. یافتههای توصیفی.. 75
4-2-1. ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه آماری.. 75
4-2-1-1. توزیع فراوانی سن در نمونه مورد بررسی.. 76
4-2-1-2. توزیع فراوانی سطح تحصیلات در نمونه مورد بررسی.. 77
https://urlscan.io/result/9df18252-5229-4bd9-95f1-c3de08de2ecc/
4-2-1-3. شاخصهای توصیفی متغیرهای پژوهش… 78
4-3. یافتههای استنباطی.. 78
4-3-1. پاسخ به سوالات اصلی تحقیق.. 78
4-3-2.پاسخ به سوالات فرعی تحقیق.. 82
4-3-2-1. پاسخ به سوال منظر فرایندی.. 82
4-3-2-2. تحلیل موانع از منظر فرایندی.. 84
4-3-2-3. پاسخ به سوال منظر محیط و جامعه. 85
4-3-2-4. تحلیل موانع از منظر محیط و جامعه. 87
4-3-2-5. پاسخ به سوال منظر مالی.. 88
4-3-2-6. تحلیل موانع از منظر مالی.. 90
4-3-2-5. پاسخ به سوال منظر رضایت کارکنان. 91
4-3-2-6. تحلیل موانع از منظر رضایت کارکنان. 93
4-3-2-7. پاسخ به سوال منظر رشد و یادگیری.. 94
4-3-2-8. تحلیل موانع از منظر رشد و یادگیری.. 96
4-3-2-9. پاسخ به سوال منظر خدمتگیرندگان. 97
4-3-2-10. تحلیل موانع از منظر خدمتگیرندگان. 99
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات.. 101