۹-۴کنترل تطبیقی ناپایداری سرج در کمپرسور | ||
۹۲ | ||
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات | ۹۷ | |
نتیجه گیری | ۹۹ | |
پیشنهادات | ۹۹ | |
پیوست ها | ۱۰۰ |
فهرست مطالب | |
عنوان مطالب | شماره صفحه |
منابع و ماخذ | ۱۰۸ |
فهرست منابع لاتین | ۱۰۸ |
سایت های اطلاع رسانی | ۱۰۹ |
چکیده انگلیسی | ۱۱۰ |
فهرست جدول ها
عنوان | شماره صفحه | |
۱-۳ | : مدلهای موجود جهت سیستم های فشرده سازی با اعمال تغییرات لازم | ۳۴ |
۲-۴ | : پارامترها در مدلGreitzer | ۶۴ |
فهرست شکلها
عنوان شماره صفحه
۱-۲ | : شماتیک یک کمپرسور سانتریفیوژ و یک کمپرسور محوری | ۸ |
۲-۲ | : نمودار مشخصه یک کمپرسور | ۹ |
۳-۲ | : سلولهایRotating Stall | ۱۰ |
۴-۲ | Rotating Stall : در مشخصه کمپرسور | ۱۱ |
۵-۲ | : مشخصه کمپرسور در سیکل سرج عمیق | ۱۲ |
: ۶-۲ شروع پدیده سرج در یک کمپرسور با اندازه گیری فشار خروجی آن | ۱۲ | |
۱-۳ | : مدل سیستم فشرده سازی | ۱۷ |
۲-۳ | : مشخصه کمپرسور مدل MG3 | ۱۹ |
۳-۳ | : سیستم کمپرسور با CCV | ۲۰ |
: ۴-۳ مشخصه های کمپرسور و تراتل ولو | ۲۲ | |
: ۵-۳ نقشه مربوط به سیستم فشرده سازی | ۲۵ | |
: ۱-۴ اثر تغییر بار کمپرسور | ۳۷ | |
: ۲-۴ تفاوت بین اجتناب از سرج و کنترل فعال سرج | ۳۸ | |
: ۳-۴ ساختار اتصال فیدبک منفی سیستم اکیدا پسیو توسط یک سیستم پسیو | ۵۱ | |
: ۴-۴ کمپرسور در وضعیت سرج است و درζ =۲۰۰ کنترلر وارد مدار می شود. | ۵۲ | |
: ۵-۴ کمپرسور در وضعیت سرج است و درζ =۲۰۰ کنترلر وارد مدار می شود(اغتشاشات | ۵۲ | |
هم در نظر گرفته شده اند) | ||
: ۶-۴ اغتشاشاتی که منجر به سرج گردیده اند و توسط کنترل تطبیقی حذف شده اند. | ۵۳ | |
: ۷-۴ سیستم حلقه بسته∑ς۱ς ۲ | ۵۷ | |
: ۸-۴ سیستم حلقه بسته∑ς۱ς ۲ بااغتشاشات | ۵۸ | |
: ۹-۴ مقایسه بین نتایج شبیه سازی با کنترلـر طراحـی شـده از روش backstepping | ۵۸ | |
(خط چین) و روش پسیویتی(خطوط پررنگ) | ||
: ۱۰-۴ شماتیک توربین گازی | ۶۳ | |
: ۱۱-۴ مدل سیستم فشرده سازی | ۶۳ |
فهرست شکلها
عنوان شماره صفحه
: ۱۲-۴ بلاک دیاگرام مربوط به مدل خطی شده سیستم فشرده سازی | ۶۵ |
: ۱۳-۴ نتایج شبیه سازی برای سیستم غیرخطی فشرده سازی | ۶۶ |
: ۱۴-۴ نتایج پیاده سازی عملی سیستم | ۶۶ |
: ۱۵-۴ دیاگرام سیستم | ۶۷ |
: ۱۶-۴ دیاگرام سیستم | ۶۹ |
: ۱۷-۴ بلوک دیاگرام سیستم کنترل برای برآورده شدن محدودیت های طراحی | ۷۲ |
: ۱۸-۴ توابع وزنی و توابع تبدیل | ۷۳ |
: ۱۹-۴ توابع وزنی و توابع تبدیل نزدیک ناحیه سرج(با کنترلر و بدون کنترلر) | ۷۳ |
: ۲۰-۴ اثر کنترلر LQR بر روی V o برای α = ۰.۱ | ۸۰ |
: ۲۱-۴ فلوهای جرمی اندازه گیری شده در ۸ ناحیه اطراف محـیط کمپزسـور و سـیگنال | ۸۰ |
کنترل اعمالی | |
: ۲۲-۴۴ مشخصه کمپرسور با در نظر گرفتن اثر تخلیه و کنتورهای راندمان | ۸۱ |
: ۲۳-۴ مشخصه کمپرسور با در نظر گرفتن اثر کنترل فعال | ۸۲ |
: ۲۴-۴ محدودیت ناحیه کاری در طول مدت دور گرفتن کمپرسور | ۸۲ |
: ۲۵-۴ پاسخ گذرا باسیکل سرج کلاسیک | ۸۴ |
: ۲۶-۴ فلوی جرمی کمپرسور | ۸۷ |
: ۲۷-۴ میزان افزایش فشار در کمپرسور | ۸۷ |
RS : 28-4 | ۸۷ |
: ۲۹-۴ نتایج شبیه سازی ناشی از اعمال فیدبک خروجی به سیستم | ۹۲ |
: ۳۰-۴ مشخصه های کمپرسور و تراتل ولو | ۹۳ |
: ۳۱-۴ کاربرد کنترلر:شکل سمت راست:نتایج تجربی، شکل سمت چپ:نتایج شبیه سازی | ۹۵ |