رابطه هوش چندگانه گاردنر با رضایت مشتری با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی بانک رفاه ...

۳-۷- ابزار گردآوری اطلاعات ۶۸

۳-۸- روایی و پایایی ابزار اندازه ­گیری. ۶۹

۳-۹- روش­های تجزیه تحلیل اطلاعات. ۷۰

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ ها

۴-۱- مقدمه. ۷۲

۴-۲- مشخصات فردی نمونه آماری. ۷۳

۴-۳- تجزیه و تحلیل داده­ ها ۷۷

۴-۳-۱- تجزیه و تحلیل توصیفی ۷۷

۴-۳-۲- آزمون نرمالیته ۷۸

۴-۳-۳- تجزیه و تحلیل استنباطی ۷۹

فصل پنجم: خلاصه، نتیجه­گیری و پیشنهادها

۵-۱- خلاصه پژوهش . ۸۸

۵-۲- یافته­ های پژوهش ۸۹

۵-۳- نتیجه ­گیری. ۹۲

۵-۴- محدودیت­های پژوهش ۹۴

۵-۴-۱- محدودیت­های تحت کنترل پژوهشگر ۹۴

۵-۴-۲- محدودیت­های خارج از کنترل پژوهشگر ۹۴

۵-۵- پیشنهاد­های پژوهش ۹۴

۵-۵-۱- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج پژوهش. ۹۴

۵-۵-۲- پیشنهاد به سایر پژوهشگران. ۹۵

منابع و مآخذ. ۹۶

ضمائم و پیوست­ها ۱۰۳

 

فهرست جداول

 

عنوان صفحه

 

جدول ۲-۱- مولفه‌های هوش استرنبرگ ۲۵

جدول ۲-۱- انواع تعاریف فرهنگ سازمانی. ۴۵

جدول ۳-۱- تعداد جامعه و نمونه آماری به تفکیک شهرستان. ۶۷

جدول ۳-۲- تخصیص سوالات پرسش­نامه به ابعاد هوش چندگانه گاردنر    ۶۸

جدول ۳-۳- تخصیص سوالات پرسش­نامه به ابعاد فرهنگ سازمانی ۶۹


جدول ۴-۱- فراوانی جنسیت نمونه آماری ۷۳

جدول ۴-۲- فراوانی میزان تحصیلات نمونه آماری. ۷۴

جدول ۴-۳- فراوانی سن نمونه آماری. ۷۵

جدول ۴-۴- فراوانی سابقه کاری نمونه آماری. ۷۶

جدول ۴-۵- میانگین نمرات فرهنگ سازمانی حاکم بر شعب بانک رفاه کارگران استان مازندران. ۷۷

جدول ۴-۶- تجزیه و تحلیل نرمال بودن توزیع داده­ ها ۷۸

جدول ۴-۷- خلاصه مدل در فرضیه شماره یک. ۷۹

جدول ۴-۸- تحلیل واریانس رگرسیون داده ­های فرضیه شماره یک ۷۹

جدول ۴-۹- برآورد ضرایب در مدل رگرسیونی ارائه شده در فرضیه شماره یک ۸۰

جدول ۴-۱۰- خلاصه مدل در فرضیه شماره دو ۸۱

جدول ۴-۱۱- تحلیل واریانس رگرسیون داده ­های فرضیه شماره دو   ۸۱

جدول ۴-۱۲- برآورد ضرایب در مدل رگرسیونی ارائه شده در فرضیه شماره دو ۸۲

جدول ۴-۱۳- خلاصه مدل در فرضیه شماره سه ۸۳

جدول ۴-۱۴- تحلیل واریانس رگرسیون داده ­های فرضیه شماره سه   ۸۳

جدول ۴-۱۵- برآورد ضرایب در مدل رگرسیونی ارائه شده در فرضیه شماره سه ۸۴

جدول ۴-۱۶- خلاصه مدل در فرضیه شماره چهار ۸۵

جدول ۴-۱۷- تحلیل واریانس رگرسیون داده ­های فرضیه شماره چهار ۸۵

جدول ۴-۱۸- برآورد ضرایب در مدل رگرسیونی ارائه شده در فرضیه شماره چهار. ۸۶

 

مطلب دیگر :




فهرست نمودارها

 

عنوان صفحه

 

نمودار ۴-۱- درصد فراوانی جنسیت نمونه آماری. ۷۳

نمودار ۴-۲- درصد فراوانی میزان تحصیلات نمونه آماری ۷۴

نمودار ۴-۳- درصد فراوانی سن نمونه آماری ۷۵

نمودار ۴-۴- درصد فراوانی سابقه کاری نمونه آماری ۷۶ 

 

فهرست شکل­ها

 

عنوان                                                    صفحه

 

شکل ۲-۱- مدل کانو ۳۹

شکل ۲-۲- ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد ۴۰

شکل ۲-۳- نیمرخ مدل فرهنگ سازمانی دنیسون ۵۵

شکل ۲-۴- عناصر مهم مدیریت فرهنگ سازمان. ۵۷

شکل ۲-۵- مدل مفهومی پژوهش ۶۳

چکیده:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه هوش چندگانه گاردنر با رضایت مشتری با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی در بانک رفاه کارگران استان مازندران بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری آن را کلیه مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران استان مازندران به تعداد ۶۳۲ نفر تشکیل می­دادند که براساس جدول کرجسی و مورگان (۱۹۷۰) و با بهره گرفتن از روش نمونه گیری تصادفی – خوشه­ای تعداد ۲۴۲ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. جهت جمع‌ آوری داده­ ها از پرسش­نامه فرهنگ سازمانی دفت (۲۰۰۱) با ۲۴ سوال و در چهار بعد (مشارکتی، کارآفرینی، ماموریتی و بورکراتیک)، پرسش­نامه هوش چندگانه گاردنر چیسلت و چاپمن (۲۰۰۵) با ۴۰ سوال و در ۸ بعد هوش (کلامی، منطق و ریاضیات، موسیقیایی، جسمی حرکتی، فضایی، برون فردی، درون فردی و طبیعت­گرا) و پرسش­نامه رضایت مشتری با ۳۰ سوال استفاده شده است. روایی صوری و محتوایی ابزارها به تایید متخصصان رسیده و پایایی آن­ها با بهره گرفتن از آزمون ضریب آلفای کرونباخ برای پرسش­نامه هوش چندگانه گاردنر ۸۹۶/۰=α،پرسش­نامه رضایت مشتری ۸۴۹/۰=α و پرسش­نامه فرهنگ سازمانی ۷۲۸/۰=α بدست آمده است. جهت تجزیه و تحلیل داده­ ها از آزمون رگرسیون چند متغیره استفاده شده است. نتایج نشان داد که: فرهنگ سازمانی حاکم بر کل شعب بانک رفاه کارگران استان مازندران، فرهنگ مشارکتی است. در    سازمان­های با فرهنگ مشارکتی، کارآفرینی، ماموریتی و بورکراتیک بین هوش چندگانه گاردنر با رضایت مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

 

واژگان کلیدی: فرهنگ سازمانی، هوش رقابتی، استراتژی­های مدیریت تعارض

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد