5.زاویه مجموع:. ۲۴
۶.انحراف فرمان(scrub radius):. 25
- زاویه کستر(caster angle):. 25
- زاویه تو (toe angle):. 26
- ۹. زاویه آکرمان(ackerman angle):. 27
۱۰.ست بک (setback):. 27
نیروهای وارده برفرمان:. ۲۸
فصل سوم
مجموعه پمپ هیدرولیک :. ۳۵
مخزن هیدرولیک:. ۳۵
لوله های انتقال سیال:. ۳۶
فصل چهارم
آشنائی با نرم افزارADAMS. 38
نرم افزارADAMS. 39

ADMS/ SOLVER -1:. 39
ADAMS/ VIEW -2:. 40
ADAMS/ TIRE -3 2:. 42
ADAMS/ ENGINE -4:. 43
ADAMS/ AIR CRAFT -5:. 44
ADAMS/ CAR -۶ :. ۴۵
ADAMS/ CHASSIS -7:. 46
فصل پنجم
Adams/car. 53
محیطهای کاریAdams/car:. 54
مطلب دیگر :
مزایای Adams/car:. 56
آنالیزجابجایی چرخها:. ۶۳
static loads:. 64
steering (اجرای آنالیز فرمان):. ۶۵
فصل ششم
نتایج آنالیز سیستم فرمان(steering ). 67
منابع ۸۱
مقدمه
دراغلب ماشینهاودستگاه های صنعتی رفتاروحرکات هماهنگ وهدف دار مجموعه اجزاءواعضاء،سیستمی دینامیکی را ایجاد می کند.
که مهندس طراح دراولین گام گریزی به جزء تجزیه و تحلیل حرکتها و نیروها درآن را ندارد.از طریق این مرحله است که نهایتاٌ به فازهای بهینه سازی و طراحی استانداردسازی.دسترسی می یابد.
در تحلیل سیستم های دینامیکی اعتبار نتا یج بستگی مستقیم به میزان بالا بودن دقت و پرهیزاز فرضیات ساده کننده درمدل سازی دارد. دستیابی به نتایجی معتبر و اطمینان از محصولات مربوط به آن به جزءاز طریق به کار گیری نرم افزارهای صنعتی پیشرفته،