دانشکده فنی برق پایان نامه ‌ی کارشناسی ارشد رشته‌ برق گرایش قدرت عنوان پایان نامه

۲-۴-۱- انواع تلفات ۳۴
۲-۴-۲- روش‌های تعیین تلفات ۳۵
۲-۵-   خودروهای الکتریکی ۳۷
۲-۵-۱- انواع خودروهای الکتریکی ۳۷
۲-۵-۲- مشخصات خودروی الکتریکی ۳۹
۲-۵-۳- تقسیم‌بندی شارژرها ۴۲
۲-۵-۴- قابلیت خودرو برای شبکه V2G 43
2-5-5- کاربردهای خودروهای الکتریکی با قابلیت V2G 44
2-6-   تأثیر خودروهای الکتریکی بر شبکه‌های توزیع فشار ضعیف. ۴۸
فصل سوم: مدلسازی مدیریت توان شارژ و دشارژ خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع. ۵۰
۳-۱-   مقدمه. ۵۰
۳-۲-   مدل خودروی الکتریکی در شبکه توزیع. ۵۱


۳-۳-   تابع هدف ۵۲
۳-۴-   قیود مسأله. ۵۳
۳-۴-۱- قیود پخش توان ۵۳
۳-۴-۲- قیود خودروی الکتریکی ۵۳
۳-۴-۳- قیود محدودیت متغیرهای شبکه. ۵۳
۳-۵-   روش حل مسأله.  .
3-6-   علائم. ۵۷
۳-۶-۱-  متغیرها ۵۷
۳-۶-۲-  پارامترها ۵۸
۳-۶-۳-  مجموعه‌ها و شمارنده‌ها ۵۹

مطلب دیگر :



۳-۷-   خلاصه. ۶۰
مراجع  ۶۱
فهرست اشکال
شکل ‏۱‑۱ این شکل از پایان نامه می باشد.  .
 
چکیده
از استایل چکیده استفاده شود، از استایل چکیده استفاده شود، از استایل چکیده استفاده شود، از استایل چکیده استفاده شود، از استایل چکیده استفاده شود، از استایل چکیده استفاده شود، از استایل چکیده استفاده شود، از استایل چکیده استفاده شود.
کلمات کلیدی: کلمات کلیدی

۱-              فصل اول

 

  • مقدمه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد