...

جدول شماره (۴-۱۴) توزیع نسبی پاسخگویان برحسب صفحه گسترها                                       ۱۲۵
جدول شماره (۴-۱۵) توزیع نسبی پاسخگویان برحسب بانکهای اطلاعاتی                                       ۱۲۷
جدول شماره (۴-۱۶) توزیع نسبی پاسخگویان برحسب ارائه مطلب                                            ۱۲۸
جدول شماره (۴-۱۷) توزیع نسبی پاسخگویان برحسب اینترنت                                                ۱۲۹
جدول شماره(۴-۱۸)نتایج حاصل از آزمون همبستگی فرهنگ سازمانی و                                       ۱۳۱
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
جدول شماره (۴- ۱۹) نتایج حاصل از آزمون چگونگی میزان بکارگیری فناوری                                ۱۳۲
اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان
جدول شماره (۴-۲۰)نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین نو آوری و بکارگیری                                       ۱۳۵
فناوری اطلاعات و ارتباطات
جدول شماره (۴-۲۱) نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین توجه به جزئیات و                                     ۱۳۶
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
جدول شماره (۴-۲۲) نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین نتیجه محوری و                                            ۱۳۹
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
جدول شماره (۴-۲۳) نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین توجه به افراد و                                            ۱۴۱
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
جدول شماره (۴-۲۴) نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین توجه به گروه و                                            ۱۴۳
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
جدول شماره (۴-۲۵) نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین تهور طلبی و                                         ۱۴۵
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات


جدول شماره (۴-۲۶) نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین ثبات و                                                ۱۴۷
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات
جدول شماره (۴-۲۷)نتایج حاصل از آزمون سوال تفاوت میزان بکارگیری                                       ۱۵۰
فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن و مرد

فهرست نمودارها
عنوان                                                  صفحه
نمودار شماره (۲-۱)مدل پنج عاملی فرهنگ سازمانی                                                  ۴۰
نمودار شماره (۲-۲)ارتباط تئوری، رفتار، فرهنگ سازمانی                                               ۴۱
نمودار شماره (۲-۳)پیداش فناوری اطلاعات و ارتباطات از تلفیق سه حوزه اطلاعات،                           ۴۵
رایانه و ارتباطات
نمودار شماره (۲-۴)عصر کشاورزی، صنعت، اطلاعات                                                    ۴۶

مطلب دیگر :



نمودار شماره (۴-۱)توزیع نسبی پاسخگویان برحسب جنس                                                   ۱۰۹
نمودار شماره (۴-۲) توزیع نسبی پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل                                       ۱۱۰
نمودار شماره (۴-۳) توزیع نسبی پاسخگویان برحسب میزان تحصیلات                                         ۱۱۱
نمودار شماره (۴-۴) رابطه فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                          ۱۳۱
نمودار شماره (۴-۵) میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان                               ۱۳۳
نمودار شماره (۴-۶) رابطه نوآوری و ریسک پذیری و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                 ۱۳۵
نمودار شماره (۴-۷) رابطه توجه به جزئیات و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                        ۱۳۷
نمودار شماره (۴-۸) رابطه بین نتیجه محوری و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                        ۱۳۹
نمودار شماره (۴-۹) رابطه بین توجه به افراد و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                 ۱۴۱
نمودار شماره (۴-۱۰) رابطه بین توجه به گروه و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                 ۱۴۳
نمودار شماره (۴-۱۱) رابطه بین تهور طلبی و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                        ۱۴۵
نمودار شماره (۴-۱۲) رابطه بین ثبات و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات                              ۱۴۷
نمودار شماره (۴-۱۳)میزان بکار گیری فناوری اطلاعات وارتباطات دربین کارکنان زن و مرد                  ۱۵۰
-۱- مقدمه

دوران جدید که به عصر اطلاعات موسوم است، دوران فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، بشر امروز جامعه­ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )[1] را تجربه می­ کند که از ویژگیهای خاص خود برخوردار است. چنین جامعه­ای را جامعه اطلاعاتی می­گویند (صرافی زاده، ۱۳۸۳ ، ص ۵).
جامعه اطلاعاتی جامعه­ای است که در آن زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته است و جامعه­ای است که در آن مردم در محل کار ، منزل و حتی در اماکن تفریحی از این تکنولوژی­ حداکثر استفاده را می­برند.
بر خلاف دوران گذشته که اطلاعات و تکنولوژی در اختیار صاحب نظران فن و صنایع قرار داشت و مشروعیت آن نیز به تایید و تصدیق آنان مرتبط بود در جامعه جدید اطلاعات تکنولوژیستها علمای اجتماعی و مردم معمولی نیز مرتبط با تکنولوژی اطلاعاتی قرار گرفته و بخشی از زندگی روزمره آنان شده است. زیرا اطلاعات و اخبار در گروه نیازهای اساسی همه مردم قرار گرفته است و تولیدات آن استفاده همه جانبه دارد. در حالی که در دوران گذشته استفاده از تکنولوژی مرتبط با قشر خاصی بود و فراگیری زیادی نداشت (آذرخش، مهراد،۱۳۸۳،ص ۲۵).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد