دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته روانشناسیM.A گرایش بالینی عنوان:

۲-۸ تیپ های شخصیتی ۲۱

۲-۹ تعریف ویژگی‌های شخصیتی و شخصیت. ۲۳

۲-۱۰ مراحل تحول شخصیت. ۲۴

۲-۱۱ ظریه‌ها یا طبقه بندی‌های شخصیت. ۲۵

۲-۱۱-۱ رویکرد تیپ شناختی (سنخ شناختی) ۲۵

۲-۱۱-۲ طبقه بندی کرچمر. ۲۶

۲-۱۱-۳ طبقه بندی سهوجهی شلدون. ۲۷

۲-۱۱-۴ رویکرد صفات. ۲۸

۲-۱۱-۵ نظریه آلپورت. ۲۸

۲-۱۱-۶ رویکرد حیطه محدود. ۲۸

۲-۱۱-۷ رویکرد روانکاوی ۲۹

۲-۱۱-۸ رویکرد رفتارگرایی ۳۱

۲-۱۱-۹ رویکرد انسانگرایی ۳۱

۲-۱۱-۱۰ رویکرد یادگیری اجتماعی ۳۲

۲-۱۱-۱۱ رویکرد شناختی ۳۲


۲-۱۱-۱۲ رویکرد تحلیل عاملی ۳۲

۲-۱۱-۱۳    نظریه آیزنک   ۳۴

۲-۱۱-۱۴ نظریه ۱۶ عاملی کتل ۳۶

۲-۱۱-۱۵ نظریه مدل پنج عاملی رابرت مک کری و کوستا ۳۷

۲-۱۲ ویژگی‌های مهم الگوی پنج عاملی شخصیت. ۳۹

۲-۱۳ کابرد الگوی پنج عاملی ۴۰

۲-۱۴ فواید نظریه‌های شخصیت. ۴۰

۲-۱۵ انتظار از ازدواج ۴۰

۲-۱۵-۱   ازدواج ۴۰

۲-۱۵-۲ تعریف ازدواج ۴۰

۲-۱۵-۳ هدف ازدواج ۴۱

۲-۱۵-۴ مزایای ازدواج  و اهمیت آن. ۴۱

۲-۱۵-۵ آمادگی برای ازدواج ۴۲

۲-۱۵-۶ ملاکها و معیارهای ازدواج موفق ۴۳

۲-۱۵-۷ انتظارت از ازدواج ۴۶

۲-۱۶ پیشینه ی تحقیقاتی ۵۳

   فصل سوم:  روش پژوهش

۳-۱ روش پژوهش. ۶۱

۳-۲ جامعه و نمونه مورد مطالعه. ۶۱مطلب دیگر :


۳-۳ ابزار های پژوهش. ۶۱

۳-۴ روش گردآوری داده ها ۶۴

۳-۵ روش تحلیل داده ها ۶۵

 فصل چهارم: نتایج پژوهش

۴-۱ توصیف داده ها ۶۷

۴-۱-۱   جنسیت   ۶۷

۴-۱-۲ تحصیلات   ۶۸

۴-۱-۳ ارتباط با جنس مخالف. ۶۹

۴-۱-۴  سن ۷۰

۴-۲ متغیرهای تحقیق ۷۱

۴-۳ تحلیل داده ها ۷۲

۴-۴ نتایج تکمیلی ۷۹

 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱ نتیجه گیری ۸۱

۵-۲ پیشنهادات و محدودیت های پژوهش. ۸۴

  منابعفارسی ۸۶

 پیوست. ۹۲

 

چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه باور های غیر منطقی و تیپ های شخصیتی با انتظار از ازدواج در دانشجویان صورت گرفت. جامعه آماری کلیه دانشجویان مجرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات کرج یودند که تعداد ۲۵۰ نفر به عنوان نمونه آماری با بهره گرفتن از روش نمونه گیری تصادفی مرحله ای انتخاب گریدند. از پرسشنامه باور های غیر منطقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد