۴-۲ میانگین استرس ادراک شده بر حسب جنسیت ۷۳
۴-۳ میانگین خستگی عاطفی بر حسب جنسیت ۷۴
۴-۴ میانگین مسخ شخصیت بر حسب جنسیت ۷۴
۴-۵ میانگین عدم کفایت شخصی بر حسب جنسیت ۷۴
۴-۶ میانگین سازگاری زناشویی بر حسب جنسیت ۷۵
۴-۷ فرضیه اصلی ۷۵
۴-۷ فرضیات فرعی ۷۷
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ بحث و نتیجه گیری. ۸۲
۵-۲ محدودیت های پژوهش ۸۵
۵-۳ پیشنهادات پژوهشی ۸۶
۵-۴ پیشنهادات کاربردی. ۸۶
فهرست منابعمطلب دیگر :
منابع فارسی ۸۷
منابع لاتین ۹۰
پیوست ها
چکیده انگلیسی
هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه استرس ادارک شده و فرسودگی شغلی در بین معلمان شهر
سنندج بود. روش تحقیق کاربردی و شیوه اجرا توصیفی )همبستگی (می باشد. جامعه آماری پژوهش، جامعه آماری شامل کلیه معلمان متاهل مدارس شهر سنندج در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴
بودند که حجم نمونه ۶۰ نفر بر آورد گردید و به صورت تصادفی ساده انتخاب گردیدند. ابزار گرد
آوری داده ها شامل پرسشنامه مقیاس استرس ادارک شده و فرسودگی شغلی ماسلاچ و رضایت زناشویی لاک_والاس است. به منظور تجزیه و تحلیل از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون ،