عنوان تاثیر آموزش گروهی جرأت ورزی و مدیریت خشم بر سلامت روانشناختی ومیزان مدیریت خشم دانش ...

۶-۹-۲-۲- رویکرد عقلانی – رفتاری – عاطفی. ۴۹

۷-۹-۲-۲- رویکرد رفتاری شناخت . ۵۰

۸-۹-۲-۲- رویکرد درمانی نواکو. ۵۰

۳-۲- سلامت روان :. ۵۲

۱-۳-۲-تعاریف و مفاهیم سلامت روان :. ۵۲

۱-۳-۲- مبانی نظری سلامت روان. ۵۳


۱-۱-۳-۲- نظریه فروید. ۵۳

۲-۱-۳-۲- نظریه موری. ۵۳

۳-۱-۳-۲- نظریه آدلر. ۵۴

۴-۱-۳-۲- نظریه فروم. ۵۴

۵-۱-۳-۲- نظریه مزلو. ۵۴

۶-۱-۳-۲- نظریه اسلام. ۵۵

۴-۲- پیشینه پژوهش. ۵۸

فصل سوم : روش پژوهش

۱-۳-روش تحقیق:. ۶۳مطلب دیگر :


۲-۳- جامعه آماری. ۶۳

۳-۳- روش نمونه‏گیری و حجم نمونه. ۶۳

۴-۳- روش اجرا. ۶۳

۵-۳- ابزار گردآوری داده‌ها. ۶۳

پرسشنامه سلامت عمومى (QHG). 63

۶-۳- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها:. ۶۴

فصل چهارم :. ۶۵

یافته های پژوهش. ۶۵

الف. شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش. ۶۷

ب. داده های استنباطی. ۶۹

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

۱-۵- پیش درآمد. ۷۴

۲-۵- بحث و نتیجهگیری. ۷۴

۳-۵- محدودیتهای پژوهش. ۷۸

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد