۲-۱-۱ بخش اول:شادکامی ۱۴
۲-۱-۱-۱کلیّات، تاریخچه و تعاریف شادکامی ۱۴
۲-۱-۱-۲ جایگاه شادکامی در چهارچوب هیجانها ۱۵
۲-۱-۱-۳ شاخص های شادکامی ۱۶
۲-۱-۱-۳ دیدگاه شناختی و شادکامی ۱۷
۲-۱-۱-۳ نظریه های شادکامی ۱۸
۲-۱-۲-۴ عوامل تأثیر گذار بر شادکامی ۲۰
۲-۱-۲بخش دوم:صمیمیت. ۲۷
۲-۱-۲-۱ کلیّات، تاریخچه و تعاریف صمیمیت. ۲۷
۲-۱-۲-۲ نقش صمیمت در ازدواج و تداوم زندگی ۲۹
۲-۱-۲-۳مهارت ایجادصمیمت در روابط زناشویی ۳۴
۲-۱-۲-۴ مدل مثلث عشق استرنبرگ. ۳۶
۲-۱-۲-۵ نزدیکی وفاصله در تداوم زندگی ۳۸
۲-۱-۳ بخش سوم: رضایت زناشویی ۳۹
۲-۱-۳-۱نظریه های رضایت زناشویی ۴۰
۲-۱-۳-۲ عوامل تعیین کننده موفقیّت ازدواج و رضایت زناشویی ۴۲
۲-۲ پیشینه پژوهشی ۵۵
۲-۲-۱پژوهش های داخلی ۵۵
۲-۲-۲پژوهش های خارجی ۵۹
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱روش پژوهش. ۶۴
۳-۲ معرفی متغیرها ۶۴
۳-۳ جامعه آماری و شیوه نمونه گیری ۶۴
۳-۴ابزارهای اندازه گیری ۶۴
۳-۴-۱ آزمون شادکامی آکسفورد. ۶۵
۳-۴-۲ مقیاس صمیمیت(الکسیس جی واکر و لیندا تامپسون) ۶۶مطلب دیگر :
۳-۴-۳ پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ ۶۸
۳-۵ شیوه اجرا ۶۸
۳-۶روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۹
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ بررسی نتایج آمار توصیفی ۷۱
۴-۲ بررسی نتایج آمار استنباطی ۷۲
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱بحث و نتیجه گیری ۷۷
الف –فرضیه اصلی ۷۷
ب -فرضیات فرعی ۷۸
۵-۲ محدودیتهای پژوهش. ۸۲
۵-۳ پیشنهادات پژوهشی ۸۲
منابع و مآخذ
فهرست منابع فارسی ۸۵
فهرست منابع لاتین ۸۷
پیوست ها
چکیده انگلیسی
پژوهش حاضر با هدف جستاری در توسعه اجتماعی وتربیتی خانواده به پیش بینی رابطه بین شادکامی افزایش صمیمیت ورضایت از زندگی زناشویی درزوجین دانشجو دانشگاه کردستان می پردازد.روش تحقیق دراین پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که جامعه آماری آن شامل دانشجویان دانشگاه کردستان که در نیم سال اول سال ۹۳-۹۴ به تحصیل