عنوان : اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر اضطراب و افسردگی و کاهش سردرد تنشی زنان شهر کرمانشاه

۲-۴-۲-  حضورذهن مبتنی بر درمان شناختیMBCT. 54

۲-۴-۳- تاریخچه حضورذهن مبتنی بر درمان شناختی MBCT. 57

۲-۴- ۴-تاریخچه حضورذهن مبتنی بر درمان شناختی MBCT  در ایران. ۵۸

۲-۴-۵-  عمده ترین محدودیتهای مرتبط با ذهن آگاهی. ۵۹

۲-۵- پیشینه پژوهش. ۶۳

۲-۵-۱- پژوهش‌های داخلی. ۶۳

۲-۵-۲- پژوهش های خارجی. ۶۶

فصل سوم: روش‌شناسی پژوهش

۳-۱- روش پژوهش. ۷۰

۳-۲- متغیرهای تحقیق. ۷۰

۳-۳- جامعه آماری. ۷۰

۳-۴ – روش نمونه‏گیری و حجم نمونه. ۷۰

۳-۵- ابزار گردآوری داده‌ها: ۷۱


۳-۵-۱- آزمون افسردگی بک: ۷۱

۳-۵-۲-  پرسشنامۀ اضطراب بک ۷۲

۳-۵-۳- پرسشنامۀ سردرد: ۷۳

۳-۵-۴- پروتکل های آموزش ذهن آگاهی. ۷۳

۳-۶- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها ۷۴

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

۴ -۱- نتایج توصیفی. ۷۶

۴ـ۲ـ تحلیل داده‌ها از زاویۀ آمار توصیفی. ۷۶

۴-۳-نتایج استنباطی. ۷۷

 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیریمطلب دیگر :


۵-۱- جمع بندی. ۸۴

۵-۲- بحث و نتیجه‌گیری. ۸۵

۵-۳- محدودیت های پژوهش: ۹۵

۵-۴- پیشنهاد‌ها ۹۶

۵-۴-۱- پیشنهاد های پژوهشی: ۹۶

۵-۴- ۲- پیشنهاد های کاربردی: ۹۶

منابع فارسی: ۹۸

منابع انگلیسی. ۱۰۰

 

چکیده

این پژوهش به ‌منظور بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر کاهش اضطراب، افسردگی و سردرد تنشی در زنان مبتلا به سردرد تنشی و دستیابی به شواهد تجربی و کاربردی در این زمینه می‌‌باشد. جامعۀ آماری شامل کلیۀ زنان با بیماری سردرد تنشی در شهر کرمانشاه در سال ۱۳۹۴ می‌باشد. برای انتخاب نمونه با بهره گرفتن از روش نمونه گیری در دسترس ۲۰ نفر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد