۳-۳- نمونه و روش نمونه گیری ۴۲
۳-۴- متغیر های پژوهش. ۴۲
۳-۵- ابزار سنجش ۴۲
۳-۶- روش اجرا ۴۳
۳-۷- روش تجزیه وتحلیل داده ها. ۴۴
فصــل چهارم : تجزیه و تحلیل دادهها
۴-۱-مقدمه. ۴۶
۴-۲-توصیف داده ها. ۴۶
۴-۲-۱-سن . ۴۶
۴-۲-۲-تأهل ۴۷
۴-۲-۳-سابقه خدمت. ۴۷
۴-۲-۴-وضعیت استخدامی ۴۸
۴-۲-۵-میزان تحصیلات. ۴۸
۴-۳-تحلیل داده ها. ۴۹
۴-۳-۱-فرضیه های پژوهش. ۴۹
۴-۳-۲- سوالات پژوهش ۵۰
فصــل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱-تحلیل فرضیه و سوالات پژوهش. ۵۳
۵-۲-نتیجه گیری ۵۵
۵-۳-محدودیت های پژوهش. ۵۶
۵-۴-پیشنهادات پژوهشی ۵۷
۵-۵-پیشنهادات کاربردی ۵۷
منابع ۵۹مطلب دیگر :
الف) منابع فارسی ۵۹
ب) منابع لاتین. ۶۲
پیوست ها. ۶۴
طرح تحقیق : این مطالعه با هدف : « بررسی رابطه شوخ طبعی و تاب آوری با فرسودگی شغل معلمان مقطع ابتدایی شهرستان کامیاران » صورت گرفته است.
روش تحقیق : این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی و جامعه آماری آن شامل تمامی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان کامیاران (۵۲۰) بود که نمونه ای ۲۰۰ نفری براساس جدول نمونه گیری مورگان و به صورت تصادفی انتخاب گردید ابزارهای پژوهش شامل فرسودگی شغلی ماسلاچ و جکسون (۱۹۹۳)، پرسشنامه شوخ طبعی (SHQ) و مقیاس تاب آوری کانر و دیویدسون بودند و داده های آماری نیز با شاخص های آمار توصیفی از جمله جداول فراوانی، میانگین و همچنین آمار استنابطی از جمله ضریب رگرسیون چند متغیره و ضریب همبستگی چندگانه با نرم افزار آماری SPSS مورد تحلیل قرار گرفتند.
نتیجه گیری : نتایج حاکی از آن بود که مولفه های تاب آوری و شوخ طبعی به صورت معناداری دارای قابلیت پیش بینی کنندگی فرسودگی شغلی معلمان بودند. همچنین مشخص شد که بین تاب آوری با فرسودگی شغلی معلمان و شوخ طبعی با فرسودگی شغلی معلمان رابطه معناداری معکوس وجود داشت و بین شوخ طبعی با تاب آوری معلمان رابطه