1 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی رابطه شوخ طبعی و تاب آوری با فرسودگی شغ

۳-۳- نمونه و روش نمونه گیری ۴۲

۳-۴- متغیر های پژوهش. ۴۲

۳-۵- ابزار سنجش ۴۲

۳-۶- روش اجرا ۴۳

۳-۷- روش تجزیه وتحلیل داده ها. ۴۴

 

 

فصــل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌ها

۴-۱-مقدمه. ۴۶

۴-۲-توصیف داده ها. ۴۶

۴-۲-۱-سن . ۴۶

۴-۲-۲-تأهل ۴۷

۴-۲-۳-سابقه خدمت. ۴۷

۴-۲-۴-وضعیت استخدامی ۴۸

۴-۲-۵-میزان تحصیلات. ۴۸


۴-۳-تحلیل داده ها. ۴۹

۴-۳-۱-فرضیه های پژوهش. ۴۹

۴-۳-۲- سوالات پژوهش ۵۰

فصــل پنجم:  بحث و نتیجه گیری

۵-۱-تحلیل فرضیه و سوالات پژوهش. ۵۳

۵-۲-نتیجه گیری ۵۵

۵-۳-محدودیت های پژوهش. ۵۶

۵-۴-پیشنهادات پژوهشی ۵۷

۵-۵-پیشنهادات کاربردی ۵۷

منابع ۵۹مطلب دیگر :


الف) منابع فارسی ۵۹

ب) منابع لاتین. ۶۲

پیوست ها. ۶۴

 

چکیده

طرح تحقیق : این مطالعه با هدف : « بررسی رابطه شوخ طبعی و تاب آوری با فرسودگی شغل معلمان مقطع ابتدایی شهرستان کامیاران » صورت گرفته است.

روش تحقیق : این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی و جامعه آماری آن شامل تمامی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان کامیاران (۵۲۰) بود که نمونه ای ۲۰۰ نفری براساس جدول نمونه گیری مورگان و به صورت تص­ادفی انتخاب گردید ابزارهای پژوهش شامل فرسودگی شغلی ماسلاچ و جکسون (۱۹۹۳)، پرسشنامه شوخ طبعی (SHQ) و مقیاس تاب آوری کانر و دیویدسون بودند و داده های آماری نیز با شاخص های آمار توصیفی از جمله جداول فراوانی، میانگین و همچنین آمار استنابطی از جمله ضریب رگرسیون چند متغیره و ضریب همبستگی چندگانه با نرم افزار آماری SPSS مورد تحلیل قرار گرفتند.

نتیجه گیری‌ : نتایج حاکی از آن بود که مولفه های تاب آوری و شوخ طبعی به صورت معناداری دارای قابلیت پیش بینی کنندگی فرسودگی شغلی معلمان بودند. همچنین مشخص شد که بین تاب آوری با فرسودگی شغلی معلمان و شوخ طبعی با فرسودگی شغلی معلمان رابطه معناداری معکوس وجود داشت و  بین شوخ طبعی با تاب آوری معلمان رابطه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد