(به همراه پرسشنامه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ...

 

بازرگانی

 

گرایش :بازرگانی داخلی

 

عنوان : بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و تعهد مستمر با وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی تلفن های همراه)

 

(به همراه پرسشنامه)

دانشگاه آزاد اسلامی

 

واحد ابهر

 

دانشکده علوم انسانی

 


پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

مطلب دیگر :

پایان نامه با موضوع Les و sur


 

رشته  مدیریت بازرگانی

 

گرایش بازرگانی داخلی

 

عنوان

 

بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و تعهد مستمر با وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی تلفن های همراه)

 

تابستان ۱۳۹۳

 

(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

بیان مساله

برندکالا عبار ت است از یک نام،عبارت،نشانه،اصطلاح،طرح یا ترکیبی از آنها که هدف آن معرفی یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه میکنند و بدین وسیه آنها را از محصولات شرکتهای رقیب متمایز می کنند(کلر،۲۰۰۸)

در سبز فایل که دوران ادغام و جهانی شدن شرکت هاست، ارزش برند یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد