(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان ...

ATT Attitude

CLT. Culture

DGF Demographical Factors

ECF Economical Factors

ENT. Entertainment

EOI Effective of Information

EXB Exloratory Behaviour

FCM Fuzzy Cognnitive Map

GND. Gender

INF. Informativeness

INV Involvement

NFC. Need for Cognition

ORG Organization

OSL. Optimum Stimulation Level

SNT. Social Network Trust

STR. Structure

UCH. User Challenge

UCM User Communication

UCN User Convenience

UCS. User Cost

UIF User Interface

UIN User Interactivity

UND User Need

USK. User Skill

WCP. Web Controlling Power

WLK. Web Likeability

WMP Web Motivational Power

 

 

فهرست جدول­ها

جدول ۲- ۱ نگاشت مقدار عددی به مقادیر مفهومی ۱۴

جدول ۳- ۱ مروری بر تحقیقات انجام شده. ۳۷

جدول ۴- ۱ عامل‌های استفاده‌شده و مقایسه آن‌ها ۷۱۱

جدول ۴- ۲ ماتریس مجاورت نقشه مفهومی فازی ۷۷

جدول ۴- ۳ ماتریس مجاورت برش نقشه مفهومی فازی ۸۴

جدول ۴- ۴ تأثیر تک متغیرها بر روی متغیر هدف (SNT) طی ۱۰۰ دوره ۸۵

جدول ۵- ۱ تأثیر تک متغیرها بر روی متغیر هدف (SNT) طی ۱۰۰ دوره ۸۹

 

فهرست شکل‌ها


شکل ۱- ۱ ساختار رهیافت پیشنهادی ۶

شکل ۲- ۱ متغیر فازی دما با مقدار ۲۵ درجه سانتی‌گراد در هر سه مجموعه فازی دمای سرد، گرم و معتدل قرار می‌گیرد ولی با درجه عضویت‌های مختلف. ۱۲

شکل ۲- ۲ رابطه ۱+ و ۱- بین گره‌ها در FCM. 13

شکل ۴- ۱ روند انجام پایان نامه . ۴۲

شکل ۴- ۲ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی دامنه متغیر فرهنگ. ۴۵

شکل ۴- ۳ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی دامنه متغیر جمعیت شناسی (میانگین سنی جمعیت) ۴۶

شکل ۴- ۴ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی دامنه پارامتر اقتصادی (قدرت خرید) ۴۷

شکل ۴- ۵ مجموعه‌های فازی مربوط به پارامتر جنسیت. ۴۹

شکل ۴- ۶ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر رفتار اکتشافی ۵۰

شکل ۴- ۷ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر گرایش ۵۱

مطلب دیگر :

پایان نامه کیفیت درک شده:ارزش ویژه برند


شکل ۴- ۸ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر درگیری ۵۲

شکل ۴- ۹ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر نیاز به شناخت. ۵۳

شکل ۴- ۱۰ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر سطح تحریک بهینه. ۵۴

شکل ۴- ۱۱ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر چالش پذیری کاربر. ۵۵

شکل ۴- ۱۲ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر مهارت کاربر. ۵۶

شکل ۴- ۱۳ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر تعامل کاربر. ۵۷

شکل ۴- ۱۴ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر آسودگی کاربر. ۵۸

شکل ۴- ۱۵ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر هزینه کاربر. ۵۸

شکل ۴- ۱۶ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر ارتباط کاربر. ۵۹

شکل ۴- ۱۷ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر نیازکاربر. ۶۰

شکل ۴- ۱۸ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر اعتماد کاربر. ۶۱

شکل ۴- ۱۹ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر سرگرمی ۶۳

شکل ۴- ۲۰ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر ارزشمندی اطلاعات ۶۴

شکل ۴- ۲۱ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر کارآمدی محتوا ۶۵

شکل ۴- ۲۲ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر سازمان‌یافتگی اطلاعات ۶۶

شکل ۴- ۲۳ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر ساختار وبسایت. ۶۷

شکل ۴- ۲۴ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر رابط کاربری وبسایت. ۶۸

شکل ۴- ۲۵ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر قدرت کنترل وبسایت. ۶۹

شکل ۴- ۲۶ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر دوست داشتنی بودن وب‌سایت. ۷۰

شکل ۴- ۲۷ مجموعه‌های فازی تعریف شده بر روی پارامتر قدرت تحریک پذیری وبسایت. ۷۱

شکل ۴- ۲۸ روابط منفی قوی بین پارامترها (۱-) ۷۹

شکل ۴- ۲۹ روابط منفی ضعیف بین پارامترها (۰.۵-) ۸۰

شکل ۴- ۳۰ روابط مثبت ضعیف بین پارامترها (۰.۵+) ۸۱

شکل ۴- ۳۱ روابط مثبت قوی بین پارامترها (۱+) ۸۲

شکل ۴- ۳۲ برشی از نقشه مفهومی فازی ۸۳

 

فصل اول

کلیات تحقیق

 

۱-۱- مقدمه

در جهان امروزی که کاربرد اینترنت و استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار گسترش یافته است و جوانب مختلف زندگی انسان‌ها را تحت شعاع قرار داده و همچنین تغییر نامحسوس رفتار کاربرها در برخورد با شبکه‌های اجتماعی، تحلیل رفتار کاربر برای سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است. لذا در این بخش در مورد ضرورت تحلیل رفتار کاربر در شبکه‌های اجتماعی بحث شده و فضای مسئله بیان خواهد شد. علاوه بر این چالش‌های پیش رو بررسی شده و ساختار روش تحقیق ارائه خواهد گردید.

 

۱-۲- ضرورت مطالعه رفتار کاربر

 

رفتار مصرف‌کننده یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در دهه‌های اخیر موردبحث و تحقیق قرارگرفته است. سازمان‌ها همیشه خواهان فهم نحوه تصمیم‌گیری مصرف‌کننده بوده‌اند تا بتوانند در طراحی محصولات و خدمات خود از آن استفاده کنند.

داشتن درک صحیح از مصرف‌کنندگان و فرایند مصرف، مزیت‌های متعددی را در بردارد. این مزیت‌ها شامل کمک به مدیران در جهت تصمیم‌گیری، تهیه یک مبنای شناختی از طریق تحلیل مصرف‌کنندگان، کمک به قانون‌گذاران و تنظیم‌کنندگان برای وضع قوانین مربوط به خریدوفروش کالا و خدمات و درنهایت کمک به مصرف‌کنندگان در جهت تصمیم‌گیری بهتر است (سیبرت، ۱۹۹۶).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد