استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت ...

۴-۶- مدل ساختاری تحقیق    ۱۳۷
۴-۷- آزمون های تکمیلی    ۱۴۳
۴-۷-۱- آزمون مقایسه میانگین دو جامعه    ۱۴۳
۴-۷-۲- آزمون تحلیل واریانس یک عامله    ۱۴۵
۴-۸- جمع بندی    ۱۵۱
فصل ۵: نتیجه گیری و پیشنهادات    ۱۵۱
۵-۱- مقدمه    ۱۵۲
۵-۲- خلاصه ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه تحقیق    ۱۵۳
۵-۳- تبیین یافته های مربوط به فرضیات تحقیق بر اساس ادبیات پژوهش    ۱۵۴
۵-۳-۱- فرضیه اول تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۴
۵-۳-۲- فرضیه دوم  تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۵
۵-۳-۳- فرضیه سوم  تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۵
۵-۳-۴- فرضیه چهارم  تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۵
۵-۳-۵- فرضیه پنجم  تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۶
۵-۳-۶- فرضیه ششم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۶
۵-۳-۷- فرضیه هفتم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۷
۵-۳-۸- فرضیه هشتم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۷
۵-۳-۹- فرضیه نهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۷
۵-۳-۱۰- فرضیه دهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۸
۵-۳-۱۱- فرضیه یازدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۸
۵-۳-۱۲- فرضیه دوازدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۹
۵-۳-۱۳- فرضیه سیزدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۹
۵-۳-۱۴- فرضیه چهاردهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۵۹
۵-۳-۱۵- فرضیه پانزدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۰
۵-۳-۱۶- فرضیه شانزدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۰
۵-۳-۱۷- فرضیه هفدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۰
۵-۳-۱۸- فرضیه هجدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۱
۵-۳-۱۹- فرضیه نوزدهم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۱
۵-۳-۲۰- فرضیه بیستم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۱
۵-۳-۲۱- فرضیه بیست و یکم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۲
۵-۳-۲۲- فرضیه بیست و دوم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۲
۵-۳-۲۳- فرضیه بیست و سوم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۳
۵-۳-۲۴- فرضیه بیست و چهارم تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۳
۵-۳-۲۵- فرضیه اصلی تحقیق و تبیین نتایج    ۱۶۴
۵-۴- یافته های پژوهش    ۱۶۴
۵-۵- محدودیت های تحقیق    ۱۷۳
۵-۶- ارائه پی
شنهادها به مدیران فروشگاه مبتنی بر یافته های پژوهش    ۱۷۴
۵-۷- توصیه به سایر پژوهشگران    ۱۷۵
منابع و ماخذ تحقیق    ۱۷۷
پیوست تحقیق    ۱۸۶

فهرست جداول

جدول (۲-۱( انواع سازمان های خرده فروشی    ۶۱
جدول (۲-۲) خلاصه تحقیقات داخلی    ۷۱
جدول (۲-۳) خلاصه تحقیقات خارجی    ۷۵


جدول (۳-۱) جدول سوالات مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی    ۸۸
جدول (۳-۲) صفات کیفی و ارزش های عددی گزینه های پرسشنامه    ۸۹
جدول (۳-۳) منابع گویه های استفاده شده در پرسشنامه    ۸۹

جدول (۳-۴) ضریب الفای کرونباخ برای سازه های پژوهش    ۹۳

جدول (۴-۱( جنسیت اعضای نمونه    ۱۰۲
جدول (۴-۲) سن اعضای نمونه    ۱۰۳
جدول (۴-۳) وضعیت تاهل    ۱۰۵
جدول (۴-۴) سطح تحصیلات    ۱۰۶
جدول (۴-۵) شغل اعضای نمونه    ۱۰۸
جدول (۴-۶( حجم خرید ماهانه اعضای نمونه    ۱۱۰

مطلب دیگر :

پایان نامه روشهای پیشگیری از افسردگی وتنهایی در سالمندان:


جدول (۴-۷) توصیف آماری متغیر های تحقیق    ۱۱۱
جدول (۴-۸) آزمون میانگین متغیر های تحقیق    ۱۱۲
جدول (۴-۹) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری    ۱۱۷
جدول (۴-۱۰) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش    ۱۱۹
جدول (۴-۱۱) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی    ۱۲۲
جدول (۴-۱۲) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم    ۱۲۴
جدول (۴-۱۳) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات    ۱۲۷
جدول (۴-۱۴) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده    ۱۲۹
جدول (۴-۱۵) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند    ۱۳۱
جدول (۴-۱۶) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند    ۱۳۳
جدول (۴-۱۷) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند    ۱۳۵
جدول (۴-۱۸) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند    ۱۳۷
جدول (۴-۱۹) معادل متغیر های پژوهش در مدل های خروجی لیزرل    ۱۳۷
جدول (۴-۲۰) شاخص های برازش مدل اصلی تحقیق    ۱۳۹
جدول (۴-۲۱) خلاصه روابط ساختاری(نتایج آزمون فرضیات تحقیق)    ۱۴۱
جدول (۴-۲۲) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق    ۱۴۴
جدول (۴-۲۳) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر وضعیت تاهل بر متغیرهای تحقیق    ۱۴۵
جدول (۴-۲۴( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثرطبقات سنی مختلف بر متغیرهای تحقیق    ۱۴۷
جدول (۴-۲۵( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح تحصیلات بر متغیرهای تحقیق    ۱۴۸
جدول (۴-۲۶( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح مشاغل بر متغیرهای تحقیق    ۱۴۹
جدول (۴-۲۷( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح حجم خرید ماهانه بر متغیرهای تحقیق    ۱۵۰
جدول (۵-۱) میزان اثر غیر مستقیم متغیرها    ۱۶۷
جدول (۵-۲) رتبه بندی مسیرهای اثرگذار بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما    ۱۶۹

فهرست اشکال

شکل (۱-۱) مدل مفهومی تحقیق    ۲۸
شکل (۲-۱) مدل کلر    ۵۷
شکل (۲-۲) مدل ارزش ویژه برند کاپفرر از دیدگاه مصرف کننده  (کاپفرر ، ۱۹۹۲)    ۵۸
شکل (۲-۳) مدل ارزش ویژه برند آکر از دیدگاه مصرف کننده  (آکر ، ۱۹۹۱)    ۵۹
شکل (۴-۱) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت تخمین استاندارد    ۱۱۶
شکل (۴-۲) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت معناداری    ۱۱۶
شکل (۴-۳) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت تخمین استاندارد    ۱۱۸
شکل (۴-۴) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت معناداری    ۱۱۸
شکل (۴-۵( مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت تخمین استاندارد    ۱۲۰
شکل (۴-۶) مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت معناداری    ۱۲۱
شکل (۴-۷) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت تخمین استاندارد    ۱۲۲
شکل (۴-۸) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت معناداری    ۱۲۳
شکل (۴-۹) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت تخمین استاندارد    ۱۲۵
شکل (۴-۱۰) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت معناداری    ۱۲۶
شکل (۴-۱۱) مدل اندازه گیری متغیرکیفیت درک شده در حالت تخمین استاندارد    ۱۲۷
شکل (۴-۱۲) مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده در حالت معناداری    ۱۲۸
شکل (۴-۱۳) مدل اندازه گیری متغیروفاداری برند در حالت تخمین استاندارد    ۱۲۹

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد