(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب عنوان ...

۱۵ـسبب شناسی نارساخوانی تحولی نوع P/L. 162

۱۶ـ شیوه های درمانی نوروسایکولوژی از دیدگاه بیکر ۱۶۴

بخش دوم: یافته های پژوهشی . ۱۶۸

خلاصه ۱۸۰

فصل سوم: روش تحقیق

۱ـ طرح تحقیق ۱۸۴

۲ـ روش های آماری ۱۸۵

۳ـ تعریف جامعه آماری و ویژگیهای آن ۱۸۶

۴ـ روش نمونه گیری و حجم نمونه ۱۸۷

۵ـ ابزارهای پژوهشی ۱۸۸

۱) آزمون وکسلر کودکان ۱۸۸

۲) آزمون اختلال خواندن ۱۸۸

۳) آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک اقتباس شده از پرسشنامه    علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV 199

۴) جعبه آموزشی لامسه ای . ۲۰۳

۵) برنامه نرم افزاری HEMSTIM. 206

۶ـ فرایند تشخیص و روش اجرا . ۲۰۹

۷ـ فرایند طبقه بندی دانش آموزان نارساخوان براساس مدل تعادل خواندن بیکر     ۲۱۱

۸ـ فرایند اجرای شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر . ۲۱۲

۱) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کانال دیداری (HSS-VIS). 212

۲) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کامال لامسه ای (HSS-tac). 221

خلاصه ۲۲۷

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

۱ـ ارائه نتایج کمی . ۲۲۹

الف: توصیف داده ها . ۲۲۹

ب ـ تحلیل داده ها ۲۳۴

ـ تحلیل واریانس آمیخته (۳۲) ۲۳۴

فرضیه اول: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر میزان دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L: 235

فرضیه دوم: الف) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعL 241

فرضیه دوم: ب) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعP. 246

فرضیه سوم: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان سرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p. 252

خلاصه ۲۵۸

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۱ـ بحث و تحلیل درباره یافته ها . ۲۶۰

۲ـ محدودیتها . ۲۷۰

۳ـ پیشنهادات . ۲۷۱


۴ـ کاربردهای آموزشی و پرورشی ۲۷۲

مطلب دیگر :

عوامل موثر در خستگی - سبز اندیشان کارون -تجربه هایی برای فردای بهتر


منابع

۱) منابع فارسی ۲۷۴

۲) منابع انگلیسی ۲۷۶

 

ضمائم:

۱ـ آزمون وکسلر کودکان

۲ـ فرم تاریخچه موردی

۳ـ آزمون اختلال خواندن

۴ـ آزمون اختلال سلوک و ADHD اقتباس شده از پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV

 

 

فهرست جدول ها و نمودارها

جدول ها

عنوان صفحه

جدول ۱: مشخصات گروه های آزمایشی و گواه نوع L. 229

جدول ۲: مشخصات گروه های آزمایشی و گواه نوع P. 229

جدول ۳: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون  اختلال خواندن (مولفه خطای خواندن) برای گروه های آزمایشی و گواه نوع L. 230

جدول ۴: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون اختلال خواندن (مولفه درک خواندن) برای گروه های آزمایشی و گواه نوع L. 231

جدول ۵: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون اختلال خواندن (مولفه درک خواندن) برای گروه های آزمایشی و گواه نوع P. 232

جدول ۶: میانگین و انحراف معیار حاصله از اجرای آزمون و اختلال خواندن (مولفه سرعت خواندن) برای گروه های آزمایشی و گواه نوع P. 233

جدول ۷: نتایج تحلیل واریانس آمیخته برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات خطای خواندن نوع L. 235

جدول ۸: نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون در نمرات خطای خواندن گروه آزمایشی و گواه نوع L 238

جدول ۹:  نتایج آزمون آماری t وابسته برای مقایسه چندگانه میانگین های عامل آزمون (مولفه خطای خواندن). ۲۴۰

جدول ۱۰: نتایج تحلیل واریانس آمیخته (۳۲) برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات درک مطلب گروه های آزمایشی و گواه نوع L. 241

جدول ۱۱: خلاصه نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون بر درک مطلب گروه های آزمایشی و گواه نوع L. 244

جدول ۱۲: نتایج آزمون آماری t وابسته برای مقایسه چندگانه میانگین های عامل آزمون (مولفه درک خواندن ـ نوع L). 245

جدول ۱۳: نتایج تحلیل واریانس آمیخته (۳۲) برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات درک خواندن گروه های آزمایشی و گواه نوع P 247

جدول ۱۴: نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون بر درک خواندن گروه های آزمایشی و گواه نوع P. 249

جدول ۱۵: نتایج آزمون آماری t وابسته برای مقایسه چندگانه میانگین های عامل آزمون (مولفه درک خواندن ـ نوع P) 251

جدول ۱۶: نتایج تحلیل واریانس آمیخته (۳۲) برای بررسی اثرات گروه و آزمون در نمرات سرعت خواندن گروه های آزمایشی و گواه نوع P. 252

جدول ۱۷: نتایج تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر برای بررسی اثرات آزمون بر سرعت خواندن گروه های آزمایشی و گواه نوع P. 255

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد