(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل ...

۴-۲) آمار استنباطی: ۸۳

 

۴-۳) بررسی کفایت نمونه: ۸۴

 

۴-۳-۱)برازش مدل های اندازه گیری(Measurable Models Goodness Fit ): 86

 

۴-۳-۲)برازش مدل ساختاری: ۹۸

 

فصل پنجم:  نتیجه گیری و پیشنهادات ۱۱۲

 

۵-۱) مقدمه ۱۱۳

 

۵- ۲)نتایج حاصل از بررسی فرضیه های تحقیق: ۱۱۴

 

۵-۲-۱)نتیجه فرضیه اول. ۱۱۴

 

۵-۲-۲)نتیجه فرضیه دوم ۱۱۵

 

۵-۲-۳ )نتیجه فرضیه سوم ۱۱۶

 

۵-۲-۴)نتیجه فرضیه چهارم ۱۱۷

 

۵-۲-۵)نتیجه فرضیه پنجم. ۱۱۸

 

۵-۲-۶)نتیجه فرضیه ششم. ۱۲۰

 

۵-۲-۷)نتیجه فرضیه هفتم. ۱۲۰

 

۵-۲-۸)نتیجه فرضیه هشتم. ۱۲۱

 

۵-۲-۹)نتیجه فرضیه نهم. ۱۲۲

 

۵-۲-۱۰)نتیجه رضیه دهم. ۱۲۲

 

۵-۲-۱۱)نتیجه فرضیه یازدهم. ۱۲۳

 

۵-۲-۱۲)نتیجه فرضیه دوازدهم. ۱۲۴

 

۵-۲-۱۳)نتیجه فرضیه سیزدهم. ۱۲۴

 

۵-۲-۱۴) نتیجه فرضیه چهاردهم. ۱۲۵

 

۵-۳) پیشنهادات ۱۲۶

 

۵-۳-۱) پیشنهادات حاصل از تحقیق. ۱۲۶

 

۵-۳-۱-۱) پیشنهاد فرضیه اول. ۱۲۶

 

۵-۳-۱-۲)پیشنهاد فرضیه دوم ۱۲۷

 

۵-۳-۱-۳)پیشنهاد فرضیه سوم ۱۲۷

 

۵-۳-۱-۴ )پیشنهاد فرضیه چهارم ۱۲۷

 

۵-۳-۱-۵ )پیشنهاد فرضیه پنجم. ۱۲۸

 

۵-۳-۱-۶ )پیشنهاد فرضیه ششم. ۱۲۸

 

۵-۳-۱-۷ )پیشنهاد فرضیه هفتم. ۱۲۸

 

۵-۳-۱-۸)پیشنهاد فرضیه هشتم. ۱۲۹

 

۵-۳-۱-۹ )پیشنهاد فرضیه نهم. ۱۲۹

 

۵-۳-۱-۱۰)پیشنهاد فرضیه دهم. ۱۲۹

 

۵-۳-۱-۱۱)پیشنهادات فرضیه یازدهم. ۱۲۹

 

۵-۳-۱-۱۲ )پیشنهاد فرضیه دوازدهم. ۱۲۹

 

۵-۳-۱-۱۳) پیشنهاد فرضیه سیزدهم. ۱۲۹

 

۵-۳-۱-۱۴)پیشنهاد فرضیه چهاردهم. ۱۳۰

 

۵-۴-۳) پیشنهادات برای محقق بعدی. ۱۳۰

 

منابع و ماخذ. ۱۳۱

 

پیوستها و ضمائم. ۱۳۷

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول۳-۱متغیرهای تحقیق ، منابع سؤالات و مقیاس اندازه گیری۶۱

 

جدول ۳-۲ جدول کد گذاری سؤالات بر اساس مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت ۶۲

 

جدول ۳-۳ ضریب آلفای کرونباخ برای سوالات پرسشنامه ۶۴

 

جدول ۳-۴ضرایب آلفای کرونباخ برهر کدام از ابعاد مورد بررسی کل پرسشنامه در ۶۵

 

جدول۳- ۵حداقل CVR  مورد قبول. ۶۷

 

جدول۱-۴جدول فراوانی سن. ۷۶

 

جدول۲-۴جدول فراوانی تحصیلات ۷۶

 

جدول۳-۴جدول فراوانی درآمد. ۷۷

 

جدول۴-۴جئول فراوانی شناخت بازاریابی ویروسی. ۷۸

 

جدول ۵-۴جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. ۷۸

 

جدول ۶-۴- لیست متغیرهای تحقیق و سوالات مربوط به هر متغیر. ۷۹

 

جدول۷-۴- جدول توافقی. ۸۱

 

جدول۸-۴-میانه آماره های توصیفی. ۸۲

 

جدول۹-۴- بررسی نرمال بودن با بهره گرفتن از آزمون کلوموگروف اسمیرنوف ۸۴

 

جدول۱۰-۴- شاخص KMO و آزمون بارتلت برای بررسی کفایت نمونه ۸۵

 

جدول۱۱-۴-ضرایب بارهای عاملی. ۸۹

 

جدول۱۲-۴-جدول پایایی ترکیبی. ۹۰

 

جدول۱۳-۴-جدول واریانس به اشتراک گذاشته شده ۹۱

 

جدول۱۴-۴-میزان همبستگی سوالات با متغیرها ۹۴

 

جدول۱۶-۴-ماتریس روایی واگرا ۹۶

 

جدول۱۷-۴-رابطه فرضیات تحقیق. ۱۰۰

 

جدول۱۸-۴. ۱۰۱

 

جدول۱۹-۴ متغیر های برون زای. ۱۰۲

 

جدول۲۱-۴میانگین مقادیر اشتراکی هر متغیر درون زا ۱۰۴

 

جدول۲۰-۴-جدول برازش متغیرهای مدل. ۱۰۳

 

جدول۲۲-۴-جدول آزمون فرضیه ها ۱۰۸

 

فهرست نمودارها

 

نمودار۱-۴نمودار جنسیت پاسخ دهندگان. ۷۵

 

نمودار۲-۴نمودار سن پاسخ دهندگان. ۷۵

 

نمودار۳-۴-نمودار سطح تحصیلات پاسخ دهندگان. ۷۶

 

نمودار۴-۴نمودار سطح درآمد پاسخ دهندگان. ۷۷

 

نمودار۵-۴نمودار  میزان شناخت پاسخ دهندگان از بازاریابی ویروسی. ۷۸

 

نموداد۶-۴نمودار برازش مدلدر حالت معناداری. ۸۷

 

نمودار ۸-۴نمودار در حالت ضریب استاندارد شده ۹۷


 

نمودار۹-۴نمودار برازش مدل در حالت معنا داری. ۹۸

 

نمودار ۱۰-۴ نمودار برازش مدل در حالت استاندارد ۹۹

 

نمودار۱۱-۴نمودار سطح معنی داری. ۱۰۵

 

نمودار۱۲-۴مدل معنی داری. ۱۰۶

 

نمودار۱۴-۴نمودار در حالت مدل استاندارد ۱۰۷

 

نمودار۱۳-۴استاندارد ۱۰۷

 

 

 

فهرست اشکال

 

شکل ۱-۱ویژگی های منبع نفوذ بازاریابی ویروسی. ۱۴

 

مطلب دیگر :

تحقیق درمورد قصاص


شکل۱-۲مدل مفهومی تحقیق. ۲۲

 

شکل ۲-۱ماتریس رنگ محصولات وین برگر. ۳۴

 

شکل۲-۲ عوامل مهم در بازاریابی ویروسی. ۳۸

 

شکل۳-۲مدل بازاریابی ویروسی موبایل. ۳۹

 

شکل۴-۲مدل تاثیر اعتماد در بازاریابی ویروس ۴۰

 

 

 

فصل اول:

 

کلیات تحقیق

 

 

 

۱-۱) مقدمه :

 

دستیابی به مزیت های رقابتی در سازمان ها، داشتن سازمانی استراتژی محور و موفق همگام با مشتری محوری و نهایتا ایجاد ارزش افزوده برای سازمان از جمله اهداف پیش روی مدیران است. اجرای صحیح استراتژی ها و اعمال فرایند بازاریابی مدیران را به سوی هدف نهایی، یعنی موفقیت در منظر مالی(افزایش درآمد و افزایش سود) در سایه رضایت مشتری به ارمغان می آورد. امروز در عصر الکترونیک و رقابت ، سازمان ها به دنبال شیوه ای کارامد در بازاریابی هستند که تاثیر گذار و سریع باشد. بازاریابی ویروسی که نوعی از بازاریابی دهان به دهان است پاسخگوی نیاز بازاریابی امروز سازمانهاست. در این روش سازمان با بهره گرفتن از ارتباط میان مشتریان پیام خود را به دیگران میرساند(گویت و برگرون،۲۰۱۰)[۱]. بازاریابی ویروسی هفت برابر موثرتر از آگهی روزنامه، چهار برابر موثرتر از فروش مستقیم، دو برابر موثرتر ازتبلیغ رادیویی (کتز،۱۹۵۵[۲]) بوده و همچنین تاثیر آن بر رفتار خرید،نه(۹) برابر بیشتر از سایر آگهی ها و تبلیغات است (دِی،۱۹۷۱)[۳]. در نتیجه بازاریابی ویروسی موثرترین راه جذب و حفظ مشتریان است. لذا در این تحقیق مطالعه ای بر روی بازاریابی ویروسی و رفتار افراد به واسطه ی این نوع از بازاریابی صورت گرفته است. بازار یابی ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان به ماشین عظیمی که خبرها را دهان به دهان پخش می کنند، شرکت را در معرض دید همه قرار می دهد و پیام تبلیغی یک شرکت با بهره گرفتن از ترغیب مشتریان به معرفی آن شرکت به دوستان و آشنایان می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. در دوران آشفتگی اطلاعاتی وبه سرقت رفتن حریم خصوصی ،مشتریانی که  با مساله کمبود وقت مواجه می شوند ،به تدریج برای بسیاری از ابزارهای ارتباطی سنتی در حال مانع تراشی هستند.

 

در فصل اول درباره ی تئوریهایی در زمینه بازاریابی ویروسی به طور خلاصه بحث می کنیم به طوریکه به موضوع رفتار بازاریابان نیز مرتبط می شود.این تئوری ها درک وفهم تحقیق ما را آسان می سازد.سپس موضوعات اصلی ما را به سمت مشکل تحقیق و اهداف آن سوق می دهد.بنابراین پژوهش حاضر با در نظر گرفتن بازاریابی ویروسی به عنوان شیوه بازاریابی نوین و فروش محصولات در شبکه های فروش(بازاریابی شبکه ای)، که در سال های اخیر در ایران جای خود را به شیوه های سنتی فروش داده اند ، صورت پذیرفته تا نتایج به دست آمده از تحقیق در جهت پیشبرد فروش شرکت آدیداس و شرکت های مشابه استفاده گردد.

 

۱-۲) بیان مساله تحقیق :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد