عنوان صفحهجدول شماره(۴-۱) آلفای براساس نمران استاندارد
جدول شماره(۴-۲)آلفای کرونباخ تمامی سوالات به شکل جدا گانه.
جدول شماره(۴-۳)همبستگی بین نمرات عملکرد با سوالات این مقیاس
جدول شماره(۴-۴)همبستگی بین نمرات دانش با سوالات این مقیاس.
جدول شماره(۴-۵). همبستگی بین نمرات نگرش با سوالات این مقیاس
جدول شماره(۴-۶)همبستگی بین نمره کل آزمون با سوالات
جدول شماره(۴-۷)جدول ضریب همبستگی پیرسون دانش و عملکرد .
جدول شماره(۴-۸)جدول ضریب همبستگی پیرسون بین نگرش و عملکرد .
جدول شماره(۴-۹)جدول ضریب همبستگی پیرسون بین دانش و عملکرد
جدول شماره(۴-۱۰)جدول ضریب همبستگی بین نمره کل با مقیاس های ۳گانه

چکیده:
مطلب دیگر :
درباره فروشگاه اینترنتی بیشتر بدانید
پژوهش حاضر با هدف “بررسی تاثیر استفاده از اینترنت بر میزان دانش نگرش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه های شاهرود در بروز رسانی تدریس” انجام گرفته است.جامعه آماری شامل کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه های شاهرود می باشد.به منظور دستیابی به هدف پژوهش تعداد ۵۰ نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه محقق ساخته اجرا بر روی آنها اجرا شد.
نتایج حاصل با بهره گرفتن از تحلیل آلفای کرونباخ و نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
نتایج پژوهش ۳ فرضیه پژوهش را تایید نمود.استفاده از اینترنت بر میزان دانش اعضای هیات علمی تاثیر مثبت دارد.استفاده از اینترنت بر میزان نگرش اعضای هیات علمی تاثیر مثبت و معنی دار دارد.استفاده از اینترنت بر میزان عملکرد اعضای هیات علمی تاثیر مثبت دارد.
کلید واژه: استفاده از اینترنت ، دانش ، نگرش ،عملکرد،اعضای هیات علمی
فصل اولکلیات پژوهشمقدمه:فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه اخیر با محوریت دانش و خردگرایی انسان به منظور بهره برداری بهینه از اندیشه و سپردن امور تکراری و غیر خلاق به ماشین و همچنین آزاد سازی مهارت های انسانی به عنوان محور توسعه جوامع توجه ویژه سازمان ها و شاخص علمی را به خود جلب نموده است. در این میان میزان توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباط در