“وابسته به وزارت نیرو” پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت پروژه موضوع : بررسی تأثیر طرح رشد ...

همچنین با ۹۹ درصد اطمینان میتوان اظهار داشت تمامی فرضیات فرعی معنا دار میباشند و نهایتاً بر اساس یافته های تحقیق پیشنهاداتی ارائه شده است.
مقدمه

 

فصل اول     کلیات

   ۱-۱- تعریف و بیان موضوع                      ۱

۲-۱- هدف تحقیق                         ۲

۳-۱- اهمیت تحقیق                       ۳

۴-۱- بیان مسائل تحقیق                          ۴

۵-۱- بیان فرضیات                       ۵

۶-۱- محدودیتهای تحقیق                      ۶

۷-۱- تعریف واژه ها                         ۷

 

فصل دوم     مبانی نظری

 

     بخش اول – کلیات

۱-۲- مدیریت منابع انسانی                   ۸

۲-۲- آموزش کارکنان                         ۱۱

۳-۲- اهداف آموزش                       ۱۴

۴-۲- اهمیت و مزایای آموزش                      ۱۶

۵-۲- مراحل آموزش                       ۲۴

۶-۲- نیازسنجی یا برآورد احتیاجات اساسی در سازمان    ۲۵

۱-۶-۲- اهداف نیازسنجی در برنامه ریزی آموزش کارکنان   ۲۵

۲-۶   -۲- روش های تعیین نیازههای آموزشی            ۲۷

۳-۶-۲- ملاحظات اساسی در نیاز سنجی               ۳۱


۷-۲- هدفهای آموزشی و توسعه منابع انسانی           ۳۲

مطلب دیگر :

بهترین مراکز خرید شانگهای چین


۸-۲- محتوا و مواد آموزشی مورد نیاز دوره           ۳۲

۹-۲- اصول یادگیری                          ۳۴

۱-۹-۲- نظریه های یادگیری                   ۳۶

۲-۹-۲- مروری بر چند روش آموزش                  ۳۷

۳-۹-۲- آموزش ضمن خدمت                      ۴۹

۱۰-۲- اجرا و ارزشیابی                          ۵۲

۱-۱۰-۲- روش اجرای دوره                     ۵۲

۲-۱۰-۲- ارزشیابی از برنامه‌های آموزشی              ۵۳

۳-۱۰-۲- اهداف ارزشیابی از برنامه های آموزش        ۵۴

۴-۱۰-۲- مراحل ارزشیابی از برنامه                  ۵۴

 

 

بخش دوم – تاریخچه آموزش کارکنان و طرح رشد و ارتقاء

–  مروری اجمالی بر تاریخچه آموزش کارکنان            ۵۶

–  آشنایی با طرح رشد و ارتقاء                     ۵۹

 

بخش سوم – مروری بر تحقیقات انجام شده

–  مروری بر تحقیقات انجام شده                  ۶۶

 

فصل سوم – روش تحقیق و تحلیل داده ها

۱-۳- روش تحقیق                         ۷۲

۲-۳- جامعه آماری و حجم نمونه ها                ۷۲

۳-۳- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات               ۷۴

 

۴-۳- روش تحلیل آماری                   ۷۷

۵-۳- روایی و پایایی پرسشنامه                   ۷۹

 

فصل چهارم – تحلیل یافته ها

۱-۴- ارزیابی پاسخهای افراد آموزش دیده به سؤالات عمومی           ۸۳

۲-۴- ارزیابی پاسخ آموزش دیدگان و مسؤلین           ۹۰

۳-۴- ارزیابی فرضیات فرعی تحقیق                   ۱۶۸

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد