2-3-1-1- مدل کسب و کار…………………………………………………………………………………………………………………….65
2-3-1-2- عوامل تأثیرگذار در تغییر مدل کسب و کار……………………………………………………………………………..65
2-3-1-3- تعاریف مدل های کسب و کار…………………………………………………………………………………………………66
2-3-1-4- چشم انداز تاریخی مدل کسب و کار……………………………………………………………………………………….70
2-3-1-5- تعریف اجزای یک مدل کسب و کار………………………………………………………………………………………..73
2-3-1-6- مدل جدید کسب و کار………………………………………………………………………………………………………….74
2-3-1-7- مدل کسب و کار برای بخش اصلی نوآوری در پروژه ها…………………………………………………………….74
2-3-1-8- ساختار ی مدل کسب و کار…………………………………………………………………………………………………..75
2-3-1-9- یک مدل کسب و کار موفق……………………………………………………………………………………………………76
2-3-1-10- علل ناکارآمدی مدل های کسب و کار……………………………………………………………………………………77
2-3-1-11- کتاب خلق مدل کسب و کار………………………………………………………………………………………………….78
2-3-1-12- تکامل مفهوم مدل کسب و کار استروالدر و همکاران …………………………………………………………….78
2-3-1-13- ساختار مفهومی مدل کسب وکار…………………………………………………………………………………………..80
2-3-1-14- تفاوت های مدل کسب و کار و استراتژی……………………………………………………………………………..82
2-3-1-15- سطوح سه گانه مفهومی مدل کسب و کار……………………………………………………………………………..83
2-3-1-16- جایگاه مدل کسب و کار در شرکت……………………………………………………………………………………….84
2-3-1-17- سلسله مراتب مفهومی مدل کسب و کار ……………………………………………………………………………..88
2-3-1-18- بررسی جوانب مختلف مدل کسب و کار………………………………………………………………………………..89
2-3-1-19- انعطاف مدل کسب و کار و سایر مزایای آن…………………………………………………………………………….89
2-3-2- مدل کسب و کار الکترونیک……………………………………………………………………………………………………….90
2-3-2-1- تعاریف مدل کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………………………..91
2-2-2-2- ظرفیت های مدل کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………………..92
2-3-2-3- اهداف عمده ایجاد کسب و کارهای الکترونیکی………………………………………………………………………92
2-3-2-4- مهمترین مزایای کسب و کار الکترونیکی برای شرکت ها…………………………………………………………92
2-3-2-5- طبقه بندی مدل های کسب و کار………………………………………………………………………………………….93
2-3-2-6- اجزای مدل کسب و کار ازدیدگاه صاحبنظران…………………………………………………………………………98
2-3-2-7- اجزاء مدل کسب و کار ازدیدگاه آفوا و توکی………………………………………………………………………….98
2-3-2-8- اجزاء مدل کسب و کار از دیدگاه آلت و زیمرمن……………………………………………………………………..99
2-3-2-9- اجزاء مدل کسب و کار از دیدگاه استهلر………………………………………………………………………………..100
2-3-3- مدل های کسب و کار درفضای برخط………………………………………………………………………………………..101
2-3-4- دستاوردهای فناوری وب برای کاربران و مشتریان………………………………………………………………………102
2-3-5- روش هاس کسب درآمد در فضای برخط……………………………………………………………………………………103
2-3-6- جمع بندی مفهوم مدل کسب و کار در این پژوهش…………………………………………………………………….105
2-3-7- الگوهای طراحی مدل کسب و کار……………………………………………………………………………………………..106
2-3-7-1- الگوی فابر و همکاران…………………………………………………………………………………………………………..106
2-3-7-2- الگوی MAPIT……………………………………………………………………………………………………………………107
2-3-7-3- الگوی IDEA………………………………………………………………………………………………………………………107
2-3-7-4- الگوی VISOR……………………………………………………………………………………………………………………108
2-3-7-5- الگوی FBBM…………………………………………………………………………………………………………………….109
2-3-7-6- الگوی پویا…………………………………………………………………………………………………………………………..110
2-3-7-7- الگوی طراحی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………110
2-3-7-8- الگوی طراحی فناوری………………………………………………………………………………………………………….110
فصل سوم – روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….112
3-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….113
3-2- نقشه علمی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………115
3-3- دسته بندی روش های تحقیق بر اساس هدف…………………………………………………………………………………115
3-4- دسته بندی روش های تحقیق بر اساس نجوه گردآوری داده ها………………………………………………………..116
3-5- روش انجام پژوهش از منظر کیفی و کمی……………………………………………………………………………………….119
3-6- تقسیم بندی روش های تحقیق…………………………………………………………………………………………………….123
3-7- روش تحقیق کمی و ویژگ های آن ………………………………………………………………………………………………127
3-8- روش تحقیق کمی و ویژگی های آن………………………………………………………………………………………………130
3-9- موارد تفاوت روش های تحقیق کیفی و کمی………………………………………………………………………………….133
3-10- نحوه انتخاب و روش تحقیق متناسب با عنوان موضوع…………………………………………………………………..135
3-11- محاسن و معایب روش تحقیق کمی………………………………………………………………………………………………136
3-12- محاسن و معایب روش تحقیق کیفی……………………………………………………………………………………………138
3-13- تقسیم بندی ابزارها با توجه به نگرش کلی تحقیق………………………………………………………………………..140
3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..141
3-2-1- روش تحقیق آمیخته…………………………………………………………………………………………………………………141
3-2-2- طرح های تحقیق آمیخته اکتشافی…………………………………………………………………………………………..142
https://urlscan.io/result/1c66c618-e69e-4aa3-961f-8fff4305a2ec/
3-2-3- منابع داده ها………………………………………………………………………………………………………………………….143
3-2-4- گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………….143
3-2-5- روش جمع آوری داده ها در این تحقیق…………………………………………………………………………………….154
3-2-6- جامعه آماری پزوهش………………………………………………………………………………………………………………154
3-2-7- حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………………………..155
3-2-8- ابزار آزمون…………………………………………………………………………………………………………………………….157
3-2-8-1- اعتبار(روایی) …………………………………………………………………………………………………………………….157
3-2-8-2- پایایی…………………………………………………………………………………………………………………………………161
3-2-9- قلمرو پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………….164
3-2-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………..165
3-2-11- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..166
3-2-12- مراحل انجام پژوهش………………………………………………………………………………………………………………166
فصل چهارم-تجزیه تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………..168
4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….169
4-2- جمع آوری داده های مرحله کیفی…………………………………………………………………………………………………169
4-2-1- اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………174
4-3- تجزیه و تحلیل توصیفی………………………………………………………………………………………………………………177