2-2 تعریف یک تصمیم 182-2-1 انواع تصمیمات 182-2-1-1 تصمیمات برنامه¬ریزی شده 182-2-1-2 تصمیمات برنامه¬ریزی نشده 192-2-2 مسئولیت تصمیم¬گیری سازمانی 202-2-3 عناصر اساسی تصمیم (ویلسون و آلکسیس) 202-2-3-1 تصمیم گیرندگان 202-2-3-2 اهدافی که باید کسب شوند 212-2-3-3 راهکارهای مربوط 212-2-3-4 ترتیب راهکارها 212-2-3-5 انتخاب راهکارها 222-2-4 فرآیند تصمیم¬گیری 222-2-4-1 شناخت مشکل موجود 232-2-4-2 فهرست کردن راه¬حل¬های مختلف 232-2-4-3 انتخاب با صرفه¬ترین راهکار 242-2-4-3-1 اساس انتخاب از میان گزینه¬ها 252-2-4-3-1-1 تجربه 252-2-4-3-1-2 آزمایش 252-2-4-3-1-3 تحقیق و تحلیل 262-2-4-4 اجرای راهکار انتخاب شده 262-2-4-5 جمع آوری بازخورد مربوط به مسئله 262-2-5 تحقیق در عملیات و برنامه¬ریزی 262-2-5-1 مفهوم تحقیق در عملیات 272-2-5-2 اصول تحقیق در عملیات 272-2-6 شرایط تصمیم¬گیری 282-2-6-1 شرایط اطمینان کامل 292-2-6-2 شرایط عدم اطمینان کامل 292-2-6-3 شرایط ریسک 292-2-7 ابزارهای تصمیم¬گیری 302-2-7-1 نظریه احتمالات 302-2-7-2 تحلیل ریسک 302-2-7-3 درخت تصمیم¬گیری 312-2-8 فرآیندهای تصمیم¬گیری¬های گروهی 312-2-8-1 تحرک ذهنی 312-2-8-2 تکنیک گروه اسمی 322-2-8-3 تکنیک دلفی 332-2-9 سیستم¬های پشتیبان تصمیم 332-3 تعریف انگیزش 342-3-1 نظریه¬های فرآیندی انگیزش 352-3-1-1 نظریه نیاز- هدف انگیزش 352-3-1-2 نظریه انتظار وروم 362-3-1-3 نظریه برابری انگیزش 362-3-1-4 نظریه انگیزش پورتر- لاولر 372-3-2 نظریه¬های محتوایی انگیزش (نیازهای انسانی) 382-3-2-1 سلسله مراتب نیازهای مازلو 392-3-2-1-1 نیازهای فیزیولوژیکی 392-3-2-1-2 نیازهای ایمنی و تأمین 402-3-2-1-3 نیازهای اجتماعی 402-3-2-1-4 نیازهای مربوط به مقام و احترام 40

2-3-2-1-5 نیازهای مربوط به شناخت شخصیت خویش 402-3-2-2 نظریه ERG آلدرفر 402-3-2-3 پیوستار بلوغ- عدم بلوغ آرگریس 412-3-2-4 نظریه نیازهای اکتسابی مک کلی¬لند 422-3-2-4-1 نیاز به کسب موفقیت 432-3-2-4-2 نیاز به کسب قدرت 432-3-2-4-3 نیاز به ایجاد ارتباط با دیگران 432-4 برانگیزنده¬ها 442-4-1 رویکرد برانگیزنده بهداشتی 442-4-2 برانگیزنده¬های مدیریتی پاتون 452-4-3 رویکرد سیستمی و موقعیتی در مورد انگیزش 462-4-3-1 نظرات التون مایو 472-4-3-2 تئوری میدان کورت لوین 472-4-3-3 انگیزش به فضای سازمان بستگی دارد 482-4-3-4 انگیزش، رهبری و مدیریت 482-4-3-5 انگیزش باید با توجه به موقعیت انجام گیرد 492-4-4 انگیزه دادن به اعضای سازمان 492-4-4-1 اهمیت انگیزه دادن به اعضای سازمان 492-4-4-2 استراتژی¬های انگیزه دادن به اعضای سازمان 492-4-4-2-1 ارتباطات مدیریتی 502-4-4-2-2 نظریهX و نظریهY 502-4-4-2-3 طراحی شغل 512-4-4-2-3-1 استراتژی پیشین طراحی شغل 512-4-4-2-3-2 چرخش مشاغل 512-4-4-2-3-3 توسعه قلمرو شغلی 522-4-4-2-3-4 غنی سازی شغل 522-4-4-2-4 اصلاح رفتار 542-4-4-2-4-1 تقویت رفتار 542-4-4-2-4-2 تنبیه 542-4-4-2-4-3 اجزای سازنده برنامه¬های موفق اصلاح رفتار 542-4-4-2-5 سیستم¬های مدیریت لیکرت 552-4-4-2-6 مشوق¬های پولی 562-4-4-2-7 مشوق¬های غیرپولی 562-5 یادگیری 572-5-1 یادگیری عامل 572-5-2 یادگیری شناختی 572-5-3 استراتژی¬های یادگیری 582-5-3-1 استراتژی تقویت رفتار 582-5-3-2 استراتژی¬های ایجاد فرهنگ یادگیری 592-5-4 استراتژی¬های یادگیری سازمانی 602-5-5 یادگیری تک حلقه¬ای و دو حلقه¬ای 612-5-6 استراتژی سازمان یادگیرنده 622-5-7 استراتژی یادگیری فردی 642-6 نیروهای خارجی 652-6-1 فرآیند بررسی عوامل خارجی 662-6-1-1 نیروهای اقتصادی 682-6-1-2 نیروهای اجتماعی، فرهنگی، بوم شناسی و محیطی 682-6-1-3 نیروهای سیاسی، دولتی و قانونی 702-6-1-4 نیروهای فن¬آوری 712-6-1-5 نیروهای رقابتی 72
این مطلب را هم بخوانید :
2-6-2 فن¬آوری اطلاعات 732-6-3 منابع اطلاعات خارجی 752-7 بازاریابی 752-7-1 آمیخته بازاریابی 752-7-2 بازاریابی خدمات 762-7-3 انواع بازاریابی در سازمان¬های خدماتی 762-7-3-1 بازاریابی داخلی 772-7-3-2 بازاریابی تعاملی 772-7-3-3 بازاریابی خارجی 772-7-4 دیدگاه بازاریابی 772-7-4-1 دیدگاه تولید :782-7-4-2 دیدگاه محصول 782-7-4-3 دیدگاه فروش 782-7-4-4 دیدگاه بازاریابی 782-7-4-5 دیدگاه بازاریابی اجتماعی 782-7-5 خدمت 792-7-6 ابعاد گوناگون بازاریابی 802-7-7 استراتژی¬های آمیخته بازاریابی 862-7-8 عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات 872-7-9 مشتری¬گرایی یا مشتری¬مداری 882-7-10 بازاریابی خدمات 892-7-11 ماهیت و ویژگی خدمات 902-7-11-1 ناملموس بودن 902-7-11-2 تفکیک ناپذیری 902-7-11-3 ناهمگونی 912-7-11-4 فناناپذیری 912-7-12 مفهوم جدید خدمت به مشتریان 922-7-13 اهمیت ارائه خدمت به مشتریان 932-7-14 آینده خدمات 93پیشینه پژوهش 95معرفی بانک سپه 100فصل سوم: روش¬شناسی پژوهش3-1 مقدمه 1053-2 روش پژوهش 1063-3 جامعه آماری 1063-4 حجم نمونه 1083-5 روش جمع¬آوری داده 1103-6 ابزار جمع¬آوری داده 1103-7 روایی پرسش¬نامه 1113-8 پایایی پرسش¬نامه 1123-9 روش تجزیه و تحلیل داده¬ها 1133-10 شاخص¬های نیکویی برازش مدل 1143-10-1 شاخص¬های برازش مطلق 1153-10-1-1 شاخص کای اسکوئر یا χ^2 1153-10-1-2 شاخص نیکویی برازش (GFI) و نیکویی برازش اصلاح شده (AGFI) 1163-10-1-3 شاخص ریشه میانگین مربعات باقی¬مانده یا (RMR) 1163-10-2 شاخص¬ برازش تطبیقی 1173-10-2-1 شاخص¬ برازش هنجار شده (NFI) یا شاخص¬ برازش بنتلر بونت 1183-10-2-2 شاخص¬ نسبی یا (RFI) 1183-10-2-3 شاخص ¬افزایشی یا (IFI) 1183-10-2-4 شاخص توکر- لویس¬ (TLI) یا شاخص برازش هنجار نشده (NNFI) 1193-10-2-5 شاخص¬ تطبیقی یا (CFI) 1193-10-3 شاخص¬های برازش مقتصد¬ 1193-10-3-1 شاخص نسبت اقتصاد یا PRATIO¬ 1203-10-3-2 شاخص برازش هنجار شده مقتصد یا PNFI¬ 1203-10-3-3 شاخص برازش تطبیقی مقتصد یا PCFI¬ 1213-10-3-4 کای اسکوئر بهنجار یا نسبی ¬ 1213-10-4 شاخص هتلر¬ 1213-11 خلاصه فصل¬ 122فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده¬ها4-1 مقدمه 1244-2 عملیات سه¬گانه تحلیل اطلاعات 1254-2-1 آماده¬سازی داده¬ها: شرح و دسته¬بندی 1254-2-2 تحلیل روابط میان متغیرها 1254-2-3 مقایسه نتایج مشاهده شده با نتایج مورد انتظار و تفسیر انحراف¬ها 1254-3 آمار توصیفی 1254-3-1 جداول توزیع فراوانی و نمودار فراوانی مربوط به سؤالات پرسش¬نامه 126