2-10-1- دیدگاه سنتی……………………………………………………………………………………………. 36
2-12-1- انواع تعارض بین فردی……………………………………………………………………………… 39
2-12-2- عناصر تعارض بین فردی……………………………………………………………………………. 41
2-12-3- پیامدهای تعارض بین فردی………………………………………………………………………… 42
فصل سوم: روش تحقیق
3-8-1- روایی………………………………………………………………………………………………………. 55
3-8-2- پایایی………………………………………………………………………………………………………. 55
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
4-1-1- جنسیت……………………………………………………………………………………………………. 58
4-1-2- سن…………………………………………………………………………………………………………. 59
4-1-3- تحصیلات………………………………………………………………………………………………… 60
4-1-4- سابقه خدمت…………………………………………………………………………………………….. 61
4-1-5- نوع استخدام……………………………………………………………………………………………… 62
4-2-1- فراوانی پاسخها به شاخصههای متغیر پیشبین……………………………………………………. 63
4-2-1-1- شاخصههای متغیر استراتژی هوش فرهنگی……………………………………………………. 63
4-2-1-2- شاخصههای متغیر دانش هوش فرهنگی………………………………………………………… 64
4-2-1-3- شاخصههای متغیر انگیزه هوش فرهنگی………………………………………………………… 64
4-2-1-4- شاخصههای متغیر رفتار هوش فرهنگی…………………………………………………………. 65
4-2-2- فراوانی پاسخها به شاخصههای متغیرملاک………………………………………………………… 65
4-2-2-1- شاخصههای متغیر تعارض فرایندی……………………………………………………………… 66
4-2-2-2- شاخصههای متغیر تعارض وظیفهای……………………………………………………………… 67
4-2-2-3- شاخصههای متغیر تعارض رابطهای………………………………………………………………. 68
4-3-1- وضعیت توصیفی متغیر هوش فرهنگی …………………………………………………………… 69
4-3-2- وضعیت توصیفی متغیر تعارض سازمانی بین فردی …………………………………………….. 69
4-4-1- بررسی توزیع متغیرهای پیشبین…………………………………………………………………….. 70
4-4-2- بررسی توزیع متغیرهای ملاک………………………………………………………………………… 71
4-5-1- فرضیه اصلی پژوهش………………………………………………………………………………….. 71
4-5-2- فرضیات فرعی پژوهش……………………………………………………………………………….. 72
4-7-1- بررسی تاثیر جنسیت بر رابطه هوش فرهنگی و تعارض سازمانی بین فردی……………… 82
4-7-2- بررسی تاثیر سن بر رابطه هوش فرهنگی و تعارض سازمانی بین فردی…………………… 82
4-7-3- بررسی تاثیر نوع استخدام بر رابطه هوش فرهنگی و تعارض سازمانی بین فردی……….. 83
4-7-4- بررسی تاثیر مدرک تحصیلی بر رابطه هوش فرهنگی و تعارض سازمانی بین فردی……. 83
4-7-5- بررسی تاثیر سابقه کار بر رابطه هوش فرهنگی و تعارض سازمانی بین فردی……………. 84
4-8-1- جهت بررسی یکسان بودن اهمیت ابعاد هوش فرهنگی از آزمون فریدمن استفاده میشود. 85
4-8-2- جهت بررسی یکسـان بودن اهمیت ابعاد تعارض سازمانی بـین فردی از آزمون فریدمن استـفاده
میشود. ……………………………………………………………………………………………………………….. 86
فصل پنجم : یافتهها، نتیجه گیری و پیشنهادها
فهرست منابع
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………… 99
منابع غیرفارسی………………………………………………………………………………………………………. 101
پیوستها
پرسشنامه هوش فرهنگی……………………………………………………………………………………………. 104
پرسشنامه تعارض سازمانی بین فردی…………………………………………………………………………… 105
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………. 107