فهرست مطالب ـ فصل اول: 1 ـ 1 ـ مقدمه. 2 1 ـ 2 ـ بیان مسئله. 3 1 ـ 3 ـ اهمیت و ضرورت تحقیق. 3 1 ـ 3 ـ 1 ـ فواید نظری تحقیق: 3 1 ـ 3 ـ 2 ـ فواید کاربردی تحقیق: 4 1 ـ 4 ـ هدفهای تحقیق. 5 1 ـ 4 ـ 1 ـ هدف اصلی: 5 1 ـ 4 ـ 2 ـ اهداف فرعی: 5 1 ـ 5 ـ سؤالهای تحقیق. 5 1 ـ 5 ـ 1 ـ سؤال اصلی: 5 1 ـ 5 ـ 2 ـ سؤالات فرعی: 5 1 ـ 6 ـ...
هوش سازمانی، هوش رقابتی، هوش عاطفی، بازارگرایی، مزیت رقابتی، استراتژی رقابتی، عملکرد سازمانی فهرست مطالب فصل اول:کلیات تحقیق 1-1 مقدمه. 2 2-1 تعریف و تبیین مسأله تحقیق. 3 3-1 ضرورت انجام تحقیق. 5 4-1مشکلات شرکتهای کوچک و متوسط.. 7 5-1 اهداف تحقیق. 9 6-1نتایج مورد استفاده پس از انجام تحقیق. 10 7-1 استفاده کنندگان از...
فهرست مطالب فصل اول : کلیات تحقیق. 1 1 ـ 1. مقدمه. 2 1 ـ 2. بیان مسأله. 2 1 ـ 3. ضرورت انجام تحقیق. 5 1 ـ 4. فرضیات و سوالات پژوهش… 8 1 ـ 5. اهداف اساسی از انجام تحقیق. 8 1 ـ 5 ـ 1. چارچوب مفهومی پژوهش (مدل پژوهش) 8 1 ـ 5 ـ 2. نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق. 9 1 ـ 5 ـ 3. سازمان های ذینفع از نتایج تحقیق. 9 1 ـ...
واژگان کلیدی: شایستگیهای رهبری، برنامه جانشینپروری، دانش، مهارت، قابلیت تقدیر و تشکر ایزد منان را سپاسگذارم که به من توفیق داد در مسیر مقدس علم و پژوهش گام نهم، لکن بر خود واجب میدانم از محضر همه عزیزانی که قدم نهادن در این مسیر بدون کمک و توجه شان میسر نبوده است، نهایت تشکر و سپاس را داشته باشم: نخست از جناب آقای...
نتایج حاصل از این تحقیق حاکی از آن است که تنها دو متغیر زمینهای سن و میزان درآمد در تفکیک مشتریان در خوشههای مختلف تأثیر گذار نبوده و همچنین میتوان مشتریان را بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در سه خوشه متمایز که هرکدام ویژگیهای متفاوتی دارند تقسیم بندی نمود. واژگان کلیدی: بازاریای سبز، تقسیم بندی مشتریان، رفتار...
دانشگاه تهران دانشکدهی کارآفرینی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی – گرایش کسب و کار جدید سیاستهای مناسب توسعهی کارآفرینی مبتنی بر فناوری اطلاعات نگارنده بهنام ولیزاده استاد راهنما دکتر محسن رضایی استاد مشاور دکتر سید علی علویان بهمن 1390 تقدیم به: همسرم؛ به خاطر تشویق من برای تحصیل...